Show hier je voorraadkast en/of koelkast

Haha ik eet voornamelijk groenten en fruit dus dat gaat altijd wel snel op. En sowieso een vreetzak, dus wil altijd genoeg eten in huis!

1 like

Wat ga je maken met al die bietjes?

Woooo dit is mijn droom

2 likes

Hahaha en anders importeer jij wel tulpenbollen met een of ander exotisch smaakje

1 like

Ik denk voornamelijk sapjes, en bietjes hummus. En bietjes uit de oven ook lekker :yum:. Wat een gek woord is bietjes eigenlijk, nu ik het zo vaak type haha

1 like

Haha ziet er helaas niet altijd zo uit! Maar word ook wel altijd heel vrolijk van alle kleur en leven in mijn koelkast als ik dit zo zie inderdaad! :seedling:

1 like


Klein maar fijn haha

4 likes

Gister net boodschappen gedaan. Ik word altijd heel vrolijk van een gevulde koelkast.

En nee, we hebben geen kinderen vanwege de pakjes drinken. Maar we drinken allebei voornamelijk water en soms hebben we zin in wat anders dus dan hoef je niet een heel pak/fles aan te breken.
De melk wordt trouwens gebruikt voor het koken.
En het fruit ligt allemaal in de koelkast vanwege de fruitvliegjes en koud fruit is liefde. :heart:

4 likes

Teringzooi in de trapkast, maar goed. Kan alles wel lekker vinden zo! En de potten op de plank zijn een beetje leeg :thinking:

9 likes

Danoontjes :heart_eyes:

@Unquestionable ik ben nu wel benieuwd wat er op dat briefje staat dat in je koelkast hangt haha

2 likes

Oh haha. Dat ik de (moeder)melk niet moet vergeten mee te nemen naar de gastouder :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik moet nog een slim systeem bedenken voor de keuken kastjes en eventueel een meubel in de keuken die dient als voorraad. Iemand tips?

Geïnspireerd door jullie ben ik vanochtend met mijn voorraadkast aan de slag gegaan.
Nu ga ik naar de supermarkt voor dat andere life goal: een gevulde koelkast

10 likes

In de koelkastdeur staan nog wat blikjes tonic, flesje tomatensap, citroensap, jam van oma en amandelmelk

6 likes

14 likes




Eindelijk heb ik zelf ook een keer foto’s. Ik heb nog niet echt veel kruiden ofzo maar woon hier ook nog niet zolang dus komt vanzelf. :smiley:

6 likes

Wat is dat voor Hello Kitty drankje? :heart_eyes:

Kinder champagne. Gekregen van mijn beste vriend omdat ik ooit een HK obsessie had. :joy:

1 like

Ik up even. Iemand hier die de koelkast organizers van de Action gebruikt en wil laten zien hoe je het zelf ingedeeld hebt?

Net helemaal opgeruimd en schoongemaakt
Wel weinig groenten voor mijn doen, maar ga denk ik morgen weer naar de supermarkt

7 likes