Ik had S1 nog niet gezien maar een dag later wel haha (ziek thuis). Leuk!
Dertigers
Het is echt net GTST al kijk ik er met plezier naar. Maar die zwangerschapsverhaallijn met Laura vind ik wel echt een dieptepunt. “Stop hiermee of ik bel de politie!”
Kijkt iemand half man (hbo)? Van de schrijver van baby reindeer.
Tijdens de eerste aflevering denk je echt waar de fuck kijk ik naar maar daarna wordt het echt goed / interessant. Net aflevering 4 gezien en wordt zo goed geacteerd door richard gadd en jamie bell. Aanrader.
Vind het ook heel goed, ben bij 5 en er blijven maar plottwists komen ?!
![]()
Ada enkeltje Japan please. En kan Sam niet met haar mee?
Ik kan gewoon niet besluiten wie ik het kutste vind
Kees komt ook dichtbij
Ik vind dertigers exht een leuke serie maar dit seizoen is zoooo tering voorspelbaar
Maar goed toch door blijven kijken he
Ik vind dus Laura zo irritant en ook heel die verhaallijn van haar
En ze praat zo vervelend met de kiezen op elkaar ![]()
Dat omschrijft toch echt elk seizoen?
Lekker hersenloos serie kijken, love it
Ik vroeg me gisteren nog af waarom ze apart praat, maar dit inderdaad!!
Ik ben wel blij dat Ada even weg is, kon het niet meer aan.
Ik moet opeens weer denken aan Firefly Lane, zo’n mooie en leuke serie! Ga m herkijken denk ik, lekker janken op de bank met poes op schoot.
Daar zat ik laatst ook aan te denken om die weer eens te gaan kijken. Ben benieuwd of je het de moeite waard vindt om nog eens te kijken. Ik vond die serie ook veel leuker dan Virgin river.
Ik vind iedereen ook zo irritant, en alle problemen ontstaan constant omdat iedereen tegen elkaar liegt, maar ze zijn zó’n leuke vriendengroep! ![]()
Eerste aflevering seizoen 3 van house of the dragon was echt goed!
Heb nu 2 afleveringen gezien en zit er weer goed in! Eerste is een beetje saai maar ook prima.
Dertigers: jemig wat is sam ook zuur geworden zeg.
Ik kijk het perfecte plaatje voor het eerst maar wat doen er leuke mensen mee dit seizoen zeg! moet vooral zo gieren om die jelka “ik zie hier gewoon een bosje maar had net zo goed almere haven kunnen zijn” ![]()
![]()
![]()
House of the Dragon is weer zo goed!!!