Ik ben Gooische Vrouwen aan het kijken op Videoland. Wat een heerlijke serie met veel humor. Al kunnen sommige dingen nu echt niet meer (zoals bijv. alles rondom Tippi Wan).
5 seizoenen en 2 films, ik kan nog even voort. Las dat er later dit jaar een nieuwe seizoen komt, ben ik ook benieuwd naar.
ik heb nu nog wat afleveringen gekeken en ik vind het echt pover ja, de enige boodschap die ik kan meepakken uit Kate en William is dat dit gewoon een geslaagde poging tot geniepig arrangeren is geweest van haar moeder. Ik heb mijn twijfels zowel bij de validiteit als de logica om dit in de serie te laten. We zien ook gewoon amper nog iets van Elizabeth heb ik het gevoel? Echt vage shit maar misschien daardoor was de aflevering over Margaretâs overlijden wel heel goed om te kijken, het acteerwerk was ook gewoon heel goed. Heel die fantasie van het Ritz vond ik wel echt heel overdreven, ik denk dat ze dit veel beter hadden kunnen doen met een Ă©chte anecdote. Staunton is wel zo een ongelooflijk goede acteur, hoe ze heel subtiel emoties kan overbrengen is echt geweldig om te zien en zo passend bij de rol die ze speelt.
Ik moet de laatste aflevering nog kijken dus ben benieuwd.
@Lady90 ik ben zo jaloers haha, ik wou het laatst ook gaan kijken omdat Streamz (belgisch platform) het had maar toen ik wou starten was het verdwenen. Echt stom want ik wou gewoon Claire van Kampen nog eens zien los gaan Ik erger me sowieso wel steeds maar aan dat de wildgroei aan streaming platformen steeds meer tot een willekeur aan licenties van programmas zorgt.
Werd ook een beetje moe van dat Mac Donalds van Shanta de hele tijd. Meid nu weten we wel dat je van de Mac houdt
Die verhaal lijn met William en Kate is bewezen foutief. Zij had al voor ze ging studeren een relatie. William zag haar voor het eerst bij de modeshow. En ze werden pas vrienden toen ze in hetzelfde huis gingen wonen. Toen was het al uit met het vorige vriendje van Kate. Alle elementen worden dus wel door de serie opgepakt, maar creatief ingezet en in een andere tijdlijn gezet voor een âspannendâ verhaal.
Eens met je analyse dat de verhaallijn steeds verder weg is van Elisabeth, al vond ik de laatste aflevering wel weer mooi. Maar nog meer dan andere seizoenen waren er ook veel âonzinâ verhaallijnen, het Ritz, de Dodi-verhaallijn (dat Diana zwanger zou zijn, ten huwelijk gevraagd zou zijn, een ring hebben gekregen, etc). Ik vond ook Harry een een hele slecht gecaste, en weinig uitgediept personage. Maar de laatste aflevering en inderdaad die van Margaret zijn dan wel weer heel goed.
Heerlijk! Had laatst ook oude afleveringen gekeken van Echte Gooische Meisjes. Geniaal en heerlijk jeugdsentiment.
ik zit The Trust te kijken op Netflix en het is niet echt een spoiler maar gaat wel over iemand die er nog in zit in aflevering 5 dus
die Lindsey irriteert me zo, gaat toch niet goed met haar daar
zo ontzettend on edge elke keer en die ader in dâr nek die zowat explodeert als ze praat
ben echt benieuwd hoe een Nederlandse love is blind zou zijn
ik denk kut omdat je voorval van die amy rose en saul types krijgt
Sofia Vergara als Griselda Blanco Restreppo in âGriseldaâ (Netflix) is echt geweldig.
Wat een top actrice.
Puntje van kritiek is wel dat de schrijvers het echte karakter van Griselda behoorlijk gedownplayed hebben.
Griselda was een door en door slecht mens, een sociopaat en seriemoordenaar. Ze wordt verantwoordelijk geacht voor meer dan 260 moorden. In de serie wordt ze een gigantisch stuk menselijker neer gezet.
Desondanks echt ontzettend genoten van de heerlijke jaren 70 Miami sfeer. Heb vaak kritiek op Netflix maar ze doen Narcos achtige series zo ontzettend goed
.
Spoiler niet gelezen, maar ik ben hier heel benieuwd naar! Heb over 2 weken verlof dus bewaar het voor danđ
Een half jaar later, maar ik ben dit (Mrs. Davis) nu aan het kijken (nog 1 aflevering te gaan) en love it! Kan het inderdaad ook echt aanraden
Op NPO staat nu een leuke serie, Out of Touch. In totaal zijn het zes afleveringen van rond de 20 minuten. Het gaat over een relatietherapeut die als ze haar hand op iemands borst legt kan zien hoe het liefdesleven gaat verlopen. Een beetje maf maar het is niet echt een storend element. De acteurs spelen wel goed. Kortom kijkt wel lekker weg.
Zie nu bij lifeofyvonne dat ze blijkbaar oa vroeger loog dat ze borstkanker en later dat haar vader kanker zou hebben. Allemaal nare heftige dingen.
Las het ook ja, was dus blijkbaar niet de enige die het zich afvroeg
Omg ik ben net begonnen met de eerste aflevering, maar echt??? Wat een ongelofelijke sukkels, en dan vooral deze:
Die voornamelijk bezig lijkt te zijn met peilen hoe de vrouwen eruit zien (en zijn twijfels heeft bij iemand omdat haar roots in Estland liggen en hij niet kan inschatten wat voor invloed dit op haar uiterlijk heeft)???
Ben begonnen aan Mr Bates VS The Postoffice maar wow wat is dat een frustrerende zaak zeg echt zo confronterend hoe moeilijk het is om als âkleine man/vrouwâ tegen het systeem/bedrijf met onuitputtelijk veel geld te vechten.
Waar kijk je dit?
Op de npo!
Die housewives duiken nu overal op hĂš? Maria in Special Forces VIPS, Susanna in Stars on stage (kijkt iemand dit trouwens? Heb zo genoten van Sylvia).
Wauw gister de docuserie till murder do us part gekeken op Netflix. Dikke aanrader voor true crime liefhebbers. 4 afleveringen in een avond gekeken. Zo bizar, steeds weer denk je iets anders.
Deze ga ik straks kijken, tnx voor de tip!