Denk dat er nog een gare reunie komt met veel hysterie en gedoe
Hoezo hebben ze magali erbij gehaald? En ik wist niet dat susanna zo fel uit de hoek kon komen. Het lijkt wel of ze niet alles hebben laten zien.
Hshahaha ja dat was voor mij ook een groot raadsel. Voegde precies niks toe ook. Leek echt gescript
Het is echt letterlijk alleen maar ruzie dit seizoen hè, was dat vorige keer ook al zo veel?
Ik heb schrik dat mensen me een troll gaan vinden en ik ben te moe om veel te schrijven maarrrrr ik vind And Just Like That echt fijn, ik geniet er bijna maar van dan van de OG.
Jaa wat een drama weer daar in Amsterdam. Er was altijd wel ruzie maar het is dit seizoen wel extreem inderdaad @Blush. En brrr wat doorstaat die Tamara allemaal met die mega naalden en haken in haar gezicht
Anyway, zijn jullie:
- Team Tamara
- Team Susanna
0 stemmers
Voor de liefhebbers van La casa de papel: ik ben begonnen met Berlin. Niet zo leuk als La casa de papel maar vind t alsnog leuk om te kijken.
Ik vind Tamara niet zo leuk omdat ze vaak nare dingen zegt maar aan de andere kant is het vaak wel de waarheid
Ik vind Susanne geen persoonlijkheid hebben.
Maar ik vind de ruzies wel echt kinderachtig hoor. Okay dan zeg je een keer niet gelijk gedag, jeetje zeg. Ik loop soms ook echt met mijn kop in de wolken en kom er na tien minuten pas achter dat ik ergens een bekend gezicht zag
En waarom noem je mij LEUGENAAR?
Damn heb net Fleishman is in Trouble uitgekeken (Disney) en nu heb ik een midlifecrisis. Was echt heel iets anders dan ik had verwacht (had me ingesteld op een soort luchtig komisch-drama over een datende veertiger) maar vond het wel indrukwekkend. Dus aanrader!
Ja kan prima! Het gaat over een juwelenroof die Berlin heeft gepland ergens in het verleden voordat la casa de papel zich afspeelde.
Dit programma is toch 100% gescript
Ik kijk ernaar en vind het de ultieme guilty pleasure hoor daar niet van
Maar de hele opzet alleen al is raar haha. Zogenaamd ‘vriendinnen’ die housewives, maar ze gaan duidelijk alleen maar met elkaar om voor de opnames. En dan constant ruzie maken, letterlijk elke keer dat ze bij elkaar komen. Maar toch weer samen op girls trip of een etentje plannen, zo gezellig!
En weet ff niet meer of ik dit nou op dit forum zag of ergens anders, maar het vermogen pp valt in werkelijkheid allemaal wel mee. Alleen cherry ann was vgm wel aantoonbaar rijk. De rest is vooral veel poppenkast (zoals ook al bleek uit Hella’s aflevering bij BOOS). Ik vraag me trouwens al tijden af waar die Djamilla in godsnaam bekend of rijk van zou moeten zijn, als je haar Googelt kom je niet verder dan wat C-klussen als DJ en model.
Sorry ik heb blijkbaar veel te zeggen over dit programma
Edit; om positief af te sluiten, ben nu bij het stukje dat Tamara bij haar ouders is en vind dat wel sneu en haar heel menselijk maken.
Ja, deze vond ik ook heel goed! Nu kijk ik Breeders op Disney, ook een aanrader.
Net klaar met shameless (US) vond het wel een leuke serie maar de latere seizoenen waren wel echt minder en het einde heel vreemd/onaf? Vond ik wel jammer.
Ik kijk nieuwe seizoen echt meisjes in de jungle en ik ben nu halverwege aflevering 1 en ik vind die Shanta nu al irritant.
Oh ik dacht dat vorige week de laatste was lol. Oke eerst dat even snel kijken.
Ja ik kwam ermee dat ik inderdaad een artikel had gevonden over dat het vermogen van de meeste dames niet echt heel hoog is (niet zo hoog als wat je verwacht bij zo’n programma). Cherry-Ann doet het wel goed met haar vastgoed.
Ja dat de meeste elkaar niet kende was mij ook wel bekend want ze zeggen regelmatig dat ze elkaar nog maar net kennen. Beetje apart wel soms ja.
Wat doet Tamara eigenlijk behalve social media? Kon er weinig over vinden. Sowieso weinig over haar.
Fargo begint zeker al spannend maar waarom praat nu al het vierde personage met een babystemmetje? Iel
Ik denk echt dat dat het accent uit Minnesota is waardoor het zo lijkt.
Oh, echt? Maar hoe is dat een accent als ze een babystemmetje opzetten, zo hoog en echt hoe volwassenen een baby na doen?