Serietopic #5

Volgens mij niet, ik heb het idee dat het nu wel wordt uitvergroot en in scène gezet

2 likes

Ik kan djamila echt niet verdragen

4 likes

RHOAMS is echt hoogtepunt van mijn donderdag. Zag in het voorstukje dat Susanna ook eens een gemene opmerking maakt, die reactie van Maria daar weer op, heeeeerlijk.

9 likes

Ik heb een nieuwe tip: ‘The Knick’ op hbo.

Het is soort van greys anatomy maar dan in de tijd van Gilded age. Kostuumdrama, experimenteel ziekenhuis voor armen, rauw in beeld gebracht met de komst van immigranten in New York, old money, een zwarte chirurg die geen eerlijke kansen krijgt. Echt vreemd dat ik hier nooit eerder over had gehoord. Goeie acteurs ook, Clive Owen oa

12 likes

Yesss love deze serie, lang geleden ooit eens gezien. Vond seizoen 2 wel iets minder. Die muziek is ook tof!

5 likes

Oh goed om te weten, ik ben nu einde S1.

Klopt, hele goeie muziek!
Maar de soundtrack heeft wel aparte titels haha

album

3 likes

Echte Meisjes in de Jungle staat er hier nu op Streamz en mijn god wat vermakelijk slecht :’) Ik geniet denk ik iets te hard van Diva’s domme uitspraken “wonen de kikkers daar?!”

2 likes

Meer mensen hier die Santos hebben gezien? Ik vind hem goed! Iedere week te zien op de NPO, ik heb hem al helemaal gezien via NL ziet. Heeft een beetje dezelfde vibe als Mocro Maffia.

1 like

Kijk het nu ook, bedankt voor de tip!

1 like

Ik ga vanavond beginnen, heel benieuwd! Hoe vind jij het tot dusver?

3 likes

Ik vind seizoen 1 missh wel een van de beste series die ik ooit heb bekeken!
Vind het echt zo goed in beeld gebracht, en de combi van mooi doordachte kostuumdrama, ongelijkheid in NY van 1900 en die gekke operaties etc

3 likes

Ik ben een tijdje terug voor de zoveelste keer opnieuw begonnen met Grey’s Anatomy, wil het gewoon ooit een keer afkijken. Alleen de eerste seizoenen zijn echt wel het leukst, ben nu bij seizoen 10 en vind het steeds minder :sob: en ik wil Mark en Lexie terug

Maar goed ik hou vol!!

6 likes

Disney

Ja same, en dan denk ik ik begin wel weer bij seizoen 1 zodat ik er weer helemaal in zit

En dan stop ik weer ergens

1 like

Ja helemaal mee eens! Ben hooked!

3 likes

Ik ben Ferry de serie aan het kijken, maar Raymond Thiry speelt hier als John toch eigenlijk hetzelfde karakter als Luther in Penoza? De goeie slechterik, die onderkoeld alles doet voor zijn naasten.

1 like

Ik ben inmiddels ook hooked. Gisteren 4 afleveringen gekeken en het is echt fantastisch. Lang niet zo’n goede serie gekeken idd. Alles klopt gewoon.

3 likes

Ik heb nog nooit iets gezien van “Doctor Who” maar ik ben echt heel erg benieuwd. Weet alleen niet zo goed waar te beginnen. De hele oude seizoenen ga ik me niet aan wagen maar ik zoek een mooi ingangspunt. Iemand hier die er verstand van heeft en wat advies kan geven? Als ik google lijkt beginnen bij het 2005 seizoen logisch, maar misschien kan ik nog wat later instappen?

1 like

Het is heeeeeel lang geleden dat ik dit allemaal gezien heb, maar je kan instappen elk moment dat er een nieuwe doctor is. Ik ben actief beginnen volgen vanaf seizoen 5 (Matt Smith).

Blink is ook een hele goede aflevering om los te kijken. Je hebt weinig context nodig.

Ik wil ook terug beginnen kijken door de nieuwe aflevering met David Tennant :laughing:

2 likes

Ik kijk RHOA, maar ik kan echt niet tegen Djamila. Krijg echt zin om te slaan door haar.

5 likes

Ik kijk het nieuwe seizoen Fargo en ik vind het echt top tot nu toe. Vorig seizoen vond ik niks aan maar dit is weer als vanouds. En ook met die acteur van mad men, speelt ook goed.

7 likes