Serietopic #5

Ferry de serie staat erop! Zit ineens Brigitte Kaandorp erin lol

3 likes

Ik heb normal people nog een keer van begin tot eind gekeken, zo’n mooie serie. Weet iemand iets vergelijkbaars? Qua sfeer

1 like

Laatste Gen V aflevering gezien. Heeeele toffe spin-off en ik kijk enorm uit naar een volgend seizoen! Ik zat al te wachten op Homelander en daar was ie hoor, had alleen wel een iets langere scène verwacht haha. En Butcherrrr!

2 likes

Ik had sowieso een langere aflevering verwacht!
Maar verder vind ik het echt een goede spin-off en zin in het volgende seizoen (evenalss het nieuwe seizoen van The Boys)

2 likes

Ben het ook aan het bingen, en wat een gezeik weer om niks allemaal, love it :joy:

1 like

Vond ik ook, dat oudste kind is 18 ofzo en zij is in het echt nog geen dertig. Dat soort details kunnen echt mijn kijkplezier verstoren

6 likes

Ik kijk deze hele serie niet maar zie het wel regelmatig bij andere series gebeuren, laatst nog bij Bodies. Dan heb je een moeder/dochter die in het echt maar 4 jaar (?!) schelen. Hoe storend is dat, ze leken ook echt dezelfde leeftijd. Irritant, en gewoon slordige casting

5 likes

Haha omg ja ik wist gewoon eerst niet wie de moeder was en wie de dochter :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Weet niet meer waar ik het gelezen of gehoord had maar ging over waarom ze het niet gewoon doorgaan met de serie maar dan als veertigers waarop een deel van het antwoord was dat het grootste gedeelte van de cast gewoon mid dertig is. Net effe snel door wiki Eva(Saar) 35, Wieger (Pieter) 36, Lykele (Bart) 36, Jelle (Elias) 36, Justus (Alex) 38, Leonoor(Lot) 38, Joy (Noor) 43.

Stoor me d’r ook aan en daarmee dat verhaallijnen gewoon ongeloofwaardig overkomen. Misschien ook wel met jaloezie te kijken, ben ook 36 waar is mijn kast van een huis :joy:

4 likes

Eens wel, maar de oudste van 18 is biologisch niet van haar. De 13-jarige is haar oudste. Wel jong ouders, maar niet compleet idioot.

Ik ben gaan googlen of ik iets had gemist:
dat ze misschien een tante was, of een vriendin van de dochter die in huis was komen wonen nadat de moeder overleed ofzo?! Leidt echt af van het verhaal

Geweldige serie ontdekt op HBO Max: Starstruck. Heerlijke romcom, heel veel grappige momenten. Lach me rot😂 Doet mij qua sfeer beetje denken aan Bridget Jones. Zelfde soort humor en zelfde type hoofdpersoon.
Meer mensen deze gezien? En nog tips voor vergelijkbare series?

1 like

Fleabag

3 likes

Flebag idd maar Lovesick is ook leuk :slight_smile:

Oogappels seizoen 5

Die date van Fabie vind ik zo’n engerd, brr. Hoe die kijkt en doet ik weet niet. Verder kabbelt het seizoen wel aardig voort en zitten er wel mooie veranderingen in, zoals Merel die een beginnende vriendschap ontwikkeld en Hansje die zich ook beter lijkt te voelen. Hoe ze nog 2 seizoenen gaan maken is mij nog wel een raadsel. Hoe vinden jullie het tot nu toe?

1 like

al meer dan een week geleden maar zoals ik het begreep is het een sequel bait dat Assane in dezeflde gevangenis zit als Hubert Pellegrini, of dit gaat over iets totaal anders en ik herinner me het einde veel slechter dan ik dacht haha

2 likes

ik dacht dat gesuggereerd werd dat Pellegrini uiteindelijk achter de ontvoering van de moeder zat. En nog steeds uit is op wraak op Lupin, ook naar de toekomst toe, als cliffhanger voor vlg seizoen

2 likes

ik ben weer heeeeerlijk the vampire diaries aan het bingen

7 likes

Zit nu in de laatste aflevering. Vind het wel weer lekker wegkijken! Beetje dezelfde vibe wel als undercover en Ferry de film.

2 likes

Lupin

Ik dacht: is zijn moeder wel zijn echte moeder of was zijn moeder ingehuurd door pellegrini

3 likes