Serietopic #6

Jaaa love the pitt. Heb je alletwee de seizoenen nog voor de boeg of alleen de tweede? Vond ze allebei echt goed!

1 like

Ik vond het tweede seizoen van the pitt, achteraf gezien, minder goed dan het eerste. Te veel continuĂŻteitsfouten

8 likes

Nee heb nog helemaal niets gezien!

1 like

Het nieuwe seizoen van The Four Seasons staat op Netflix en de eerste aflevering is weer heerlijk!

7 likes

Wat een PERFECT seizoen van the Testaments zeg, echt genoten van de laatste aflevering deze week!

9 likes

Handmaid’s Tale S4E1

Samenvatting

Pfff ik begin June’s leiderrol echt een beetje beu te worden. In deze aflevering verkracht een man een kind (laten ze niet zien, wordt verteld) en laat ze dat kind (Mrs Keyes) haar verkrachter vermoorden, dat doe je toch niet? Met de woorden “maak me trots”. Ik vond het een rare keuze van de makers. Alsof ze haar eigen kind een volwassene (of ĂŒberhaupt mens/dier) zou laten vermoorden. Pff :cold_sweat:

1 like

Euphoria’s finale was best wel goed? Ik ben echt verbaasd. Zendaya verdient een extra Emmy.

1 like

ik vond het tot 30 min wel echt heel moeilijk mijn aandacht bij te houden, maar later zitten er eindelijk wat stukken tussen waarin mensen een normaal gesprek met elkaar hebben en je een soort warmte ziet of karakter waardoor het me extra duidelijk werd dat ik dit het hele seizoen gemist heb

5 likes

Oh absoluut! Het kwam ook wel over alsof ze twee afleveringen aan elkaar hebben geplakt om het af te ronden? Maar het tweede deel was wel echt goed.

2 likes

Oh ik vond het echt een extreem trage finale, alleen maar dramatische shots en amper gepraat. Wel een van de betere afleveringen van het seizoen, maar alsnog een meh afsluiter van een meh seizoen. Maar viel ook bijna in slaap toen ik 'm gister keek dus misschien moet ik hem nog eens kijken :joy:

3 likes

Ah dertigers is weer begonnen! Helemaal leuk.

3 likes

Wel echt zo’n hoog GTST gehalte meteen al :joy:

En zooooo slecht geacteerd ik kan die dialogen echt niet meer aan.

3 likes

Als Reza er niet in zat was ik allang gestopt met kijken tbh :smiling_face_with_tear: :fire:

5 likes

Toch krijgen ze het voor elkaar om in die vooruitblik elke keer een goede cliffhanger te stoppen, waardoor ik toch maar weer verder kijk :sweat_smile:

6 likes

De pfaffs seizoen 1 staat op videoland
Wat een heeeerlijke tv

11 likes

Kelly Pfaff is y2k royalty. Heb het laatst ook helemaal opnieuw bekeken

8 likes

Waaah! Ik ga NU kijken!

3 likes

Ik zit dit dus ff te loeren maar wat heeft die Nicolas een grote muil??? Dacht dat Debby hem helemaal in dr zakkie had maar valt tegen

2 likes

Vind die gays zo’n leuk koppel

1 like