Serietopic #5

Maar Hoe kon ze dan zijn bijnaam of dat liedje nog weten wat ze vroeger samen zongen?

Love it, ik ben buffy the vampire slayer aan het bingen haha, kan die zo vaak opnieuw kijken

2 likes

Ja in een avond het hele seizoen gezien, vond het weer leuk. Idd zelfde sfeertje als de film en undercover

1 like

Ik vond het ook onduidelijk en dit is wat ik las.op een website

The contents of the envelope suggest that Hubert he knows about Assane’s tricks, and that Mariama might not be who we think she is

Zelfde haha voor de 500e keer

2 likes

Waarom zijn bijna alle vrouwelijke hoofdpersonages in series zo irritant? Ik kijk nu naar Yellowstone en daar is het personage van Beth sowieso door een vent geschreven:
“Kijk mij girl boss zijn en te veel drinken, geen gevoelens hebben want ik ben een bad bitch en alle mannen zijn pussies” WHY??? Ik vind het zo erg dat ik zoiets mysogeen schreef en er ook zo over denk maar er zijn andere karaktertypes die ze kunnen gebruiken.

5 likes

Ja Beth is heel raar geschreven. Zag die actrice laatst in een andere film moest gelijk even wennen dat ze niet scheldend door het leven ging.
Nu zijn alle personages in Yellowstone zeer een dimensionaal geschreven, de vrouwen het ergst… en wordt alsmaar erger in latere seizoenen.

3 likes

Ja vaak worden “sterke vrouwen” geschreven als alleen maar dat en is er geen ruimte voor kwetsbaarheid. Irriteer me daar ook vaak aan.

2 likes

Op de NPO (plus denk ik?) heb je nu een leuke serie The Flatshare, miss een tip. Gaat over 2 mensen die opposite shifts werken en dan dus een flat (en bed) delen en met elkaar communiceren via post its

9 likes

Is het trouwens de moeite waard om npo+ te nemen? Of staan er vooral grijze Scandinavische crimi’s op?

2 likes

Heb toevallig vandaag een abonnement afgesloten, het aanbod vind ik best groot. Ik kijk nu bijvoorbeeld dunya en desie en er staan meer series op die ik vroeger graag keek. Als het goed is krijg je de eerste maand gratis als je in het afgelopen jaar geen abonnement hebt gehad.

3 likes

Ik vind npo plus het geld wel waard, er staan allerlei series op (oud en nieuw, Nederlands, Engels, Scandinavisch), maar ook veel docu’s en natuurseries. Vind het ook heel betaalbaar dus dat is ook fijn

5 likes

Selling sunset afl 3

Hahaha die lunch van Crishell en Marie-Lou, wat een dom kinderachtig wicht. Die opmerking van Crishell ook “snap je dat dit gefilmd wordt?” Hahaha echt genieten

9 likes
Selling sunset aflevering 3

Ja zo ongemakkelijk. Ook die verontwaardigde blikken de hele tijd haha. En omg dat Jason gebeld werd wat ongemakkelijk. Ik ben eerlijk gezegd wel echt team niemand in deze discussie want ik vind dat zowel Marie-Lou als Chrishell zich zooo erg laten kennen.

1 like

Selling sunset aflvering 6

awww vind het zo verdrietig voor Mary een miskraam :pleading_face:

4 likes

Maar hoezo ben jij zo vies?
Hahahaha

7 likes

Ik vind Tamara en Maria ook het leukste :joy: Djamilla vind ik echt irritant.

5 likes

Ik zou zo bang zijn voor Djamilla

2 likes

Moet de afl van vandaag nog kijken (RHOA), maar:

Djamila is gewoon heel bewust bezig met tv maken met haar uitspraken. Vond haar ook overdrijven door Kimmylien een leugenaar te noemen, maar ergens denk ik over Kimmylien: als je vriendinnen bent zeg je toch wel gewoon van ‘kijk ik heb een nieuw konijn!’ Waarom zo moeilijk doen? Maria geeft sneren maar lacht erbij zodat alles als een grapje opgevat moet worden door anderen. Tamara is wel een grappige toevoeging met haar kijk op dingen :joy:

3 likes

Noooo dertigers helemaal uitgekeken en het nieuwe seizoen van sex education. En nu?!

Hebben jullie nog tips? Makkelijk wegkijken, beetje humor, geen amerikaanse series.

1 like