Jaaa Breaking Bad en Better Call Saul zijn zo goed. Breaking Bad blijft mijn favoriete serie.
Ik vond Breaking Bad ook echt goed. Duurde wel een seizoen voordat ik er echt in zat, eerst een keer geprobeerd toen dacht ik mwah later nog een keer en toen was ik hooked. Better call Saul is ook een héle goede serie, maar waar ik bij Breaking Bad echt aflevering na aflevering moest kijken had ik dat bij Better call Saul net iets minder.
Ik vond de spin-off, Gen V, ook heel goed, mocht je die nog niet gezien hebben!
Ja dat had ik ook met BB, eerste seizoen denk je nog misschien hmm oke? Maar op een gegeven moment kon ik echt niet stoppen met kijken en dat heb ik echt zelden met een serie (want weinig concentratie als ik alleen ben). Toen BCS afgelopen was heb ik het weer gekeken en ik was er weer zo doorheen haha.
Bryan Cranston en Aaron Paul spelen hun rol ook zo fucking goed.
Wil hier net vragen of het het kijken waard is haha. Heb die vorige ook niet gezien want ben dit seizoen begonnen met kijken en ik vind het ook weer niet zo interessant dat ik dacht laat ik seizoen 1 ook nog kijken haha (1 uur per week is genoeg haha). Maar van de stukjes die ik voorbij zag komen soms leek het wel een middelbare school.
Ik heb gisteren de laatste aflevering van het nieuwe seizoen gezien en vond het weer leuk. Het kijkt zo lekker weg
Ben nu begonnen aan Fool Me Once op Netflix
Begonnen met boy swallows universe en begint goed iig.
Zo leuk, maar gecanceld met een super groot open einde.
Oh ja, was ik helemaal vergeten
Als je die leuk vindt moet je Desperate Housewives kijken (tenzij je die al hebt gezien), geweldige serie, is van dezelfde maker
In 1 dag alles gekeken en misschien ligt het aan mij, maar ik vond het wel spannend en niet slap
Nee ik hoor ook echt bijna alleen maar positieve reviews in m’n omgeving dat het zo spannend is etc
Maar ik vond het zelf dan echt weer te sloom en te lang duren voordat er dingen onthuld werden haha
En ik vond de ‘plot twist’ eigenlijk ook heel zwak
Ja ik heb het ook gisteren gekeken en was echt verbaasd over hoe medium de mannen waren. Echt zielig
Ja het zal ook wel komen doordat in andere edities de vrouwen zoveel aan zichzelf hebben laten doen vaak? Volgens mij is ook de gehele cast die in beeld komt rond de 30 of halverwege de 30. En ja, die twee zijn ugh. Ik vind eigenlijk geen 1 van de mannen aantrekkelijk haha.
Wat een leuke serie is dit!!! Geweldige tip. 1e aflevering is vervreemdend, de 2e eindigt geweldig, en dan ben je hooked.
Heeft iemand onlangs nog een goede (Scandi) thrillerserie gekeken op npo?
Ik kijk young royals met mn zusje, maar dit is echt geen voorbeeld van hoe seks werkt. iedereen zoent uit het niets met iedereen en na 5 seconden zoenen verdwijnen er altijd handen in broeken 🫠
Ik kijk black bird (apple tv) en qua thriller-heid vind ik m prima, niet heel spannend, wel pakkend. Maar jezus de acteur die in de serie de vermeende serial killer speelt is zo fucking creepy, sommige scenes zijn zo akelig om te kijken. Ik zag net een scene waarin hij alleen maar praat maar ik moest gewoon echt even mn eten weg zetten omdat het zó walgelijk is. De acteur heeft een golden globe gekregen voor deze rol, en ik zag net zijn speech en wtf man, het is gewoon een heel leuke man??
Het doet me, als ik er even over nadenk nu, denken aan de jeffrey dahmer serie, alleen het walgelijke daar zat ‘m niet alleen in de acteur maar ook in de beelden, en dat is bij deze serie niet zo, dit is echt 100% de performance van de acteur. Ben echt onder de indruk
Dit is volgens mij de 3e serie die ik kijk van Harlan Coben en het is wel altijd zelfde opbouw met meerdere mysteries waarbij er de laatste twee afleveringen steeds meer duidelijk wordt. Ik vind het ook bijzonder om vaak dezelfde acteurs te gebruiken in de verhalen.
Volgens mij is dit een spinoff van The good wife, misschien vind je die dan ook leuk? Ik vond zelf the good fight wel leuker, maar ik zat toen te wachten op een nieuw seizoen en heb het nooit meer afgekeken
Misschien moet ik Better call Saul ook nog maar een kans geven, kwam er eigenlijk niet goed doorheen