Vond de eerste afleveringen heel goed. Het einde was alsof iemand een deadline had en toen snel af moest. Best zonde.
Iedere keer kijk ik weer het nieuwe seizoen big mouth en iedere keer vraag ik me weer af waarom
Normaal niet zo’n horror fan maar The Fall of The House of Usher is echt goed! Elke aflevering heeft zo’n heftig einde dat je echt meteen verder wil kijken.
Dit is de nieuwe serie van de maker van o.a.The Haunting of Hill House. Was daar een paar jaar geleden aan begonnen, maar kwam er toen niet doorheen. Ik ga dat nu zeker nog een kans geven.
liebeskind
De moeder van hannah kon goed tekenen, ze tekende opa op de onderkant van het bovenste stapelbed
En de camera’s was ze denk ik direct van op de hoogte omdat ze een plan hadden de hele tijd, dat ze opgehaald zou worden enzo
Ja ik vond The Fall of the House of Usher ook echt goed! Ik schrok wel elke keer van die title card aan het einde haha
Oja! Tis alweer even geleden.
Staat compleet op zichzelf. Al zijn series.
Ja dat ze op het strand waren en bij opa in de tuin enzo was allemaal fantasie.
Drama en bekvechten over niks? I’m innn, zin in
Ik vond deze ook heel goed en kon niet stoppen met kijken. Zelfde met the haunting of Hill house, het is even inkomen maar het is het wel waard om het af te kijken vind ik!
Mode meisjes
Heerlijk rhoams, maar even, waar is die djamilla zo rijk mee geworden? Toch niet met rappen …
OMG wist helemaal niet dat Tamara Volendams was lol en dan half Marrokaans
En orthomoleculaire zwangerschapskwakzalver!
Ik zag zojuist op YT dat Rijk Hofman een soort recap maakt van the real housewives, ook wel geinig.
Heb nu wel geleerd dat konijnen kunnen doodgaan aan niezen?!
What we do in the shadows seizoen 5 staat op Disney+!
Ja dit vraag ik me ook echt af. Enorm duur appartement weer, naast de huizen die ze al had
Maar dat huis op de dam was toch alleen gehuurd voor de serie? het is weer zo verschrikkelijk he die serie. En wat is Maria een heks omg.
Ik ben nu de Augurken koning aan het kijken, vind het hilarisch en ook wholesome
Ik vind de nieuwe goosebumps serie op Disney zo leuk.
Geen hoogstand werk, maar perfect voor een regenachtige dag.
Het enige wat ik vervelend vind aan series met tieners, is dat er ook nu weer dikke twintigers zijn gecast om 14 en 15 jarige te spelen.
Het gros van deze acteurs hebben het gezicht van iemand die op zn minst wel eens een gesprek met een hypotheek adviseur hebben gehad.
Nieuw seizoen selling sunset vanaf vrijdag