Heb je Lost al gezien? Net voor denk de 5/6e keer opnieuw gezien en blijft enorm goed. En Dark ook. Qua nieuwere serie kan ik Paradise aanraden, allemaal heel erg die mystery vibe en sci-fi
Zou kunnen.
Ik vond dit vroeger al geen leuke serie en overigens ook een hele RARE serie. Ook dat die zus seks heeft met haar broer en dat zij genomen wordt in de garage door de buurman.
Ik snap niet waarom we daar met zân allen naar keken en het zoân hype was. Ik zeg we maar ik keek dus niet.
Ik ben afgelopen zondag begonnen aan Lioness, de serie met Zoe Saldana, Nicole KIdman en Morgan Freeman. De verhaallijn is interessant, tempo zit ook goed. Heb nog een aflevering van seizoen 2 te bekijken en ga daarna naar Mob Land kijken.
Ja Lost en Dark allebei gezien en vond ik idd ook heel goed! Paradise ga ik checken, dankjewel voor de tip!
Als je Lost en Dark hebt gezien kan ik ook From aanraden. Vind het echt Lost vibes hebben, niet qua onderwerp (is wat creepier) maar wel qua twists en cliffhangers. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het ook zelfde makers had maar dat weet ik niet zeker.
Even opgezocht, ziet er goed uit! Dankjewel
Toch wel erg genoten van Rooster. Qua humor beetje Scrubbs-vibes, ook met die roodharige dokter (die nu wit is) is volgens mij werkt Zach Braff er ook aan mee.
Klopt! Heeft ook die acteur van Lost die Michael speelt
Oh wow ik kom hier nu pas achter. Ik heb Lost echt jaaaren terug gekeken dus had ât anders nooit geweten haha
Ben nu begonnen aan Off Campus. Icehockey is wel helemaal in dit jaar he. Beetje Heated Rivalry vibes.
Ik ben begonnen aan The Handmaidâs Tale maar ik kan het niet echt goed de hele tijd door kijken merk ik ondanks dat het wel echt een goede serie is. Ben nu bijna klaar met seizoen 2.
Heb net gezien hoe ze Eden en die kerel in het zwembad gooien.
Over Handmaidâs Tale gesproken; ik vind The Testaments wel echt goed! Ook meer backstory die je krijgt en spannend
1899 is nog wel een tip, van de makers van Dark. Staat ook op Netflix.
Testaments vind ik ook echt heel goed!
Testaments afl 9
Afgelopen aflevering zat ik echt in shock voor de tv toen Becka haar vader doodstak. Echt twee keer moeten kijken of zij het wel echt was.
Okay voor iedereen die Heated Rivalry leuk vond, kijk Off Campus op Prime!
Echt he, dat einde was zoân WTF moment ook ![]()
En ik dacht serieus eerst dat het een droom van haar was dat ze haar vader doodstak
Ik heb de eerste aflevering van Dutton Ranch gekeken, spin-off van Yellowstone. Ik zit er gelijk lekker in
Heeft er iemand ook afgelopen woensdag de seizoensfinale van Matlock gekeken? Het was een bevredigend einde, ik ben benieuwd naar het nieuwe verhaal in seizoen 3, alleen wel jammer dat die pas in januari komt. Zo lang wachtenâŠ
Ja heb dat eerste seizoen gekeken en vond het goed, alleen het is toch daarna gecanceld voor een nieuw seizoen? Zo jammer