Geweldige serie ontdekt op HBO Max: Starstruck. Heerlijke romcom, heel veel grappige momenten. Lach me rotš Doet mij qua sfeer beetje denken aan Bridget Jones. Zelfde soort humor en zelfde type hoofdpersoon.
Meer mensen deze gezien? En nog tips voor vergelijkbare series?
Fleabag
Flebag idd maar Lovesick is ook leuk
Oogappels seizoen 5
Die date van Fabie vind ik zoān engerd, brr. Hoe die kijkt en doet ik weet niet. Verder kabbelt het seizoen wel aardig voort en zitten er wel mooie veranderingen in, zoals Merel die een beginnende vriendschap ontwikkeld en Hansje die zich ook beter lijkt te voelen. Hoe ze nog 2 seizoenen gaan maken is mij nog wel een raadsel. Hoe vinden jullie het tot nu toe?
al meer dan een week geleden maar zoals ik het begreep is het een sequel bait dat Assane in dezeflde gevangenis zit als Hubert Pellegrini, of dit gaat over iets totaal anders en ik herinner me het einde veel slechter dan ik dacht haha
ik dacht dat gesuggereerd werd dat Pellegrini uiteindelijk achter de ontvoering van de moeder zat. En nog steeds uit is op wraak op Lupin, ook naar de toekomst toe, als cliffhanger voor vlg seizoen
ik ben weer heeeeerlijk the vampire diaries aan het bingen
Zit nu in de laatste aflevering. Vind het wel weer lekker wegkijken! Beetje dezelfde vibe wel als undercover en Ferry de film.
Lupin
Ik dacht: is zijn moeder wel zijn echte moeder of was zijn moeder ingehuurd door pellegrini
Maar Hoe kon ze dan zijn bijnaam of dat liedje nog weten wat ze vroeger samen zongen?
Love it, ik ben buffy the vampire slayer aan het bingen haha, kan die zo vaak opnieuw kijken
Ja in een avond het hele seizoen gezien, vond het weer leuk. Idd zelfde sfeertje als de film en undercover
Ik vond het ook onduidelijk en dit is wat ik las.op een website
The contents of the envelope suggest that Hubert he knows about Assaneās tricks, and that Mariama might not be who we think she is
Zelfde haha voor de 500e keer
Waarom zijn bijna alle vrouwelijke hoofdpersonages in series zo irritant? Ik kijk nu naar Yellowstone en daar is het personage van Beth sowieso door een vent geschreven:
āKijk mij girl boss zijn en te veel drinken, geen gevoelens hebben want ik ben een bad bitch en alle mannen zijn pussiesā WHY??? Ik vind het zo erg dat ik zoiets mysogeen schreef en er ook zo over denk maar er zijn andere karaktertypes die ze kunnen gebruiken.
Ja Beth is heel raar geschreven. Zag die actrice laatst in een andere film moest gelijk even wennen dat ze niet scheldend door het leven ging.
Nu zijn alle personages in Yellowstone zeer een dimensionaal geschreven, de vrouwen het ergst⦠en wordt alsmaar erger in latere seizoenen.
Ja vaak worden āsterke vrouwenā geschreven als alleen maar dat en is er geen ruimte voor kwetsbaarheid. Irriteer me daar ook vaak aan.
Op de NPO (plus denk ik?) heb je nu een leuke serie The Flatshare, miss een tip. Gaat over 2 mensen die opposite shifts werken en dan dus een flat (en bed) delen en met elkaar communiceren via post its
Is het trouwens de moeite waard om npo+ te nemen? Of staan er vooral grijze Scandinavische crimiās op?
Heb toevallig vandaag een abonnement afgesloten, het aanbod vind ik best groot. Ik kijk nu bijvoorbeeld dunya en desie en er staan meer series op die ik vroeger graag keek. Als het goed is krijg je de eerste maand gratis als je in het afgelopen jaar geen abonnement hebt gehad.