Serietopic #5

Ja! Ik heb nu ook alles gezien, vond dit ook frustrerend: dat ze het knikker spel ook niet zagen aankomen, vooral zoon en moeder. Maar ben hen ook een beetje zat. Wel zin in nieuwe afleveringen! De ‘haantjes’ zijn eruit dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Vond zeeslag ook tof!

Ja ik kijk het ook! Vind het wel goed!

Mijn favoriete serie please like me is nog maar tot 21 dec te zien, super sad. Voelt zo definitief dat ik het dan in januari niet zomaar kan aanzetten :worried:

3 likes

De humor in please like me. Je moet er even voor in een bepaalde stemming zijn maar ik ga stuk :joy:

6 likes

Ja ik heb laatst seizoen 1 gezien na aanbevelingen van hier, maar ik weet niet, het kon me toch niet helemaal grijpen. misschien gewoon niet helemaal mijn humor

Haha ja ik moest ook even inkomen maar ben wel hooked nu. Kan me ook goed voorstellen dat anderen het niks vinden

Ohhh dat vond ik zo ontzettend smerig. Ik ging echt bijna over mijn nek die aflevering met die koekjes. Eerst dat gelik van iedereen. Ik moest echt wegkijken, en daarna dat gehurl van die vent omg haha

2 likes

over squid games:

haha echt he! en hoe zijn HELE bakje ook onder water stond?!

1 like

Squid games

Idd al die koekjes helemaal verzopen onder het speeksel :nauseated_face: Ohh ik vond het zo ranzig allemaal hahaha

8 likes

RHOAMS

Hahaha ik moet altijd zo lachen om Maria, nu ook met die datingapp en dat boomer bericht dat ze stuurt onder de naam van Tamara met al die emojis ook

5 likes

De rest van de aflevering is echt een koortsdroom.
Die sessie bij de coach :rofl: vond het soms so cringe dat ik het geluid uit deed met ondertiteling aan maar dan zijn die valse blikken heen en weer en :roll_eyes: nog intenser

3 likes

Het is ook echt bijna alleen maar ruzie, was dat vorig seizoen ook al zo erg? :smiling_face_with_tear:

1 like

Volgens mij niet, ik heb het idee dat het nu wel wordt uitvergroot en in scène gezet

2 likes

Ik kan djamila echt niet verdragen

4 likes

RHOAMS is echt hoogtepunt van mijn donderdag. Zag in het voorstukje dat Susanna ook eens een gemene opmerking maakt, die reactie van Maria daar weer op, heeeeerlijk.

9 likes

Ik heb een nieuwe tip: ‘The Knick’ op hbo.

Het is soort van greys anatomy maar dan in de tijd van Gilded age. Kostuumdrama, experimenteel ziekenhuis voor armen, rauw in beeld gebracht met de komst van immigranten in New York, old money, een zwarte chirurg die geen eerlijke kansen krijgt. Echt vreemd dat ik hier nooit eerder over had gehoord. Goeie acteurs ook, Clive Owen oa

12 likes

Yesss love deze serie, lang geleden ooit eens gezien. Vond seizoen 2 wel iets minder. Die muziek is ook tof!

5 likes

Oh goed om te weten, ik ben nu einde S1.

Klopt, hele goeie muziek!
Maar de soundtrack heeft wel aparte titels haha

album

3 likes

Echte Meisjes in de Jungle staat er hier nu op Streamz en mijn god wat vermakelijk slecht :’) Ik geniet denk ik iets te hard van Diva’s domme uitspraken “wonen de kikkers daar?!”

2 likes

Meer mensen hier die Santos hebben gezien? Ik vind hem goed! Iedere week te zien op de NPO, ik heb hem al helemaal gezien via NL ziet. Heeft een beetje dezelfde vibe als Mocro Maffia.

1 like

Kijk het nu ook, bedankt voor de tip!

1 like