Ja ik dacht indd dat het in de koelkast hoorde haha. Er staat wel een dichte fles bij indd, geen idee waarom die daar staat eigenlijk. Dat hoeft dan indd weer niet
Een volle koelkast is energiezuiniger! Dus dicht is het ook prima opvulmateriaal haha.
Dat wist ik niet eens
Ik heb de laatste tijd nooit meer siroop in huis, maar voorheen had ik het altijd buiten de koelkast!
Ik kruip weer terug onder mijn steen.
De meesten zitten zo vol met suiker dat ze een tijdje buiten de koelkast wel overleven.
Maar het kan dus wel echt bederven uit ervaring.
Ohh citroen met limoen klinkt wel goed! Die ga ik ook een keer proberen.
En van jouw foto’s krijg ik zin om alles te herorganiseren haha.
Geen idee eigenlijk, voor mijn gevoel moet dat maar goed ik doe mayo enz ook in de koelkast en dat bewaren ook best veel mensen buiten de koelkast.
Alles in bakken of potten scheelt denk ik al heel veel! Wat ik zelf heel handig vind is om alles per recept te zetten. Dus in de koelkast bijvoorbeeld alles voor ontbijt of een bepaald recept bij elkaar. Ik heb ook niet alle kruiden bij elkaar. Bijvoorbeeld kruiden voor curry staan bij de andere dingen voor curry zoals de kokosmelk. Maar dat is denk ik alleen handig als je vaak dezelfde recepten gebruikt. Want iemand anders vindt in mijn keuken nooit iets terug haha.
IKEA bezorgd ineens niet meer hier dus maar langs de Action geweest.
Plank 1: Pasta/rijst, shizzle wat door melk kan & alles wat nergens echt bijpast (extra sausjes enz)
Plank 2: Crackers/cruesli, maaltijdmixzakjes & kruiden/olie
Plank 3: Hartige snacks & zoete snacks
Ohja en vooraan een verdwaalde pot bloem want paste nergens meer bij en staat daar ook wel prima haha. Ik had dit echt eerder moeten doen.
Dat heb ik niet gezien, maar is inderdaad wel precies wat ik bedoel haha!
Ik vind het ook mooier als alle blikjes netjes opgestapeld staan, maar toch minder overzichtelijk als je overal verschillende ingrediënten hebt liggen.
Koekjes/snackkast
En de voorraad die ik altijd het leukste vind… van de badkamer
Vlnr: soep, gin, fruit (en een restje patat met 10 frietjes ofzo dat mijn vriend net niet opmaakte )
Groenten, pizza, naan
Campari
Oh heerlijk, zo’n opgeruimde schuur!
Helaas is het bij mij altijd snel weer vol (maar dat komt ook omdat mijn man alle denkbare klusapparaten heeft besteld inclusief tafelzaag en kapzaag).
Ik ga vandaag de koelkast schoonmaken, alles weg gooien en morgen weer aanvullen. Dus zal hier dan wel eventjes een voor en na-foto posten
Oeeh ben benieuwd
Kleine update omdat ik nu ook bakken heb voor keukendoeken en schoonmaakdoeken (labeltjes zijn niet te lezen op de foto).
Dit blijven altijd leuke foto’s
Ik kwam dit tegen op tiktok en wil onderzoeken of het bij mij ook past
Ik ben overal in huis bezig haha. Blijf maar van deze bakken bestellen.
Maar denk dat ik nu wel even klaar ben.