Serietopic #5

Nou Oogappels is ook niet echt een heel gezellig seizoen

Samenvatting

Wat een drama allemaal. Ik ben benieuwd of Tim een ruggengraat heeft. En wat Erik betreft dat is wel zielig hoe dat loopt en hij naar zijn leven lijkt. Fabie heeft echt geen geluk met mannen hé. Het zou nou wel eens leuk zijn als de relatie gewoon stand blijft houden.

Ik vind in dit seizoen wel opvallen dat er veel verhaallijnen zijn die niet perse met elkaar kruizen waardoor je sommige personages minder ziet dan anderen.

2 likes

ja zin in!! ga straks gelijk beginnen.

1 like

Ik heb de eerste aflevering nu gezien en vond het echt top! Ik zit er gelijk weer helemaal in. Inderdaad heel leuk dat alle bekende koppen weer terug zijn
(The Fall of the house of Usher)

1 like

Jaa, net de 1e 2 gezien en het is inderdaad weer heel sterk.
Intens!!!

Het gaat hier echt te weinig over lupin :pensive:. Ben net klaar met deel 3. Echt m’n lievelingsserie :heart:.

8 likes

Ik ben er ook net aan begonnen! Zo heerlijk inderdaad!

Ja, ik heb het gisteren gelijk afgekeken. Heb nu wel een crush op Lorne MacFadyen (Liam), vooral door zijn schotse accent.

1 like

Aflevering 2 net gezien en wow :skull::skull::skull::skull::skull:

Heb alle afleveringen tot nu toe gezien van Gen V en ik vind dat ook een aanrader!

3 likes

Hoe laat komt LIB online, zit er helemaal klaar voor met mn bammetje en kopje thee

1 like

Hij staat er nét op!

2 likes

Omg yes lets go!!

4 likes

Jaaa ik heb hem (helaas) ook alweer af :pleading_face:

3 likes

Ja veel drama indeed. Vind het tempo van de verhaallijnen ook hoger liggen dan in andere seizoenen voor mijn gevoel? En daardoor mist er soms wat diepte.

1 like

Love is blind 10

Milton en Lydia. Ounce of luck

3 likes

Elke keer als zij hem iets vraagt (weet je hoe dit werkt? Kan je dit?) stoor ik me aan haar waarna hij laat zien dat het helemaal geen gekke vraag is omdat hij werkelijk niks kan??

2 likes

Ben gister tot halverwege t seizoen van House of Usher gekomen en helaas is mijn enthousiasme een beetje ingezakt.
Het is…cheesy?
Ik vind de directie bjjzonder…had ik niet verwacht van Mike. Ik weet het niet. Kijk het af en laat dan een review achter.

3 likes

ben benieuwd of ze op de reünie nog samen zijn.

4 likes

Ik vond dit seizoen zo’n tijdsverlies, dit hadden vier afleveringen moeten zijn.

Renee wel nog benieuwd naar Renee en die kale man die graag viste want zij waren verloofd, op een gegeven moment tijdens de bbq draagt ze een ring, zijn getrouwd maar hebben dan neen gezegd. Netflix heeft gezegd dat ze het niet gaan uitzenden want het was te toxic. Renee zat daar ook in het wit toen ze bruidskledij gingen kopen. Productie heeft dat helemaal geskipt.

2 likes

Ik zit mijn hoofd te breken over wie de persoon rechts voor is, geheel in het zwart. Blijkbaar uit Oogappels maar ik kan het personage helemaal niet plaatsen? Iemand hier die weet wie het is?

Wel gaaf dat ze eindelijk gewonnen hebben.

3 likes