Serietopic #5

Suits, orphan black.

4 likes

Hoeveel afleveringen heb je gezien?
Bij mij begon het ongeveer na 3 afleveringen te komen en nu is het een van de betere series die ik de afgelopen jaren heb gezien.

Maar misschien is dit het ook gewoon niet voor jou?

6 likes

Ja het is even wennen ofzo en dan pakt het je waarschijnlijk wel!

Ik ben Rookie aan het bingen op Netflix en het voelt echt als Greys, zo leuk

1 like

The Fall en misschien ook Luther?

3 likes

Ik heb 9 afleveringen gezien van Succession, ook met het idee dat ik er in moest komen en vond het echt niets aan. Vond dat best wel jammer, aangezien het een hele goede serie schijnt te zijn. Ik zou dus niet meteen opgeven, maar je bent niet de enige als je het niks blijft vinden.

@Pandava Wheel of Time? Heeft wel maar 2 seizoenen maar wel lange afleveringen.

2 likes

Breaking bad moet je echt gezien hebben, en Lost ook. Als je van vampieren houdt: Buffy the vampire slayer, the vampire diaries, true blood. Homeland is ook echt goede spannende serie

7 likes

Mijn vader vond het ook goed maar hij walgde enorm van dat Amerikaanse kapitalisme. Denk dat je ervan moet houden

Ik heb m’n best gedaan maar ben na 2 of 3 seizoenen afgehaakt. Vond het echt niet zo leuk.

Hahahahaha dan heeft hij het punt goed begrepen :joy:

7 likes

Had ik ook, vind het niet interessant om te kijken naar mensen die elkaar constant de loef proberen af te steken. Ik snapte ook niet hoe het steeds werkte met de deals en overnames, dat zal ook niet helpen.

2 likes

Ik zou Dexter aantaden. Hele goede spannende serie! Of Mad Men. Dat ben ik nu zelf aan het bingen. Ook goed en lekker veel afleveringen.

7 likes

Ik heb een maand videoland genomen omdat het nieuwe seizoen van the Rookie er sinds afgelopen weekend opstaat. Alleen was ik een dag te vroeg met het afsluiten van mijn abbo dus nu binge ik eerst the Rookie Feds :joy:

5 likes

Oo staat het daar ook! Leuk, een seizen extra dus. En Rookie Feds sla ik ook op :stuck_out_tongue: Dank je

3 likes

Mad men

7 likes

The Boys!

7 likes

Mad men, weet niet zeker waar. Dacht netflix
The handmaids tale (videoland)
Euphoria (hbo)
Peaky blinders (netflix)
The knick (hbo)
Happy valley (npo)
Succession haha (hbo)

Sorry was @Pandava

8 likes

Ik sluit me aan bij Orphan black. The wire is ook goed.

5 likes

Six feet under.

8 likes

Smaken verschillen maar deze vond ik echt te traag en niet spannend ofzo. Misschien is het inmiddels gedateerd. Ben er vorig jaar mee begonnen maar ook weer afgehaakt.

3 likes

Hoop echt dat susanna volgend seizoen niet meer meedoet :joy:

6 likes