Serietopic #5

Shit :skull:

het einde is wel prima vind ik, mooie aflsuiter maar snap wel dat je het een moeilijk seizoen vindt, snap echt niet waarom ze zoveel nieuwe personages hebben geïntroduceerd

3 likes

Ja inderdaad en ik vind dat er best veel grote dingen anders zijn t.o.v. eerdere seizoenen. Zoals een grote nadruk op de nieuwe baby van Jean. Die nieuwe school + leerlingen lijken een karikatuur. Die leerlingen zouden diversiteit moeten weergeven maar eigenlijk is het allemaal juist veel van hetzelfde. De karakters hebben weinig diepgang. Het lijkt zelfs alsof diversiteit een beetje belachelijk gemaakt wordt, terwijl de eerdere seizoenen juist een respectvol en multidimensionaal beeld schetsten van “niet-standaard” leerlingen. Vind dat echt jammer.

6 likes

Haha vond het ook droog dat ze iemand met misofonie gaat pesten door geluiden te maken. Maar als zij snel een berg op rennen is het “jullie houden geen rekening met mij.”

Mijn vriend en ik hebben zin in een nieuwe serie waar we lekker door meegesleept kunnen worden. We zijn allang niet meer echt opgeslokt door een serie (laatsten waren denk ik This is Us en Game of Thrones haha, lekker verschillend allebei). We zijn op zoek naar iets met veel seizoenen. Wat zijn jullie all time favorites?

2 likes

Impopulaire mening maar Succession grijpt me niet echt ofzo? Moet ik eerst het eerste seizoen door? Ik weet dat veel mensen hier er best lyrisch waren, vandaar dat ik met goede hoop was begonnen haha

3 likes

Suits, orphan black.

4 likes

Hoeveel afleveringen heb je gezien?
Bij mij begon het ongeveer na 3 afleveringen te komen en nu is het een van de betere series die ik de afgelopen jaren heb gezien.

Maar misschien is dit het ook gewoon niet voor jou?

6 likes

Ja het is even wennen ofzo en dan pakt het je waarschijnlijk wel!

Ik ben Rookie aan het bingen op Netflix en het voelt echt als Greys, zo leuk

1 like

The Fall en misschien ook Luther?

3 likes

Ik heb 9 afleveringen gezien van Succession, ook met het idee dat ik er in moest komen en vond het echt niets aan. Vond dat best wel jammer, aangezien het een hele goede serie schijnt te zijn. Ik zou dus niet meteen opgeven, maar je bent niet de enige als je het niks blijft vinden.

@Pandava Wheel of Time? Heeft wel maar 2 seizoenen maar wel lange afleveringen.

2 likes

Breaking bad moet je echt gezien hebben, en Lost ook. Als je van vampieren houdt: Buffy the vampire slayer, the vampire diaries, true blood. Homeland is ook echt goede spannende serie

7 likes

Mijn vader vond het ook goed maar hij walgde enorm van dat Amerikaanse kapitalisme. Denk dat je ervan moet houden

Ik heb m’n best gedaan maar ben na 2 of 3 seizoenen afgehaakt. Vond het echt niet zo leuk.

Hahahahaha dan heeft hij het punt goed begrepen :joy:

7 likes

Had ik ook, vind het niet interessant om te kijken naar mensen die elkaar constant de loef proberen af te steken. Ik snapte ook niet hoe het steeds werkte met de deals en overnames, dat zal ook niet helpen.

2 likes

Ik zou Dexter aantaden. Hele goede spannende serie! Of Mad Men. Dat ben ik nu zelf aan het bingen. Ook goed en lekker veel afleveringen.

7 likes

Ik heb een maand videoland genomen omdat het nieuwe seizoen van the Rookie er sinds afgelopen weekend opstaat. Alleen was ik een dag te vroeg met het afsluiten van mijn abbo dus nu binge ik eerst the Rookie Feds :joy:

5 likes

Oo staat het daar ook! Leuk, een seizen extra dus. En Rookie Feds sla ik ook op :stuck_out_tongue: Dank je

3 likes

Mad men

7 likes