Show hier je voorraadkast en/of koelkast

Ik vind het wel leuk om te zien wat mensen allemaal in huis hebben om te eten en te drinken haha. Nu zie ik bij dit soort topics vaak alleen over de voorraadkast voorbij komen maar ik vind dat de koelkast er eigenlijk ook bijhoort (maar je mag natuurlijk kiezen wat je op de foto zet). Zal later zelf ook even een foto maken. :slight_smile:

Laten we elkaar niet veroordelen over wat in de kasten hebben staan. Iedereen mag zo gezond of ongezond eten als je zelf wilt, we zijn tenslotte elkaars moeders niet. :heart:

10 likes

Oh dat vind ik ook altijd leuk! Dit zijn de mijne. Ik heb niks opgeruimd van te voren!

11 likes

Ik maak morgen even foto’s van mijn mini kastjes haha.

Ik kook graag?


Voorraadkast 1


Voorraadkast 2


Kruiden 1


Kruiden 2


Koelkast

Ik heb ook nog een voorraadkast beneden waar ik grote verpakkingen bewaar zoals 40 pakken biosojamelk die laatst bij de Lidl te koop waren :’)

28 likes

Leuk idee!


Koelkast is momenteel een beetje leeg, ga altijd op zaterdag naar de markt en op maandag naar de supermarkt

Vriezer

Kruiden

Voorraadkast

9 likes


In de bijkeuken:
Boven in ??? (Kan ik toch niet bij, ben te klein) en airfryer.
Dan plank met bloem/suiker, paar schorten, dierenspul.
Plank met schoonmaakdoekjes (zijn op), voorraad billendoekjes, luiers, keukenrol en wc papier.
Bakspullen: verdeeld in dozen met open ingrediënten, tools, decoratiespul en ‘specialere’ ingredienten’
Draadmanden: bakvormen
Daaronder nog een plank met taartvervoermiddelen


Bovenste bakje: dingen als soyasaus en azijn.
Onderste bakje: pasta, rijst ed


Linksboven: kruidenmixen en bouillon blokjes, Verdwaalde Tony’s paaseitjes :sweat_smile:
Rechtsboven: nootjes, honing en dat zwarte ding is een messenslijper
Onder: kruiden

7 likes

Ik probeer steeds foto’s te maken maar mijn voorraadkastje is best donker en foto’s worden kut. Ik blijf proberen haha.

Heb even opgeruimd en dit is een gedeelte :sweat_smile:. Heb de hele indeling omgegooid en aangezien ik echt heel veel thee heb (vooral veel losse thee), moest dat toch echt een eigen plank krijgen. Heb nu alles waar ik heel snel bij moet kunnen voor het grijpen gezet, zoals de thee die ik ‘s avonds altijd drink (sleepy time) of de favoriet van mijn vriend (die clipper). In de lades zit vanalles, van ui/knoflook/e.d. tot koek/snoep


Valt me nu ook op hoeveel shit voor mijn vriend ik eigenlijk heb :sweat_smile:

7 likes

Haha indd, je hebt al flink wat zegels gespaard @Pantalones :stuck_out_tongue:

1 like

@Colaatje @Boommm Moeders :grimacing: :heart::heart::heart:

3 likes

Ohh ik hou echt van kastjes gluren. Ik deel mijn voorraadkasten met mijn huisgenoot, dus dat staat allemaal door elkaar en ik weet niet hoe zij denkt over foto’s plaatsen. Maar misschien dat ik straks een foto van mijn bakplank maak, daar staat alleen mijn spul

2 likes

Vriezer:



Koelkast:


3 likes


Mijn koelkast momenteel. Belachelijk veel yoghurt, maar dat was in de aanbieding dus dat hoef ik dan eventjes niet te kopen.
Edit: Dat geldt ook voor de plakken kaas trouwens :sweat_smile:

3 likes

Omdat we het hier met over hadden en mijn koelkast nodig gevuld moet worden:

3 likes

In mijn koelkast staat ook niks. Momenteel een pot mayonaise, een pot jam, een blok kaas en dat is het wel denk ik :sweat_smile:

Zo jaloers op jullie georganiseerde voorraadkasten. Krijg het echt niet voor elkaar om mijn kastjes opgeruimd te houden en alles staat random door elkaar altijd ook.

5 likes

9 likes

wauw, vindt dit echt adult goals.

Echt, hoezo?

veel gezonde dingen, verschillende broden zodat je nooit opeens zonder brood zit, die jampot? met het label erop zodat je weet wat erin zit en er zit ook een zekere logica in denk ik, fruit vanonder, alle yoghurt bij elkaar, boter bij de boter.

1 like