Serietopic #6

Chaotisch I love it

1 like

Ik ben niet onder de indruk. Vond seizoen 2 ook al aanzienlijk minder dan seizoen 1 en dit lijkt nog erger te zijn.

3 likes

Beef seizoen 2! Ik zit op eps 3 en het geeft me nogal white lotus vibes. Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren!

5 likes

Shetland! Op npostart. Eerste seizoen zijn van die lange afleveringen met één misdaad, daarna verandert het naar kortere afleveringen en een verhaal van een seizoen.

3 likes

Heb je Prime? Ik kijk het via Prime. Daar staat ook alles van Apple TV

Ik heb Prime en jij maakt mijn dag want nu kan ik eindelijk The morning show op Apple TV kijken! En alle andere series op Apple TV wat me al jaren niet lukte om gewoon op de tv te kijken 🫶🏼

1 like

Klopt. Ze zijn wel allebei zo goed!

1 like

Ik heb pas net Ted Lasso ontdekt, en wat een fijne serie! En er komt blijkbaar een vierde seizoen deze zomer :grin:

6 likes

Dit kan alleen als je een fysieke Apple tv hebt toch?

Nee! Gewoon via de Prime app Apple TV activeren. Dat heb ik gister ook gedaan en het werkte :raised_hands:t3:

2 likes

Inderdaad niet nodig. Gewoon via Prime app kijken.

1 like

Oh ik snap het, ik las het alsof het gratis was maar dan moet je alsnog wel betalen voor die dienst zie ik!

1 like

Shetland!

Oh ja, je moet wel betalen inderdaad. Maar antwoorde op @ZusjevanJoost die al een abonnement had.

Ja ik heb ook Prime maar ik bedoel dus extra betalen voor Apple tv alsnog.

1 like

Ja snapte ik, bedoel ik ook :laughing:

1 like

Staat een nieuwe serie op Netflix: Unchosen. Gaat over een sekte in de UK, Otis van Sex Education zit erin. Begint al goed :star_struck:

10 likes

Ik vind het het best wel goed? Ik vind het niet echt de naam Euphoria waardig maar het chaotische slaat bij mij wel aan. Ik vind de visuals ook wel echt goed met de settings, shots en belichting.

Maar een serie met goede visuals is alsnog leeg als er geen fatsoenlijk verhaal achter zit. En die visuals vind ik sowieso een stuk vlakker dan de eerste seizoenen :sweat_smile:

4 likes

ik ben ook een beetje uitgekeken op dat geglamourizeerde beeld van sekswerk, al die strippers daar zijn allemaal heel erg knap, fantastische make-up en outfits, zien er gezond uit en gebruiken wel drugs, maar daar zie je (nu) niet echt de nare kanten van. Ook dat Rue zomaar geaccepteerd zou worden door die mannen vind ik ongeloofwaardig. En ik vind eigenlijk tot nu toe alleen de verhaallijn van Maddy boeiend, de rest van de personages vind ik vrij vlak (Rue dan uitgezonderd, maar ook haar verhaal boeit met niet echt).

9 likes