Ik kijk het wekelijks mee, maar wat zijn sommige dansers en danseressen goed zeg! Wie is jouw favoriet?
Oh huh dit staat er bij mij, aflevering 9 is zondag dus uitgezonden en normaal staat er woensdag dat je de volgende aflevering al vooruit kan kijken maar misschien zat er een fout in de aflevering oid
@Musiclover96 ah leuk! Ik geniet ook echt van het programma, mijn favoriete tot nu toe zijn Femke en Noortje, de jouwe?
Daniel, ik vind emma haar dans stijl ook wel cool en dat meisje met die vlinder tattoo, ik ben haar naam vergeten
Oh ik keek per ongeluk bij behind the dance haha. Ja nee ik heb hetzelfde, normaal idd op woensdag nieuwe afl maar misschien morgen nu?
Ik zat ook al te zoeken inderdaad, vorige week vooruit kunnen kijken via kijk en nu niet. Daarentegen staat de nieuwe aflevering wel al op vtm.
Daxia (@Musiclover96 haar bedoel je denk ik?) vind ik mega goed en heel all round, vond haar dans met Bengt ook echt goedddd ![]()
En Emma vind ik ook heel goed. Zie overigens op insta dat zij in de komende aflevering een duo vormen, heel benieuwd.
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde Daxia, dankješ
De aflevering van komende zondag staat nu wel op kijk!!
Ja ik zag het! Heb hem al heerlijk liggen kijken haha
Ik ben Schiphol Airport aan het kijken en irriteer me zo aan die 2 marechaussee mannen, Nick en Hans heten ze volgens mij. Vind dat zij echt overkomen als van die machtsbeluste mannetjes, ook boetes geven aan daklozen de hele tijd omdat ze in een prullenbak graven of ergens liggen waar dat niet mag. Want dat gaat het probleem echt oplossen. Ik heb er 0 verstand van natuurlijk maar vind hen echt zielig en uit de hoogte overkomen. Sowieso vind ik de marechaussee stukjes het minst leuk, zie liever die floor managers of die 2 oudere mannen of die passenger agents.
Ze gaven aan dat ze het ook niet leuk vonden om te doen maar dat ze het deden om ervoor te zorgen dat de gemeente iets ging doen. Want zij konden verder ook niet meer. De mensen zorgen wel voor overlast namelijk.
Maar vind ze ook niet zo leuk om te zien. Inderdaad heel uit de hoogte. Ook dat ze wel 8000 stappen in een uur hadden gelopen om iemand te vinden. Tja dat hoort bij je baan he.
Ik heb de serie over Maxima gekeken en vond het echt leuk. Vooral het eerste seizoen, dat was eigenlijk een soort romcom. Het tweede seizoen vond ik iets minder omdat het allemaal zo snel ging. Voor mijn gevoel hebben we alle grote dingen (huwelijk, kinderen en de troonopvolging) nu wel gezien, ben dus wel heel benieuwd wat er in het volgende seizoen nog gaat gebeuren.
Las ook dat er een spin-off komt over Mabel en ook over Margarita. Lijkt me allebei heel interessant!
Iemand die ook Daar Gaan Ze Weer kijkt? Die Jacobien
Wat een naar mens. En dan die verwende grote kleuters Rob en Julia⦠Man man man. Eigenlijk vind ik iedereen gewoon heel irritant. Behalve Paul van Debbie. Daar kun je gewoon niet op haten.
Oh jawel
Jacobien heeft al in best veel programmaās mee gedaan en ik het idee dat in elk programma zij niet leuk is. Of tenminste van de beelden die ik zie vind ik haar gewoon niet leuk. Ik vraag mij echt af of zij in het echt ook zo is.
Gister de laatste aflevering van the Leftovers gezien, echt fantastisch! Ga hier nog vaak aan denken de komende tijd. Nu weer iets nieuws vinden
Iemand al flodders (die nieuwe) gezien? Ik vind m wel grappig kijkt natuurlijk heel makkelijk weg maar die Isa Hoes acteert een partij slecht pffff
Ja ik kijk hem, ik vind hem ook wel leuk en lekker wegkijkenš
Ik ben weer Succession aan het kijken en het blijft zoooo goed. Ik snap nog steeds weinig van het zakelijke deel maar dat maakt eigenlijk niet uit.
Ja dat is zoān goede serie, als ik al mijn series die ik nog moet zien uit heb. Ga ik hem ooit weer rewatchen
Ik vind het echt vreselijk en heb hem halverwege afgezet haha. Mis de charme van vroeger (of is het gewoon nostalgie?)