Ik vind npo plus het geld wel waard, er staan allerlei series op (oud en nieuw, Nederlands, Engels, Scandinavisch), maar ook veel docu’s en natuurseries. Vind het ook heel betaalbaar dus dat is ook fijn
Selling sunset afl 3
Hahaha die lunch van Crishell en Marie-Lou, wat een dom kinderachtig wicht. Die opmerking van Crishell ook “snap je dat dit gefilmd wordt?” Hahaha echt genieten
Selling sunset aflevering 3
Ja zo ongemakkelijk. Ook die verontwaardigde blikken de hele tijd haha. En omg dat Jason gebeld werd wat ongemakkelijk. Ik ben eerlijk gezegd wel echt team niemand in deze discussie want ik vind dat zowel Marie-Lou als Chrishell zich zooo erg laten kennen.
Selling sunset aflvering 6
awww vind het zo verdrietig voor Mary een miskraam
Maar hoezo ben jij zo vies?
Hahahaha
Ik vind Tamara en Maria ook het leukste Djamilla vind ik echt irritant.
Ik zou zo bang zijn voor Djamilla
Moet de afl van vandaag nog kijken (RHOA), maar:
Djamila is gewoon heel bewust bezig met tv maken met haar uitspraken. Vond haar ook overdrijven door Kimmylien een leugenaar te noemen, maar ergens denk ik over Kimmylien: als je vriendinnen bent zeg je toch wel gewoon van ‘kijk ik heb een nieuw konijn!’ Waarom zo moeilijk doen? Maria geeft sneren maar lacht erbij zodat alles als een grapje opgevat moet worden door anderen. Tamara is wel een grappige toevoeging met haar kijk op dingen
Noooo dertigers helemaal uitgekeken en het nieuwe seizoen van sex education. En nu?!
Hebben jullie nog tips? Makkelijk wegkijken, beetje humor, geen amerikaanse series.
Jaaa Please Like Me, Lovesick, Fleabag, Girls5eva (ok wel amerikaans sorry), Valeria, Guida astrologica per cuori infranti, Starstruck.
The flatshare op npo en misschien we are lady parts op npo. Die heb ik zelf nog steeds niet gezien maar klinkt zo leuk. Trigonometry is ook erg leuk, maar ik weet niet of die ergens te streamen is, zelf heb ik hem op dvd.
We are lady parts is echt heel erg leuk.
6 bedrooms & 24 bathrooms
???
And an extra powder room, which makes a total of 6 bedrooms and 24,5 bathrooms
Een wc of powder room. Een bathroom is alleen als je er kunt douchen of in bad gaan.
Wat ik echt niet snap bij selling sunset is dat ze soms die huizen dus gewoon kopen met cash?? Gewoon 10 miljoen contant geld, hoe werkt dat daar dan? Je kan toch niet effe zo 10 miljoen opnemen bij de bank?
Volgens mij betekent cash ook wat anders in Amerika dat je t in 1 x betaald ofzo niet perse met contant geld maar gewoon overmaken
@tskkie en @JelaBerlijn dat verklaart een hoop! Ik snapte al niet hoe ze dat allemaal zo gewoon vonden
Over rhoams, ik ben toch niet de enige die denkt dat dat niet Djamila haar huis is maar gewoon een gehuurde AirBnb ofzo
Ja idd zij is echt een scam