Jaaa Please Like Me, Lovesick, Fleabag, Girls5eva (ok wel amerikaans sorry), Valeria, Guida astrologica per cuori infranti, Starstruck.
The flatshare op npo en misschien we are lady parts op npo. Die heb ik zelf nog steeds niet gezien maar klinkt zo leuk. Trigonometry is ook erg leuk, maar ik weet niet of die ergens te streamen is, zelf heb ik hem op dvd.
We are lady parts is echt heel erg leuk.
6 bedrooms & 24 bathrooms
???
And an extra powder room, which makes a total of 6 bedrooms and 24,5 bathrooms
Een wc of powder room. Een bathroom is alleen als je er kunt douchen of in bad gaan.
Wat ik echt niet snap bij selling sunset is dat ze soms die huizen dus gewoon kopen met cash?? Gewoon 10 miljoen contant geld, hoe werkt dat daar dan? Je kan toch niet effe zo 10 miljoen opnemen bij de bank?
Volgens mij betekent cash ook wat anders in Amerika dat je t in 1 x betaald ofzo niet perse met contant geld maar gewoon overmaken
@tskkie en @JelaBerlijn dat verklaart een hoop! Ik snapte al niet hoe ze dat allemaal zo gewoon vonden
Over rhoams, ik ben toch niet de enige die denkt dat dat niet Djamila haar huis is maar gewoon een gehuurde AirBnb ofzo
Ja idd zij is echt een scam
Iemand maud & babs gezien? (Npo)
Voor seizoen 1 begon had ze wel tiktoks over haar (toen) nieuwe huis, volgens mij is het wel dat huis. In ieder geval ook groot en wit
Nee dat denk ik ook plus ik denk niet dat Hella de enige is die van creatief boekhouden houdt
tijd voor de terugkerende selling sunset poll
wie vind jij nu het leukst
- mary
- heather
- nicole
- bre
- chrishell
- amanza
- emma
- chelsea
0 stemmers
en minst favoriet
- mary
- heather
- nicole
- bre
- chrishell
- amanza
- emma
- chelsea
0 stemmers
Hoe heet die ene met dat fake ass Britse accent
Chelsea
Ik vond Amanza zo tegenvallen dit seizoen, zij was echt altijd mijn favo omdat ze de enige nuchtere persoon leek. Maar helaas. Ik vind Bre echt een goede aanwinst.
Einde seizoen
Na die laatste ruzie heb ik zo gelachen om Bre die woest de tent uit liep terwijl ze zat te godveren over Cassandra’s gespleten haarpunten en gebrek aan nepwimpers
En ik hoop voor haar dat ze lekker dat giftige kutbedrijf verlaat, wat een hel om daar te werken zeg haha.
Waarom komen ze in bikini naar de Cabo Office
Ja dat accent wat hij probeert kan ik echt niet aan