De kerstfilm van dertigers staat op npo start
Same ik was alleen ouder gok ik.
1 van de eerste series die ik op dvd compleet had en soms denk ik jjaa moet ik nog eens gaan kijken.
Maar nu je dit post betwijfel ik of dat wel zo’n goed idee is
@Rockstar Die dansende baby is idd ook zo bizar om nu weer terug te zien. Ook zo slecht geanimeerd ook
@Cheesy Haha terwijl ik dit lees staat het bij mij weer op! Het is wel een easywatch dat wel en ook is het zo’n serie die leuk is om op te haten haha. Dus kan het wel aanraden om het opnieuw te kijken ook al is het ergerlijk haha
Ik vond het echt heel slecht maar wel leuk
Ja ik ook. Had het leuker verwacht
Oeh yess nog net voor mijn Videoland-proefabonnement verloopt!
Het is elke week één aflevering
Via VPN kun je op BBC het nieuwe seizoen van Vigil kijken, ik vond het vanaf de eerste aflevering meteen weer heel spannend
Die Dertigers film is echt een grap vooral Noor haar verhaallijn, dat ze met 8 maanden zwanger naar Lapland gaat naar een huisje zonder bereik lol en dan in je eentie boos naar buiten in het donker en dan heel toevallig ook moeten bevallen haha waar heb ik naar zitten kijken
Haha ik meende het al op te maken uit de tweede post van @Luzarl erover. Ach ja
@Lemongrab nice! Dank voor de tip
Haha ja echt heel slecht geschreven en alles super voorspelbaar maar alsnog vermakelijk ik ben iig blij dat ze saar en pieter niet tóch bij elkaar hebben laten komen. ik vond dat van lot en bart ook stom en ongeloofwaardig na allllles waar ze in de afleveringen doorheen zijn gegaan
omg ik post hier nooit mee maar dit moet ik echt kwijt: ik heb merlin gisteren uitgekeken en ??!?!!??!???!?!?!? ik verkeer in shocktoestand
goed einde? ben er ooit aan begonnen maar nooit afgemaakt
Heb trouwens Lessons in Chemistry gebinged, het begint wel langzaam en ik dacht meh, maar het is echt goed! Vanaf episode 3 dacht ik echt oh shit, zag ik ff niet aankomen. En toen werd het alleen maar beter eigenlijk
ik zet het even in spoiler
einde
NEE fucking kut einde er wordt alle seizoenen gehint naar dat arthur als koning een nieuwe tijd brengt enzo maAR HIJ GAAT GEWOON DOOD!
ik weet niet tot hoe ver je hebt gekeken, maar dit is het een beetje: merlin wist al dat mordred (dat druid jongetje van the boy in the striped pyjamas) een probleem zou worden vanwege een bepaalde voorspelling maar hij kon hem dus niet tegenhouden, vooral omdat morgana (die de main villain is geworden) zijn focus was. merlin probeert hem nog te redden maar dat zwaard is speciaal gesmeden in drakenvuur dus dat gaat niet. hij vertelde, toen arthur op sterven lag, ook aan hem dat hij magie had en hem alle 3000 keer heeft geholpen guinevere blijft dus koningin
Haha echt pijn he </3
Oeee Fargo seizoen 5 is tot nu toe (ben pas bij ep. 3) erg goed! Vooral de eerste aflevering was super sterk.
Alleen wat speelt Jennifer Jason Leigh slecht zeg? Je ziet haar echt acteren, zeg maar…
Heeft iemand obliterated gekeken? Ik weet de helft van de tijd niet waar ik naar zit te kijken want er gebeuren zoveel gekke dingen, wel vermakelijk
Ja ik vind het ook echt een sterk begin! Heb seizoen 1 t/m 3 gezien maar bij 4 ben ik een beetje afgehaakt, maar hier zit ik wel meteen in.
Ik vind haar rol inderdaad niet zo sterk. De rest van de rollen vind ik wel echt geniaal.
Ja echt. Heel bizar, vooral die verhaallijn van Noor.
Mijn Pieter irritatie was ook weer sky high. Ik vind het wel prima zo. Eerst vond het het jammer dat de serie was gestopt, maar merk nu al dat ik de film uitgemolken vond.
Ik ben btw ook wel benieuwd naar het nieuwe seizoen van True detective, die start 14 januari!
En ik ga nu beginnen aan murder at the end of the world. Van de maker van The OA, heeft iemand dat al gekeken? Ik ben zo benieuwd!