Serietopic #5

Nou ik zou na deze week wel flink wat mensen in een potentieel scenario willen plaatsen :joy:
Grapje natuurlijk:P…

Ik ben benieuwd, ga t morgenavond checken.

2 likes

Ik kijk eindelijk flikken Rotterdam en ik vind het top. Politie zijn bestaat uit heel heel hard schreeuwen ā€˜politie!! Laat je wapen vallen!’ En ik hoorde net mijn nu al favo quote tegen een vrouwenliefhebbende man ā€˜jij hebt echt een betere rits nodig’. :heart:

4 likes

Iemand die Maud en Babs kijkt? Ik trek die man (partner van Maud) echt niet :persevere:

1 like

late reactie maar ik heb hƩƩl goede reacties erover gehoord

3 likes

Ja ik ben er inmiddels mee begonnen, echt de moeite waard! Was een beetje bang dat het net zo’n misser zou worden als de Junji Ito serie maar het is juist supergoed gedaan :smiley:

1 like

Zoo hee, ik ben gewoon gekapt met kijken door haar! Deze serie is normaal gezien echt perfect om te kijken wanneer ik mn nagels doe, maar gisteren zat ik dus te kijken en trok het niet meer.

Wat is zij vermoeiend om naar te kijken zeg, heb ook het idee dat het dit seizoen erger is dan de vorige omdat het nu onderdeel van haar persona is.

Waarom willen mensen met haar omgaan, zij reageert zo ongenuanceerd en rechtlijnig. Pff zooo vermoeiend. Zij zal nooit eens sorry zeggen, het ligt altijd aan de ander: ook met gedoe over die leugenaar.

Ja, echt enorm balen. Ze houden een midseason break.

Ik denk dat dat nog met de staking te maken heeft, want dit doen ze normaal nooit.

ojaaa met die paraplu, en dat hij telkens bijna over zijn nek ging

heb je inmiddels al verder gekeken? ik ben helemaal bij, woensdag komen er nieuwe afleveringen online.

Ik ben bij en vond het echt jammer dat ik niet kon doorbingen. In de eerste aflevering ergerde ik me nog dood aan heel veel personen, maar nu gaat het steeds meer om het spel en de dynamiek en dat is echt verslavend. Eigenlijk net zo leuk als de serie nu

4 likes

Ja! Ik heb nu ook alles gezien, vond dit ook frustrerend: dat ze het knikker spel ook niet zagen aankomen, vooral zoon en moeder. Maar ben hen ook een beetje zat. Wel zin in nieuwe afleveringen! De ā€˜haantjes’ zijn eruit dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Vond zeeslag ook tof!

Ja ik kijk het ook! Vind het wel goed!

—

Mijn favoriete serie please like me is nog maar tot 21 dec te zien, super sad. Voelt zo definitief dat ik het dan in januari niet zomaar kan aanzetten :worried:

3 likes

De humor in please like me. Je moet er even voor in een bepaalde stemming zijn maar ik ga stuk :joy:

6 likes

Ja ik heb laatst seizoen 1 gezien na aanbevelingen van hier, maar ik weet niet, het kon me toch niet helemaal grijpen. misschien gewoon niet helemaal mijn humor

Haha ja ik moest ook even inkomen maar ben wel hooked nu. Kan me ook goed voorstellen dat anderen het niks vinden

Ohhh dat vond ik zo ontzettend smerig. Ik ging echt bijna over mijn nek die aflevering met die koekjes. Eerst dat gelik van iedereen. Ik moest echt wegkijken, en daarna dat gehurl van die vent omg haha

2 likes

over squid games:

haha echt he! en hoe zijn HELE bakje ook onder water stond?!

1 like

Squid games

Idd al die koekjes helemaal verzopen onder het speeksel :nauseated_face: Ohh ik vond het zo ranzig allemaal hahaha

8 likes

RHOAMS

Hahaha ik moet altijd zo lachen om Maria, nu ook met die datingapp en dat boomer bericht dat ze stuurt onder de naam van Tamara met al die emojis ook

5 likes

De rest van de aflevering is echt een koortsdroom.
Die sessie bij de coach :rofl: vond het soms so cringe dat ik het geluid uit deed met ondertiteling aan maar dan zijn die valse blikken heen en weer en :roll_eyes: nog intenser

3 likes

Het is ook echt bijna alleen maar ruzie, was dat vorig seizoen ook al zo erg? :smiling_face_with_tear:

1 like