Serietopic #5

Ik heb dit de afgelopen week gekeken en vond het ook echt een aanrader! Neemt zichzelf niet te serieus, lekker absurd hier en daar, lekker makkelijk wegkijken :ok_hand:t3:

2 likes

Is Maria echt de heks? Ik heb misschien nog het meest sympathie voor haar :rofl: Ze is niet zo achterbaks als de rest.
Ongelooflijk dat ze hieraan meewerken, dat voorzetje ook met de tas van Hella met de mascara, nou nou… hoe zal dat aflopen?

4 likes

Wat een dom gedoe met dat konijn, Djamilla is zo irritant.

9 likes

Deze aflevering van RHOAMS ik kan het niet meer aan
Ik ging wel echt stuk om Tamara en Cherry-Anns opmerkingen
Hoezo ben jij zo vies bijvoorbeeld hahahahhaha

12 likes

Hahahaha ja Tamara is echt hilarisch

1 like

Ik heb net de serie The Leftovers uit gekeken. Wel een goede serie op zich maar ook wat een waaaazige serie joh! En heb het gevoel dat je niet overal antwoord op krijgt.

1 like

Selling sunset seizoen 7 komt vandaag online op netfix jeej. Weet alleen niet hoelaat.

4 likes

Ik kan niet wachten op het fragment waarin Tamara Djamilla gaat adviseren over een leverreiniging tegen haar boze energie

11 likes

Lekker de hele dag Selling Sunset aan het bingen, zo heerlijk weer alle nutteloze drama en over the top outfits

4 likes

Ferry de serie staat erop! Zit ineens Brigitte Kaandorp erin lol

3 likes

Ik heb normal people nog een keer van begin tot eind gekeken, zo’n mooie serie. Weet iemand iets vergelijkbaars? Qua sfeer

1 like

Laatste Gen V aflevering gezien. Heeeele toffe spin-off en ik kijk enorm uit naar een volgend seizoen! Ik zat al te wachten op Homelander en daar was ie hoor, had alleen wel een iets langere scène verwacht haha. En Butcherrrr!

2 likes

Ik had sowieso een langere aflevering verwacht!
Maar verder vind ik het echt een goede spin-off en zin in het volgende seizoen (evenalss het nieuwe seizoen van The Boys)

2 likes

Ben het ook aan het bingen, en wat een gezeik weer om niks allemaal, love it :joy:

1 like

Vond ik ook, dat oudste kind is 18 ofzo en zij is in het echt nog geen dertig. Dat soort details kunnen echt mijn kijkplezier verstoren

6 likes

Ik kijk deze hele serie niet maar zie het wel regelmatig bij andere series gebeuren, laatst nog bij Bodies. Dan heb je een moeder/dochter die in het echt maar 4 jaar (?!) schelen. Hoe storend is dat, ze leken ook echt dezelfde leeftijd. Irritant, en gewoon slordige casting

5 likes

Haha omg ja ik wist gewoon eerst niet wie de moeder was en wie de dochter :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Weet niet meer waar ik het gelezen of gehoord had maar ging over waarom ze het niet gewoon doorgaan met de serie maar dan als veertigers waarop een deel van het antwoord was dat het grootste gedeelte van de cast gewoon mid dertig is. Net effe snel door wiki Eva(Saar) 35, Wieger (Pieter) 36, Lykele (Bart) 36, Jelle (Elias) 36, Justus (Alex) 38, Leonoor(Lot) 38, Joy (Noor) 43.

Stoor me d’r ook aan en daarmee dat verhaallijnen gewoon ongeloofwaardig overkomen. Misschien ook wel met jaloezie te kijken, ben ook 36 waar is mijn kast van een huis :joy:

4 likes

Eens wel, maar de oudste van 18 is biologisch niet van haar. De 13-jarige is haar oudste. Wel jong ouders, maar niet compleet idioot.

Ik ben gaan googlen of ik iets had gemist:
dat ze misschien een tante was, of een vriendin van de dochter die in huis was komen wonen nadat de moeder overleed ofzo?! Leidt echt af van het verhaal