O haha ik dacht dat hij daar de vader van dat gothic meisje was
Ponies staat op Sky Showtime
Die alex in Knokke off doet me altijd denken aan die acteur in de gladiator Joaquin Phoenix. Beide hebben zo’n gemene blik in hun ogen. Een beetje griezelig.
Ik ging gisteren zonder verwachtingen de kostuumdrama “a women of substance” kijken op npo plus en heb de 8 afleveringen in 1 dag gebinged lol. Een klein beetje over de top zo nu en dan, maar echt een vermakelijke kostuumdrama.
Nu hopen dat binnenkort de other bennet sister beschikbaar wordt in Nederland, hoor daar ook echt goede dingen over.
Ik ben nu bij aflevering 4, inderdaad een aanrader!
Ik vind het zoo jammer dat ik ‘the Boys’ niet leuk vind want ik had heel graag weer naar Jensen Ackles gekeken en naar Misha en Jared die beide ook voorkomen in het nieuwe seizoen ![]()
Waarom kijk je het dan niet gwn alleen voor hen? Of kan je het echt zo erg niet uitstaan.
Ik vind t ook wel echt superleuk, die reunie van Supernatural! Maar ik vind the boys wel ok
Klopt het dat jullie Apple TV of alleen op de laptop/tablet kunnen kijken of alleen kunnen streamen via zo’n chromecast van Apple?
Want mijn chromecast wil Apple TV niet casten naar mijn tv ![]()
Klopt, zo stom! Kijk zelf via de apple tv app op de tv, en soms werkt mirror casten wel via de chromecast maar dan lopen audio en beeld vaak niet synchroon ![]()
Iemand aanraders voor een serie (misdaad/detective/mysterie) die zich afspeelt in een kleiner dorp/ aan de kust? Heb broadchurch, the bay, happy valley en the survivors al gezien.
Mare of easttown, sharp objects, top of the lake
Geheimen van Barslet
Sirens misschien ook, is beetje een mysterie.
Fallen op npostart
Luther en The Fall (wel beiden meer in de stad)
Dept Q vond ik ook een aanrader
Nog steeds geen 9-1-1.
Nou jammer dan, ik laat Disney wel opzeggen want die persoon was alleen het wachten tot ik dit had afgekeken. Heb ook geen idee wanneer en of het ooit weer begint aangezien ze hier al weken voor Amerika zijn gestopt.
Sandhamn murders schoot me nog te binnen!
@Krekel ik heb bij Luther en the Fall weinig dorp en kust gezien? ![]()
Fargo
Wat vinden we van Euphoria S3?