Nog maar 1 aflevering gezien, maar ik vond het fantastisch! Bedankt voor de tip!
Door dit topic The Bear gekeken, did not disappoint. Prachtige serie. Omdat seizoen 2 zo gehyped wordt zat ik daar wel een beetje op te wachten tijdens het kijken van seizoen 1, iets te hoge verwachtingen daardoor. Al maakten de kerstaflevering en die met Richie het wel waar
Ik heb “my life with the walter boys” dit weekend gekeken en vond het leuk. Kijkt lekker weg
Ik ook! Vond het ook leuk, beetje de sfeer van een klein dorpje in Amerika a la sweet magnolia’s (maar dan zonder het gelovige sfeertje en ‘god bless y’all) gecombineerd met de high school drama van never have I ever haha (maar dan wel iets minder grappig).
Zou een tweede seizoen wel kijken!
.
Neeeeee
Ah nee niet captain Holt
Netflix gaat nu twee-jaarlijks hun streaminguren publiceren, best wel interessant qua hoe willekeurig sommige cancels overkomen
https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Fassets.ctfassets.net%2F4cd45et68cgf%2F1HyknFM84ISQpeua6TjM7A%2F97a0a393098937a8f29c9d29c48dbfa8%2FWhat_We_Watched_A_Netflix_Engagement_Report_2023Jan-Jun.xlsx&wdOrigin=BROWSELINK
Verliefd Op Cuba No 100.000
Ik ben Ally McBeal opnieuw aan het kijken, omdat ik dat vroeger altijd keek toen ik 10/ 11 was ofzo. Dat vind ik sowieso al hilarisch. Wtf ging ik als 11 jarige naar een advocatenserie kijken met allemaal relatie drama haha, alsof ik ook maar in een enkel opzicht daar verstand van had allemaal Maar jeetje wat een cringy serie? Ally McBeal zelf is echt zo’n typische quirky main character, echt verschrikkelijk. Ook zit er echt super veel seksisme in en eigenlijk vind ik alle personages fucking irritant hahaha. Het irritantste vind ik dat al die karakters zo
quirky
willen zijn.
Ook deze man. Echt dit gezicht wat hij iedere 5 seconden trekt is zo punchable
Ik wil net over haar komen posten, wat vind ik haar een truuuuut niet normaal en ben pas halverwege de nieuwe aflevering. Tamara en Maria zijn ook niet altijd even aardig maar iets aan Susanna lijkt mij zoooo vals
En dan zit ze zo met Meedo triomfantelijk te kijken van zie je nou wel !! Terwijl zij hem sowieso vanalles heeft verteld over Tamara omdat zij haar niet mag.
Ja seksisme in deze serie is echt heftig vond ik ook toen ik het later nog een keer zag
Echt niet normaal! Zeker hoe ze die secretaresse Elaine? de hele tijd behandelen. Vind het nergens op slaan al die haat naar dat mens haha
Team Tamara
Djamila blijft ook maar famke zeggen tegen famke louise, heeft ze haar muziek überhaupt wel eens geluisterd ze zegt toch duidelijk femke
Ik keek hier ook naar toen ik 11 ofzo was, vreemde serie voor die leeftijd idd. Kan me vooral die dansende baby’s en Ally die op haar nagels bijt herinneren.
Zou het ook nog eens moeten kijken
Degene die The Knick had getipt: thank youu! Heb net de laatste aflevering gezien. Wat een fantastische serie. Alles klopt gewoon. Jammer dat het maar 2 seizoenen zijn.
Ik nog maar 3 afleveringen te gaan
Ik vind Tamara ook niet een heel leuk mens eigenlijk.
Ik ontdek nu pas It’s Always Sunny en ik vind het echt hilarisch. Heb het altijd beetje genegeerd omdat het zo oud is, maar het is echt grappig en heb zoveel seizoenen te gaan
Ja ik, obviously Ik zat er meteen weer helemaal in! Wel even wennen dat Maryam - vrouw van Robbert/hoofdpersoon - vervangen is. En ik vond er best wat gore stukken in zitten.