Serietopic #5

Ik vond het saai

5 likes

Pas 1,5 aflevering gezien en :heart: Nederlandse series maar dit vind ik zelfs saaaai

1 like

Ik vind Winning time (HBO) zó leuk! Heb niks met basketbal maar ik zit er helemaal in. Echt heel kut dat het gecanceld is :slightly_frowning_face:

1 like

Is het gecanceld? Ik heb de laatste aflevering gezien en daar wordt het verhaal mooi afgesloten met wat er met de personages gebeurd is.

1 like

Ja ze hebben tijdens seizoen 2 te horen gekregen dat er geen vervolg kwam en het verhaal toen snel moeten afronden. Met hoe de Lakers de jaren ‘80 domineerden hadden ze nog wel meerdere seizoenen kunnen vullen maar helaas :smiling_face_with_tear:

https://movieweb.com/winning-time-why-hbo-canceled-series/

Edit: haha kijk mij nou doen alsof ik een kenner ben, terwijl ik hiervoor dus nauwelijks wat wist van basketbal :sweat_smile:

2 likes

Ik vond het ook een zeer goede serie en wilde wel meer maar naar HBO’s gewoonte had ik er ook geen extra seizoenen van verwacht.

1 like

De jaren 80 voor tieners is ook leuk!

5 likes

Ugh idd en wéér van die extreem irritante kinderen, jezus wat een cringe

3 likes

Ja dit is inderdaad een heerlijk programma. Hoe zij is als persoon, haar stijl: Love it. Ik denk ook dat het 'm zit in haar eerlijkheid en oprechtheid. Benijd haar wel in haar handigheid.

3 likes

Ik zag dat binnenkort “De Poli” komt op npo met Jelka van Houten, hopelijk is dat een leuke serie

4 likes

Zit nu Goosebumps te kijken op Disney+. Nostalgie! Maar het is wel een beetje kinderachtig. Logisch hoor, ik was 6-7 toen ik de boeken las. Toen vond ik het best spannend :joy:

4 likes

Ik vond het eigenlijk verrassend vermakelijk, ben ook benieuwd naar de andere afleveringen vanavond.

Goosebumps A4

Al vond ik de aflevering met die wormen echt verschrikkelijk slecht.

Het is geen mega hoogstandje, maar dat alles verbonden is vond ik leuker dan al die losse afleveringen vroeger. En ook leuk dat de verhalen net even wat anders zijn dan vroeger!

1 like

Het nieuwe seizoen van Lupin vond ik echt heel leuk! Nu weer wachten… Ik dacht tot het laatste moment dat dit het het laatste seizoen zou zijn, maar toch weer een plottwist. :eyes:

9 likes

Wow de laatste aflevering van de twaalf

Had totaal niet verwacht dat Romy de tweede persoon zou zijn, eerder Dennis of den onkel

heb nog niet gekeken maar nu is het plots wel duidelijk waarom ze die advocaat van Julie betaalde

4 likes

Is leuk! Lijkt beetje op dag & nacht

2 likes

Dag en Nacht is wel wat serieuzer toch?

Yep en wat beter gemaakt, maar doet me er wel aan denken omdat het ook weer te maken heeft met verloskunde/gynaecologie en de enorme werkdruk en andere problemen die ze daar ervaren

Een paar maanden terug las ik hier veel over Dertigers. Wist dit weekend even niet meer wat te kijken en ben daarom hiermee begonnen. In 2 dagen een heel seizoen gekeken. Wat een geweldig verslavende serie! Zoveel herkenbare situaties, maar dan wel met een flinke dosis extra drama. Dank aan de tipgevers!

4 likes

Ja, dat van Romy kwam bijna uit het niets, veel te weinig op gefocust tijdens de reeks. Ik vond het zo erg voor Anton, zijn dochter zit gewoon te vertellen wat er echt is gebeurd en zij mag naar huis maar hij zit hoogstwaarschijnlijk nog een paar jaar achter de tralies.

5 likes