Serietopic #5

Net begonnen met Fool me Once. Stelt niet teleur tot nu toe

2 likes

Zo vervelend dat het nieuwe seizoen van echte meisjes nog niet te kijken is, ik snap ook echt niet dat ze Louisa terug hebben gevraagd na haar vorig seizoen weg te sturen?

Ja is goed hĆØ! Ik ben nu bij afl. 2 en ben benieuwd of die schoonfamilie er wat mee te maken heeft

1 like

Vond Fool me once ook top en goed einde! Ook meteen weer gemotiveerd om vaker lip liner te dragen door Maya :joy:

1 like

Ik vind Kimmy in RHOAMS ook wel irritant bij die Chanel party. Ook weer ruzies om niks :joy:

1 like

De 1e 2 eps staan op Videoland al een week.

2 likes

Eerste seizoen was zij nog ok daarna alleen maar bergafwaarts

1 like

Ben ook aan het kijken! Vind ā€˜m tot nu toe spannend en blijf doorkijken :grimacing:

1 like

Weer zo’n topper van Harlan Coben :pray:

1 like

Ik ben nu seizoen 3 van Upload aan het kijken, maar wtf er zitten zoveel plotholes in? Ik snap er echt de ballen van…

1 like

oh ik had Belgiƫ per ongeluk weggelaten, zal er waarschijnlijk wel opstaan na een tijdje hier

Ja het is echt slecht

1 like

Ik heb seizoen 3 gisteren wel uitgekeken, dacht dan ben ik er in ieder geval van af haha. Maar er leek wel een hele aflevering te missen tussen (volgens mij) aflevering 5 en 6?? Opeens ging het verhaal gewoon ergens anders verder… Echt heel raar.

Die Harlan Coben series…ik heb er nog nooit eentje voltooid omdat ik het soap gehalte echt te hoog vind maar ik vind deze nieuwe, ā€œFool me onceā€ tot nu toe vermakelijk.
Het is wel jammer want iedereen acteert echt goed en het verhaal is spannend maar het ziet er allemaal zo cheap uit en die soundtrack elke keer.

3 likes

Ik ging bijna over mijn nek! Wat zij moesten eten was nog erger dan bij expeditie robinson. Een varkenssnuit en die kippenkop?? En Louisa die alles wilt eten alsof het een 10 gangendiner is! :nauseated_face:

2 likes

Michella wordt wel steeds erger he. Ze kan alleen nog maar ruzie zoeken.
Maar als het hele team uit typetjes als Famke, Deveny en Shanta bestaat dan is het ook maar saai… :woman_shrugging:.

3 likes

Ze winnen wel bijna alles :joy: maar ja misschien nu niet meer omdat Louisa weg is gestemd

1 like

Mijn partner kijkt sleepers (ik niet veel te naar voor mij) en echt leuk om de plek waar je altijd een ijsje gaat eten te zien en er vervolgens een moord gepleegd wordt :joy:
En het restaurant waar je je nieuwe baan ging vieren en daar iemand op de stoep wordt neergeschoten :ok_hand:t2:

3 likes

Ik was late to the party en heb de eerste drie seizoenen van Sex Education gebinged, maar seizoen 4 valt zo tegen. Ik ben nu bij aflevering 3 kom er met moeite doorheen. Ik hoop dat het volgende seizoen weer goed wordt :cry:

1 like

Er komt geen volgend seizoen :see_no_evil:

6 likes