Serietopic #5

The Boys!

7 likes

Mad men, weet niet zeker waar. Dacht netflix
The handmaids tale (videoland)
Euphoria (hbo)
Peaky blinders (netflix)
The knick (hbo)
Happy valley (npo)
Succession haha (hbo)

Sorry was @Pandava

8 likes

Ik sluit me aan bij Orphan black. The wire is ook goed.

5 likes

Six feet under.

8 likes

Smaken verschillen maar deze vond ik echt te traag en niet spannend ofzo. Misschien is het inmiddels gedateerd. Ben er vorig jaar mee begonnen maar ook weer afgehaakt.

3 likes

Hoop echt dat susanna volgend seizoen niet meer meedoet :joy:

6 likes

The Walking dead
Dexter
Breaking bad en Better call Saul
Orphan Black
La casa de papel
Fargo maar (niet uitgekeken)

3 likes

BB heb ik 3,5 aflevering geprobeerd en toen opgegeven, vond er echt niks aan. Succession daarentegen vond ik echt geweldig, maar niet om te bingen, kon die Roys echt niet meer dan 2 afleveringen achter elkaar aan.

6 likes

Hahahaha @kika haar post doet me denken dat ik ook twee of drie afleveringen gezien heb van bewaking bad maar mijn enige voorkennis was dat het met de vader van Malcolm in the middle was en ik dacht dat het een soort donkere komedie was daardoor. En ik zei tegen mijn vriend ā€œja ik vind het eigenlijk helemaal niet grappigā€ :rofl: en hij keek me echt zo aan :face_with_raised_eyebrow: en hij plaagt me er nog altijd mee (hij vond het wel tof en heeft geloof ik alles gezien)

5 likes

Heb ik zo vaak gehoord van mensen, maar je moet er echt doorheen het eerste seizoen. Daarna ben je 100% hooked (en zo niet dan ben ik echt verbaasd)
Ik had er persoonlijk geen last van en vond het vanaf het begin al goed. Is echt mijn favoriete serie ooit en heb hem vaak opnieuw gezien. Daarnaast is de film ook wel goed die het vervolg geeft van personage Jesse. En natuurlijk Better call saul, die wel wat langzamer is nog zelfs (maar ook heel goed als je BB hebt gezien, is een prequel).

@anon50301661 Is wel echt de doorbraak van Bryan Cranston, wat voor goede acteur hij eigenlijk is. Hij speelt echt meesterlijk in de serie

4 likes

Nee is ook niet bedoeld als spannend, meer drama! Ik ben begonnen met kijken nu het op netflix staat, vind het echt goed. En gedateerd vind ik juist heel erg meevallen qua thematiek, best goed te kijken

2 likes

Oh nee bedoel niet spannend spƔnnend maar als in: leuk, ik wil echt weten hoe de volgende aflevering verder gaat. Dat had ik niet.

1 like

Kwam juist niet door het tweede seizoen, traag als stront wtf en dat gezeik met die vrouw steeds

2 likes

Is fool me once eng?:grimacing: Of meer gewoon spannend?

1 like

Oke, dan hou je blijkbaar niet van langzame series en character gefocuste verhalen, want de hele serie gaat over de characters vooral en de ontwikkelingen die zij maken. Verder ook erg spannend maar dat heeft de hoofdfocus. Die vrouw van hem speelt ook heel goed en je hoort haar juist irritant te vinden, aangezien je alles ziet vanuit perspectief Walter (die dus eigenlijk slechterik is), terwijl het best normaal is hoe zij reageert als je vanuit haar perspectief kijkt. Het werd per seizoen beter juist en seizoen 5 was het beste, echt geweldig. Lastig te begrijpen dat sommigen het niet goed vinden, maargoed niet iedereen kan ervan houden

5 likes

Vind ik niet dus :joy: En trouwens, ik hoor alleen maar mensen die breaking bad haten, dus echt overrated is het niet dan

6 likes

Oke haha goed om te weten, thanks!

3 likes

Is ook mijn favoriet hoor! Meerdere keren gezien inmiddels, love breaking bad en better Call Saul!

3 likes

Gelukkig haha, voelde al alsof ik als enige breaking bad moest verdedigen :grimacing: ben heel eerlijk ook wel een snob geworden op het gebied van series/films aangezien ik bijna elke heb gezien (dus ben beetje irritant ws lol)

3 likes

Ohh die vond ik ook leuk en goed! Lekker politiek bashen soms ook in de serie. Heerlijk.

4 likes