Serietopic #5

Begonnen met boy swallows universe en begint goed iig.

2 likes

Zo leuk, maar gecanceld met een super groot open einde.

5 likes

Oh ja, was ik helemaal vergeten :sweat:

4 likes

Als je die leuk vindt moet je Desperate Housewives kijken (tenzij je die al hebt gezien), geweldige serie, is van dezelfde maker

7 likes

In 1 dag alles gekeken en misschien ligt het aan mij, maar ik vond het wel spannend en niet slap

3 likes

Nee ik hoor ook echt bijna alleen maar positieve reviews in m’n omgeving dat het zo spannend is etc

Maar ik vond het zelf dan echt weer te sloom en te lang duren voordat er dingen onthuld werden haha

En ik vond de ‘plot twist’ eigenlijk ook heel zwak

2 likes

Ja ik heb het ook gisteren gekeken en was echt verbaasd over hoe medium de mannen waren. Echt zielig

4 likes

Ja het zal ook wel komen doordat in andere edities de vrouwen zoveel aan zichzelf hebben laten doen vaak? Volgens mij is ook de gehele cast die in beeld komt rond de 30 of halverwege de 30. En ja, die twee zijn ugh. Ik vind eigenlijk geen 1 van de mannen aantrekkelijk haha.

1 like

Wat een leuke serie is dit!!! Geweldige tip. 1e aflevering is vervreemdend, de 2e eindigt geweldig, en dan ben je hooked.

3 likes

Heeft iemand onlangs nog een goede (Scandi) thrillerserie gekeken op npo?

1 like

Ik kijk young royals met mn zusje, maar dit is echt geen voorbeeld van hoe seks werkt. :joy: iedereen zoent uit het niets met iedereen en na 5 seconden zoenen verdwijnen er altijd handen in broeken đŸ« 

1 like

Ik kijk black bird (apple tv) en qua thriller-heid vind ik m prima, niet heel spannend, wel pakkend. Maar jezus de acteur die in de serie de vermeende serial killer speelt is zo fucking creepy, sommige scenes zijn zo akelig om te kijken. Ik zag net een scene waarin hij alleen maar praat maar ik moest gewoon echt even mn eten weg zetten omdat het zĂł walgelijk is. De acteur heeft een golden globe gekregen voor deze rol, en ik zag net zijn speech en wtf man, het is gewoon een heel leuke man??

Het doet me, als ik er even over nadenk nu, denken aan de jeffrey dahmer serie, alleen het walgelijke daar zat ‘m niet alleen in de acteur maar ook in de beelden, en dat is bij deze serie niet zo, dit is echt 100% de performance van de acteur. Ben echt onder de indruk

5 likes

Dit is volgens mij de 3e serie die ik kijk van Harlan Coben en het is wel altijd zelfde opbouw met meerdere mysteries waarbij er de laatste twee afleveringen steeds meer duidelijk wordt. Ik vind het ook bijzonder om vaak dezelfde acteurs te gebruiken in de verhalen.

4 likes

Volgens mij is dit een spinoff van The good wife, misschien vind je die dan ook leuk? Ik vond zelf the good fight wel leuker, maar ik zat toen te wachten op een nieuw seizoen en heb het nooit meer afgekeken :joy:

Misschien moet ik Better call Saul ook nog maar een kans geven, kwam er eigenlijk niet goed doorheen

3 likes

Ik ben nu het laatste seizoen van The Crown aan het kijken maar vind het echt slecht en saai eigenlijk? Ik snap echt niet wat er met de serie gebeurd is, de eerste seizoenen waren zo goed en gebalanceerd maar sinds ze met de laatste cast bezig zijn is het echt gewoon irritante tv geworden. Alle personages komen over als ééndimensionale persiflages zonder veel gevoelens of meningen terwijl de wereld rondom hen wel heel hard veranderd waar ze dan eer niets van tonen. De eerdere seizoenen waren net zoveel een neppe geschiedenis documentaire als dat het over een paar gepriviligeerde personen ging terwijl we nu eigenlijk twee seizoenen hebben zitten aftellen tot die auto tegen de muur knalt. En dan springen ze achteraf weer naar William en Kate alsof het Disney serie is. Het zal wel niet makkelijk zijn om een biografische serie als dit te maken dat dichter bij de huidige tijd komt maar ik denk echt dat ze er veel meer van hadden kunnen maken.

14 likes

Ja vond ik ook. Eerste seizoenen waren geweldig en het is steeds minder geworden.
Vooral dat verhaal van Diana is zo uitgemolken en saai. Had er veel meer van verwacht. Ook had ik het idee dat het meer een soapserie was geworden. Volgens mij kloppen heel veel dingen niet. Heel jammer!
De allerlaatste aflevering en vooral het einde vond ik wel heel mooi!

6 likes

Toch maar laatste aflevering TRHOA gekeken. Ik vind Cherry-Ann toch wel echt de “leukste” van het hele stel. Ik probeer ook echte meisjes in de jungle te kijken maar lukt nog niet helemaal haha.

2 likes

Ja dat is zo’n goede acteur!! En zeker in die serie, volgens mij was de echte Larry Hall ook Ă©cht zo. Hij kan heel geloofwaardig iemand neerzetten die heel ‘onschuldig’ hele creepy dingen zegt, of gewoon een weirdo. Bijv. ook in BlacKkKlansman speelt ie een enge white supremacist.
Heb 'm ook eens gezien in een film waar hij de good guy is (Richard Jewell) maar hij alsnog verdacht wordt omdat ie zo weird is haha. Maar inderdaad lijkt hij mij in het echt een super lieve leuke man!

3 likes

Ik kreeg echt de rillingen van hem dus ik snap je volledig. Vond het een goede serie!

2 likes

Ja eens, ik vond het laatste seizoen echt tegenvallen. De ontmoeting tussen William en Kate is eigenlijk totaal niet interessant imo. Gewoon 2 studenten die elkaar leren kennen en verliefd worden. Dan nog die rare moeder van Kate er tussendoor gepropt. Prins Harry die moeilijk is word er een beetje tussendoor gepropt. Enige interessante vond ik de ‘heir vs spare’ irritaties tussen Harry en William maar daar werd niets mee gedaan, terwijl dat bijv tussen de Queen en Margaret wel heel interessant was. Einde ook wel voorspelbaar. En die verschijningen van dode Diana en de vorige versies van The Queen hadden van mij ook niet gehoeven.

9 likes