Chris!
Nee die linker is toch Chris? Rechts geen idee?
Klopt wat @Xiomara zegt, Chris staat links.
Wellicht iemand van de productie dan? Maar de rest allemaal niet dus ik ben in de war.
o hahaha blijkbaar weet ik niet meer wat links en rechts is. Hun gezichten lijken wel een beetje op elkaar. Maar die ander weet ik ook even niet nee
Is dit niet de klasgenoot/geliefde van Chris (van vorig seizoen)?
Hmmm die zag er in mijn herinnering anders uit maar mensen veranderen natuurlijk.
Ha dus toch niet zo gek dat ik dacht dat het Chris was
Ahh wat leuk! Dank voor je antwoord. Nu kan ik rustig slapen vanavond.
@June nee zeker niet, want ik dacht het eerst ook tot ik hem links zag staan.
Beetje random dat hij dan zo prominent in die foto staat
House of Usher af, ik vond het leuk! Het verhaal lijkt alleen weer totaal niet op het korte verhaal van Edgar Allan Poe waarop het gebaseerd is dus de titel klopt niet echt. Maar dat was met Haunting of Hill House ook al zo
Vond het uiteindlijk ook goed, gelukkig! Was even huiverig want aflevering 3 en 4 was een beetje een inzakmoment, maar daarna pakte het lekker door tot het eind!
Iedereen gewoon dood behalve zijn vrouw Juno,[/spoiler] wat een ironie. Zat ook wel humor in, die scene waar Tamerlane [spoiler]Goldbug presenteerde en Juno dacht dat ze tegen haar aan t schreeuwen was en uiteindelijk iets naar d’r kop kreeg gesmeten
Ik ben eindelijk begonnen met oogappels en die Dina is wel echt de zwakste schakel qua acteerkunsten 🫣
Wat vond je van de laatste aflevering? Heb hem net uitgekeken.
Nou de actrice wordt vrij snel gewisseld dus er is nog hoop voor je
Die is nog slechter! Vond de originele actrice juist best prima.
De verhaallijn van Dina is ook het minst leuk. Jeroen Spitzenberger vind ik normaal een leuke vent maar in deze rol vind ik hem verschrikkelijk.
Ben wel benieuwd wie jullie hier het leukst vinden van Oogappels. Wilde een poll maken, maar lukt niet. Mijn favoriet is sowieso Merel.
Verder echt een hele goede serie! Heb net de kerstfilm gekeken en ga nu aan seizoen 5 beginnen
Ik vind Eric echt fantastisch spelen. Met Merel en de buurvrouw vlak daarna. Echt genieten. Tim noemen we hier slappe hap in zn rol, als dat acteerwerk is krijgt hij een pluim want ik erger me suf aan zijn gebrek aan ruggegraat.
Hansje vind ik van alle kinderen het meest naturel spelen. De rest soms wat gekunsteld in dialogen.
Kijken er nog andere mensen Loki? Vind de eerste twee afleveringen tot nu toe weer top!
En heb ook de eerste aflevering van Gen V gekeken en loved it! Echt duidelijk dat het in hetzelfde universum speelt als The Boys, maar met sympathiekere hoofdpersonen (iig zo lijkt het toch in deze eerste aflevering).
Helemaal mee eens, maar Nina vind ik ook heel sterk!
Nog één aflevering te gaan van De Twaalf en ik ben nu wel echt benieuwd hoe het gaat eindigen. Zoals ik het zie hebben we als kijkers eigenlijk nog steeds geen uitsluitsel over de verstikking?