Serietopic #5

Ik vond deze ook heel goed en kon niet stoppen met kijken. Zelfde met the haunting of Hill house, het is even inkomen maar het is het wel waard om het af te kijken vind ik!

2 likes

Mode meisjes

3 likes

Heerlijk rhoams, maar even, waar is die djamilla zo rijk mee geworden? Toch niet met rappen …

3 likes

OMG wist helemaal niet dat Tamara Volendams was lol en dan half Marrokaans
En orthomoleculaire zwangerschapskwakzalver!

8 likes

Ik zag zojuist op YT dat Rijk Hofman een soort recap maakt van the real housewives, ook wel geinig.

5 likes

Heb nu wel geleerd dat konijnen kunnen doodgaan aan niezen?!

1 like

What we do in the shadows seizoen 5 staat op Disney+! :bat:

7 likes

Ja dit vraag ik me ook echt af. Enorm duur appartement weer, naast de huizen die ze al had

1 like

Maar dat huis op de dam was toch alleen gehuurd voor de serie? :sweat_smile: het is weer zo verschrikkelijk he die serie. En wat is Maria een heks omg.

Ik ben nu de Augurken koning aan het kijken, vind het hilarisch en ook wholesome

3 likes

Ik vind de nieuwe goosebumps serie op Disney zo leuk.
Geen hoogstand werk, maar perfect voor een regenachtige dag.

Het enige wat ik vervelend vind aan series met tieners, is dat er ook nu weer dikke twintigers zijn gecast om 14 en 15 jarige te spelen.
Het gros van deze acteurs hebben het gezicht van iemand die op zn minst wel eens een gesprek met een hypotheek adviseur hebben gehad.

4 likes

Nieuw seizoen selling sunset vanaf vrijdag :sparkling_heart::sparkles::call_me_hand:

27 likes

Ik heb dit de afgelopen week gekeken en vond het ook echt een aanrader! Neemt zichzelf niet te serieus, lekker absurd hier en daar, lekker makkelijk wegkijken :ok_hand:t3:

2 likes

Is Maria echt de heks? Ik heb misschien nog het meest sympathie voor haar :rofl: Ze is niet zo achterbaks als de rest.
Ongelooflijk dat ze hieraan meewerken, dat voorzetje ook met de tas van Hella met de mascara, nou nou… hoe zal dat aflopen?

4 likes

Wat een dom gedoe met dat konijn, Djamilla is zo irritant.

9 likes

Deze aflevering van RHOAMS ik kan het niet meer aan
Ik ging wel echt stuk om Tamara en Cherry-Anns opmerkingen
Hoezo ben jij zo vies bijvoorbeeld hahahahhaha

12 likes

Hahahaha ja Tamara is echt hilarisch

1 like

Ik heb net de serie The Leftovers uit gekeken. Wel een goede serie op zich maar ook wat een waaaazige serie joh! En heb het gevoel dat je niet overal antwoord op krijgt.

1 like

Selling sunset seizoen 7 komt vandaag online op netfix jeej. Weet alleen niet hoelaat.

4 likes

Ik kan niet wachten op het fragment waarin Tamara Djamilla gaat adviseren over een leverreiniging tegen haar boze energie

11 likes

Lekker de hele dag Selling Sunset aan het bingen, zo heerlijk weer alle nutteloze drama en over the top outfits

4 likes