Show hier je voorraadkast en/of koelkast

Haha, ja dat klopt wel. Ik ben opgevoed in een huis met voorraden, dus dat doe ik inderdaad ook. Altijd vooruit denken zodat ik nooit zonder een essentieel iets als brood zit. :joy:


Kom net terug van boodschappen doen en wil al een tijdje mn pride en joy laten zien: mn koelkast. Voel me altijd super volwassen als ik mijn koelkast zo vol zie. Maar is een beetje een biecht want ik ben niet volwassen

17 likes

Woo al je fruit in de koelkast. Dat moet / hoeft toch niet?

3 likes

Ik wilde dit ook reageren!!

2 likes

Nee klopt maar ik haal het altijd bij een bepaalde turk/groentenboer en dan is het bij aankoop al super rijp en gaat het (buiten de koelkast) binnen 2 dagen rot :frowning:

Ben blij dat mn fruit trouwens opvalt en niet mn brood dat in de koelkast ligt (vind ik zelf namelijk veel vreemder, mijn vriend doet dit altijd)

2 likes

Brood wordt mega snel oud als je het in de koelkast legt, maar ik vind koud brood ook wel lekker

1 like

O wauw, nog nooit van gehoord. Wordt het nietvochtig door het plastic heen?

Ik leg het zelf nooit in de koeling dus dat weet ik niet. Maar als het net niet helemaal ontdooit is vind ik het lekker en het lijkt me hetzelfde smaken

1 like

Ik weet het!! Maar goed ik maak toch altijd wentelteefjes of broodpudding of toast dus ja maakt me niet superveel uit. Als t mn vriend blij maakt :woman_shrugging:

@Evi-lena wordt niet vochtig trouwens!

@Violoncello Marmite :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat: Zet jij dat in de koelkast? Bij mij staat t gewoon in mn voorraadskast :’)

2 likes

Dat rekje met flessen met groen en rode dop wat aan een plankje hangt, zat dat bij je koelkast of heb je die zelf aangeschaft? En als je die zelf hebt gekocht, waar heb je die vandaan? Ik wil wel zo iets, lijkt me super handig!

1 like

Die kwam bij mn koelkast, maar volgens mij verkoopt de action ze ook!

1 like

jaaa ik weet niet waar mn liefde voor marmite vandaan komt maar vind het echt een geweldige uitvinding. Wordt het trouwens niet snel hard in de koelkast ofzo? Of blijft het stroperig?

Hmm eigenlijk wordt het wel net iets te hard, oké ik heb het nu maar in mijn kastje bij mijn overig broodbeleg gezet.

Lekker dom ook dat ik dit zelf niet kon bedenken :o_o:

4 likes

Hahaha bij die tweede foto dacht ik WTF hoe hebben ze dat allemaal in de koelkast gestapeld???

5 likes

Gelukkig ben ik niet de enige met zo’n gevulde voorraadkast, dat ik met obesitas de volgende hongerwinter door kom.

6 likes

6 likes

Dacht ik ook!! Was echt in de war

Jij bent een slim persoon

1 like

Blijft het wel lekker lang goed. Sommig fruit haal ik er een dag van tevoren uit als ik dat wil eten.
Maar banaan in de koelkast vind ik vies, daar worden ze raar van.

3 likes


Ook weer alles aangevuld!

41 likes