Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken. Het gaat wel alle richtingen op, vind ik.
Is dat bij seizoen 1 ook zo? Moet die ook nog kijken.
Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken. Het gaat wel alle richtingen op, vind ik.
Is dat bij seizoen 1 ook zo? Moet die ook nog kijken.
Naar mijn herinnering was seizoen 1 echt wel een stuk rustiger, dit seizoen heeft ieder aflevering weer een nieuwe dramatische reveal die er uiteindelijk niet lijkt toe te doen maar om drama te creeĂ«ren? Ik heb dat ook best wel met de juryleden waar iedereen echt met zware dingen worstelt terwijl dat naar mijn gevoel veel meer âgebalanceerdâ was in seizoen 1. Ik wil het ook wel herbekijken nu haha.
Ik ging tijdens mân lunch een begin maken aan âeen grote familieâ op Videoland (zou de tegenhanger van oogappels moeten zijn). Maar Jezus wat slecht (ik vind oogappels wel leuk).
Heb m al helemaal gebinged, ik vind dat het nog wel wat beter wordt. Iets minder cliche, iets meer lagen. Maar niet te vergelijken met Oogappels.
Ja, echt verre van het niveau van oogappels, maar ben ook vooral gaan kijken met het idee van âkijkt lekker wegâ dan voor de kwaliteit. En dan is het wel leuk, al is het soms wel flauw. Vooral het personage Dennis vind ik echt zoân karikatuur.
Kan je dit in NL kijken zonder VPN oid?
Nee maar het gaat wel op Netflix komen is alleen niet duidelijk wanneer
Hallo heeft iemand al LIB reĂŒnie gekeken??!
Shiiiiiit. Vergeten. Morgen !
Ik vond het saai
Pas 1,5 aflevering gezien en Nederlandse series maar dit vind ik zelfs saaaai
Ik vind Winning time (HBO) zĂł leuk! Heb niks met basketbal maar ik zit er helemaal in. Echt heel kut dat het gecanceld is
Is het gecanceld? Ik heb de laatste aflevering gezien en daar wordt het verhaal mooi afgesloten met wat er met de personages gebeurd is.
Ja ze hebben tijdens seizoen 2 te horen gekregen dat er geen vervolg kwam en het verhaal toen snel moeten afronden. Met hoe de Lakers de jaren â80 domineerden hadden ze nog wel meerdere seizoenen kunnen vullen maar helaas
https://movieweb.com/winning-time-why-hbo-canceled-series/
Edit: haha kijk mij nou doen alsof ik een kenner ben, terwijl ik hiervoor dus nauwelijks wat wist van basketbal
Ik vond het ook een zeer goede serie en wilde wel meer maar naar HBOâs gewoonte had ik er ook geen extra seizoenen van verwacht.
De jaren 80 voor tieners is ook leuk!
Ugh idd en wéér van die extreem irritante kinderen, jezus wat een cringe
Ja dit is inderdaad een heerlijk programma. Hoe zij is als persoon, haar stijl: Love it. Ik denk ook dat het 'm zit in haar eerlijkheid en oprechtheid. Benijd haar wel in haar handigheid.
Ik zag dat binnenkort âDe Poliâ komt op npo met Jelka van Houten, hopelijk is dat een leuke serie
Zit nu Goosebumps te kijken op Disney+. Nostalgie! Maar het is wel een beetje kinderachtig. Logisch hoor, ik was 6-7 toen ik de boeken las. Toen vond ik het best spannend