Deze video vinden jullie dan misschien ook wel leuk. Ik heb The Home Edit gebinged op Netflix, echt zo satisfying
Maar de comments hieronder zijn wel negatief haha
Deze video vinden jullie dan misschien ook wel leuk. Ik heb The Home Edit gebinged op Netflix, echt zo satisfying
Maar de comments hieronder zijn wel negatief haha
Omdat zij het alleen voor de esthetiek organiseren. Ze kopen vaak extra dingen om bakjes op te kunnen vullen/de regenboog compleet te maken en ze bevorderen een overdadige hoeveelheid spullen.
Niemand heeft 30 sponsjes in 6 kleuren nodig. Daarnaast zijn ze ook allebei echt onmogelijk irritant met hun gekrijs.
Waar heb je die doorzichtige bakken vandaan? Lijken me ideaal
Wibra, Action en Blokker hebben ze sowieso!
Action!
Netjes! Welke potjes heb je gebruikt?
Deze heb ik besteld. Kwamen echt super netjes verpakt aan. Zit ook alles bij aan strooideksels, stickers, schoonmaakborsteltje, krijtstift en trechter.
Kopen jullie kruiden dan ook in grootverpakking oid?
Ik wel. Ik heb zelfs nog grotere potjes dan hierboven. Tijdens het koken gebruik ik regelmatig grotere hoeveelheden (eetlepels) en ik vind het fijn als die in het potje passen.
Dat had ik dus nooit zoals je op het voor plaatje ziet, maar ga ik wel doen ja. Ik heb hier vlakbij een toko en een marokaanse supermarkt, dus ga het voortaan daar halen.
Ik koop altijd bakjes bij de toko. Zo’n standaard klein bakje met een groen deksel past net in zo’n kruidenpotje. Heb toevallig dezelfde als hierboven.
Dit doe ik inderdaad ook, en ik bewaar soms zakjes van kruidenmengsels en maak deze aan de hand hiervan na
Wat fijn, heerlijk hè als je een mooie overzichtelijke kast hebt!
Ik heb vorige week de stellingkast in de schuur onder handen genomen, daar bewaar ik o.a. frisdrank, blikken, bier en schoonmaakmiddelen. Dat was een beetje rommelig geworden en nu is het weer overzichtelijk en netjes, alles wat als eerste gebruikt moet worden staat netjes vooraan, etc.
En als klap op de vuurpijl vond ik een XXL-zak vaatwastabletten die ik al even kwijt was, die was ergens achter gevallen en ik dacht ‘dan heb ik die misschien al wel gebruikt’. Nee dus, die was er gewoon nog! Waar je als veertiger blij van kan worden.
Ja echt fijn en handig, nu nog netjes houden haha. Ik heb ook onbedoeld zoveel tandpasta, ik nam af en toe een tube mee als ze minder dan een euro waren, en toen ging ik eens goed in een mand kijken en lagen er toch wel erg veel ineens maar ja altijd fijn en scheelt toch geld. Nu kan ik wel beter in een oogopslag zien wat er bijna op is.