Serietopic #5

Ja het is wel duister! Ik ben inmiddels bij aflevering 2 en love it.

2 likes

Fargo 5: Dit seizoen is gewoon doodengđŸ˜±

3 likes

Ik ben gisteren begonnen aan Carol and the end of the world en vond het eigenlijk heel leuk. Ik was echt aan het kijken ipv op mijn telefoon de hele tijd en dat zegt een hoop tegenwoordig haha. Ga vanavond zeker verder kijken!

3 likes

Rhoams
“Na Mallorca wilde ik jou eigenlijk in de kelder stoppen” :joy:

5 likes

Maria heeft wel een duidelijk type man, Sander lijkt echt op haar ex.

4 likes

Hahahaha dat einde met die tand

3 likes

Ja haha!

1 like

Ik heb hem net afgekeken! Vond het best een goede serie.

Ben nu ook wel benieuwd naar het einde van The OA. Ik ben halverwege het eerste seizoen gestopt, maar misschien moet ik nog een poging wagen.

1 like

Het einde is zo’n cliffhanger
kapot kut dat ze de serie hebben gecanceld :sob: Hoop echt dat ze het ooit nog een keer oppakken

3 likes

Tof!
Ik vind het tweede seizoen van the oa heel goed! Inderdaad een cliffhanger maar zeker de moeite waard!

3 likes

Die kerstfilm van Dertigers was wel fijn wegkijken, maar ook echt verstand op nul.

Dat van Bart en Lot vond ik idd bijzonder, vond het juist mooi dat ze uiteindelijk vriendschappelijk met elkaar konden omgaan. Ook dat ze allebei een relatie hebben, zoenen en dan knus/verliefd op de bank zitten alsof hun twee partners niet meer bestaan? Maargoed misschien moet ik hier ook niet serieus over nadenken als een hoogzwangere vrouw naar een huisje in Lapland rijdt zonder bereik en dan in het donker een kwartier door een besneeuwd bos - incl wolfgeluiden - gaat wandelen naar een steiger voor telefoonbereik😅

8 likes

Vond de setting zo in Lapland helemaal heerlijk kerstig, maar idd verhaallijn met de bevalling echt vreselijk.

5 likes

Hahaha maar echt wat een wĂĄĂĄrdeloze film, van het acteerwerk hoefden ze het al niet te hebben maar deze verhaallijnen zijn nog 3638 keer erger dan de serie zelf :sweat_smile: kon er niemand in dat hele team iets realistischers bedenken?

7 likes

Die laatste aflevering van rhoa waar Maria in die zebra jurk zit valt haar borst er gewoon uit en die tepel is geblurt hahaha jeetje doe dat gewoon ff over ofzo.

3 likes

Ik ben het aan het kijken maar vind het echt ongemakkelijk dat die twee broers allebei Jackie willen. Incest vibes ookal is ze geen familie.

2 likes

Doet de hbo app het altijd ok bij jullie?
Ik heb zo vaak dat de ondertiteling maar voor de helft in het scherm verschijnt, als ik ga casten.

Of audio ondertiteling gaat standaard aan en kan ik niet uitzetten.

Heb wel een oude smart tv, zou het daaraan kunnen liggen, qua software etc?

3 likes

Its not you

Hier echt talloze bugs in de app. Mega irritant, maar we kijken veel via HBO dus niet irritant genoeg om op te zeggen.

1 like

Ik ben Sex and the City aan het kijken, kijkt wel ok weg maar ik ben best wel verbaasd dat dít dé serie van 2000s was? Het is allemaal vrij saai en eentonig, uiteindelijk zitten ze iedere aflevering toch weer op dezelfde brunch plaats. Carrie is een kutpersonage en toen gaven ze Samantha eindelijk eens wat diepgang naast haar bestaan als Holland Tunnel en dan stoppen ze er willekeurig mee. Charlotte is gewoon so saai, haar entertainment komt alleen van #wokecharlotte.
Ben wel echt benieuwd naar die gare films. Oh en de kostumering is soms wel echt genieten, tot Carrie weer eens een driekwartbroek en te klein topje aan doet.

6 likes

Ik zie dat serieus nu pas hahahaha het zit er nu weer steeds in

5 likes

Ik vind dit eigenlijk altijd. Dan kijk ik iets terug van “vroeger” en dan valt het altijd tegen