Serietopic #5

Haha prime nog zinlozer.
Dankjewel! Zal videoland nemen.

2 likes

Bij echte meisjes hebben ze het de hele tijd dat ze weken onderweg zijn enzo. Maar ze zijn toch helemaal nog niet zo lang weg? Of totaal maar twee weken ofzo toch? Of zitten ze nu al 3/4 weken in Suriname? Voor m’n gevoel zitten ze er nog maar 6 nachtjes ofzo :joy:

2 likes

Vlg mij lijkt het alsof ze van plek van aankomst gelijk naar de opname locatie gaan maar ze zijn eerst toch ook in een hotel geplaatst?
Daar had Fawry opnames gemaakt

Ik heb geen idee, maar ze zaten vast niet twee weken in dat hotel toch :joy:

Deze opdrachten zijn iig wel beter te volgen dan bij wie is de mol :joy:

1 like

Love is Blind Sverige, reünie aflevering:

Omg wat een shock dat nieuws van Sergio en Amanda? Ze deden het echt af als een lolletje steeds, haha een bonn(?) In Barcelona hihaho. Blijkt er nu dus toch een baby te zijn met een vrouw.
Vraag me dan echt af in hoeverre Sergio echt van niets wist, bizar wel als je zoiets verborgen houdt voor de vader van je kind? Maar goed, geen idee wie/wat/waar.
Vond het verder een leuke reünie aflevering. Die van de VS skip ik eigenlijk altijd, die reünie vind ik geen reet aan.
Omg nóg een omg, Amanda is dus ook zwanger nu?!?!

6 likes

Zo het nieuwe seizoen van Virgin River is spannenddd

Haha meen je dit?

3 likes

@Xiomara
Het is seizoen 5 met de bosbranden, vind het echt spannend hoor :sweat_smile:

1 like

Ik zag net een TT waarbij er een rondleiding werd gegeven in het kamp en toen zei Jacobien dat het dag 16 was! En deze TT liep gelijk qua ā€œplotā€ met de laatste aflevering

3 likes

Maar ze doen op een dag maar vaak 1 opdracht? Wtf doen ze daar dan heel de dag :open_mouth: hahaha
Dan snap ik wel dat ze om niks continu ruzie maken.

1 like

Curb Your Enthusiasm is weer terug :ok_hand:

3 likes

Het laatste seizoen van Never Have i Ever stond nog in mijn Netflixlijstje. Gisteravond mee begonnen en het kijkt heerlijk weg. Ik vind dit echt een van de betere tienerseries. En ook leuk om te kijken als je tienerjaren al een tijdje achter je liggen😜

16 likes

Ik wacht al jaren op de liveaction van Avatar: The Last Airbender, mijn favoriete animated serie. Ik wist al dat de originele makers van ATLA uit het project gestapt zijn en daardoor was mijn enthousiasme al flink gedempt.

Oh boy. Ik ben nog steeds benieuwd, maar ik ga er niet met hoge verwachtingen naar kijken, dan kan het hopelijk alleen maar meevallen. :grimacing:

Gelukkig hebben de originele makers Avatar Studios opgericht en komt er nieuwe content! Op zijn vroegst in 2025.

8 likes

Ben ook zo benieuwd, is ook mijn lievelingstekenfilm

3 likes

d8851aac-0d25-42db-b033-211d47915b10

Inderdaad lage verwachtingen en dan valt het hopelijk mee. :grimacing:

2 likes

Ja! Ik ging het kijken en dacht toen echt nou wat zal dit weer voor dom matig programma zijn maar ik vind het echt leuk! En gek genoeg is Suzanna misschien wel mijn favoriet, vind dat zij steeds de lastigste stukken krijgt. Emma hoeft elke keer maar een beetje een stukje te lopen/stil te staan en dan zingen terwijl Suzanna steeds echt aan het dansen en t doen is!

3 likes

Ja dat klopt wel! Tijd om Susanna een keer een emotionele ballad te geven en Emma een gezellig uptemponummer (meer zoals in week 1). Hoop in de finale op meer variatie, zodat het beter te vergelijken is.

Ik vond Glen trouwens echt geweldig qua acteren. En Gerard echt een drama wat dat betrof haha. Wel grappig om die verschillen te zien.

2 likes

Ja vond ik ook! Voor rollen waar zijn stem bij zou passen zou hij het echt goed doen. Zoals bij de eerste aflevering, dat was zo goed! Laatste aflevering was echt even wat minder, vond zijn uitspraak ook bijna slissend steeds, dat was me eerder nog niet opgevallen. De schaatser is bijna saai goed :stuck_out_tongue_winking_eye: die zou volgens mij zo auditie kunnen doen.

1 like

Ik heb gisteren Sleepers afgekeken, wat spannend! En nu op zoek naar een nieuwe serie. Ik heb al wel veel gezien maar ik hou van spanning en bovennatuurlijk/sfici. Ik heb oa the vampire diaries gezien, riverdale, Outer banks, The flash, Arrow, The blacklist, mocro maffia en nog veel meer maar ik vond Sex Education ook heel leuk! You heb ik 1 aflevering van gezien en ik was niet heel enthousiast en dat heb ik met GoT ook… Handmaids tale heb ik nog niet gezien, is het een aanrader? Of andere series die ik moet kijken? Ik heb Netflix, Videoland en HBO.

Buffy the vampire slayer (zie hierboven), Angel (spin-off), Alias, Quantico was ook wel aardig

1 like