Serietopic #5

Ik ga vanavond beginnen, heel benieuwd! Hoe vind jij het tot dusver?

3 likes

Ik vind seizoen 1 missh wel een van de beste series die ik ooit heb bekeken!
Vind het echt zo goed in beeld gebracht, en de combi van mooi doordachte kostuumdrama, ongelijkheid in NY van 1900 en die gekke operaties etc

3 likes

Ja helemaal mee eens! Ben hooked!

3 likes

Ik ben Ferry de serie aan het kijken, maar Raymond Thiry speelt hier als John toch eigenlijk hetzelfde karakter als Luther in Penoza? De goeie slechterik, die onderkoeld alles doet voor zijn naasten.

1 like

Ik ben inmiddels ook hooked. Gisteren 4 afleveringen gekeken en het is echt fantastisch. Lang niet zo’n goede serie gekeken idd. Alles klopt gewoon.

3 likes

Ik heb nog nooit iets gezien van “Doctor Who” maar ik ben echt heel erg benieuwd. Weet alleen niet zo goed waar te beginnen. De hele oude seizoenen ga ik me niet aan wagen maar ik zoek een mooi ingangspunt. Iemand hier die er verstand van heeft en wat advies kan geven? Als ik google lijkt beginnen bij het 2005 seizoen logisch, maar misschien kan ik nog wat later instappen?

1 like

Het is heeeeeel lang geleden dat ik dit allemaal gezien heb, maar je kan instappen elk moment dat er een nieuwe doctor is. Ik ben actief beginnen volgen vanaf seizoen 5 (Matt Smith).

Blink is ook een hele goede aflevering om los te kijken. Je hebt weinig context nodig.

Ik wil ook terug beginnen kijken door de nieuwe aflevering met David Tennant :laughing:

2 likes

Ik kijk RHOA, maar ik kan echt niet tegen Djamila. Krijg echt zin om te slaan door haar.

5 likes

Ik kijk het nieuwe seizoen Fargo en ik vind het echt top tot nu toe. Vorig seizoen vond ik niks aan maar dit is weer als vanouds. En ook met die acteur van mad men, speelt ook goed.

7 likes

Ik zou beginnen bij het eerste seizoen van Christopher Eccleston, dus idd het 2005 seizoen. En anders sowieso bij het eerste David Tennant seizoen, maar dan mis je het begin van de Rose-Doctor relatie. Er zijn wel wat mindere afleveringen, maar dat is in elk seizoen.
David Tennant is en blijft mijn favoriete Doctor, maar Eccleston was ook tof, en Matt Smith is ook geweldig, en ik vond Peter Capaldi ook leuk. Jodie Whittaker heb ik maar een paar afleveringen van gezien, vond haar goed, maar de afleveringen niet, maar ben aan een rewatch bezig en ga het wel doorzetten dit keer (ben nu bij het eerste seizoen van Capaldi, is ok, maar weet dat het daarna beter wordt). Ben heel benieuwd naar de nieuwe Doctor van Ncuti Gatwa ook!
Oh, en Blink is inderdaad wel een van de beste afleveringen, zelfs voor mensen die echt niks met Doctor Who hebben verder een aanrader.

6 likes

Waarom ben jij zo agressief??? (insert stem van Tamara)

3 likes

Waar kijk je Fargo? Ik ging uit van Netflix maar daar staat-ie niet op en Justwacht vertelt me dat het niet te streamen is.

Volgens mij Videoland!

3 likes

Oh, dank jullie wel!

1 like

Is het te volgen als je het vorige seizoen over slaat? Ik vond die volgens mij ook minder en heb niet afgekeken dacht ik.

Ja! Elk seizoen is een heel nieuw verhaal dus je kan ze afzonderlijk kijken.

2 likes

Ik ben met shameless begonnen maar vind het maar mwah. Wel vermakelijk maar niet echt boeiend. Wordt het nog beter? Ik ben bij aflevering 4

Ik heb gisteren de docu serie “love has won, the cult of mother god” afgekeken. Jeetje wat een bizarre documentaire is dit zeg. Hebben meer van jullie deze gezien?

2 likes

In het documentaires topic gaat het er over

Ik volg dus The Real Housewives Of Amsterdam maar ik dacht eerst dat het over o.a. rijke mensen (die toevallig ook nog moeder zijn) ging maar sommige van hun hebben helemaal niet heel veel geld? Neem sowieso Hella maar sowieso schijnt Cherry-Ann de enige te zijn met een flink vermogen. Ik snap het programma niet meer. Wie mogen meedoen aan zulke programma’s?