Ik zit aan het einde van seizoen 4 en vindt het goed, op sommige irritaties na. Ik zou zeggen verder kijken.
Ja heftig hè! Ik ben nu bij de derde aflevering dat hij een paniekaanval op het podium krijgt, pfoe. Ik vind hem wel echt heel authentiek overkomen.
Die Britse roddelpers is wel echt ziek hoor. Vraag me af waar dat nou vandaan komt dat dat in Groot-Brittannië zo populair is?
Het blijft veelal wel hetzelfde en moet zeggen dat de personages er niet veel beter op worden. Maar seizoen 2 en 3 zijn nog leuk om te volgen.
Op Reddit werd het eens omschreven als een mix tussen Succession en Dynasty maar dan voor Trump aanhangers haha. Ondanks dat vond ik het wel vermakelijk, mooie beelden etc maar soms wel wat oppervlakkige verhaal lijnen
Hahah ook dat ‘girls girl’, echt iets wat alleen van die nep aardige meiden zeggen als ze een punt willen maken tegenover andere vrouwen. Zo van: als je niet direct super vriendelijk bent dan ben je duidelijk geen girls girl
Heeft iemand Pluto (anime gebaseerd op de manga van Urasawa) op Netflix al gezien? Ik zag dat de eerste aflevering een uur duurt en hoewel ik dol ben op de manga heb ik een beetje fear of commitment… is het mooi?
Carmen Curlers is erg leuk, aanrader!
Ik heb onlangs industry gezien, volgens mij had jij dit een hele tijd terug aangeraden @Daelyss!
Goeie aanrader want ik wilde blijven doorkijken en heb alles dus al gezien. Ik heb me aan (bijna) iedereen geërgerd dus dat was top haha.
Ik las toevallig dat Kit Harrington in het derde seizoen te zien is, weet niet zo goed wat ik daarvan. Maar goed het duurt toch nog een jaar voor we eens nieuwe seizoenen krijgen.
Ja, ik had dat aangeraden. Zeer goede serie, normaal gezien krijgen we volgend jaar het derde seizoen. Hoop dat ze niet zo veel vertraging hebben opgelopen door de staking.
Ik vind het echt bijzonder irritant dat ik gewoon nog nooit van deze serie gehoord had, omdat HBO alleen bepaalde series op de homepagina zet. Dit is echt zoveel beter, het was echt een rollercoaster haha.
Net meteen even opgezocht en er staat dat het filmen gewoon door kon gaan omdat het onder de UK valt dus ik kijk ernaar uit!
Haha ohhh ik vond het echt weer genieten! Maar ik lees dat het veel mensen tegenvalt… dat geestenverhaal was idd een beetje over the top… meest cringe vind ik nog Charles die zijn bejaarde moeder mummy noemt
Ben wel benieuwd haha. Met oude cast zou leuk zijn.
rhoams
Kan djamila gewoon eruit komend seizoen
Wat is dit voor rare therapeutische (als in: iedereen heeft zulke gesprekken, niet dat ik er rustig van word ofzo) aflevering van rhoams?
Die jurk en hoed van Susanna bij de polowedstrijd in rhoams doen mij meteen denken aan de polowedstrijd in Pretty Woman. Zou daar inspiratie zijn opgedaan?
Squid Game: The Challenge, is best heel vermakelijk!
Dit is mijn vrijdagavond vermaak
Squidgame
Ik vind de mindgames nog het meest boeiende hier, ik zit nog maar in aflevering 2 maar echt interessant hoe de keuze bij de koekjes werd gemaakt en dat hij zo snel toegaf bij de paraplu. Plus ik vind het raar dat niet iedereen voorbereid is en de serie heeft gekeken.
Kan iemand kort en bondig en spoilerfree (ik eis niks ) ff uitleggen wat dit dan precies is? Is het een realityserie gebaseerd op de serie? Ik dacht eerst dat het seizoen 2 was.
Echte mensen gaan de spellen uit het seizoen spelen, ook in wedstrijd vorm en de winnaar krijgt een groot geldbedrag.
Ja en uiteraard gaat er niemand echt dood maar dat lijkt me vanzelfsprekend Het is gewoon een spelshow met de spelletjes uit de serie en de winst is >4 mio.