Show hier je voorraadkast en/of koelkast

Niet citroen limonade? :frowning:

2 likes

Hahaha scherp van je! Was ik gewoon vergeten. Maar idd dat is ook overheerlijk. En dan vooral als kwast :smiley:

1 like

Onze nieuwe vriezer is er! We leefden al 10 jaar met een studentenvriezer waar 2 pizza’s en een brood in passen, maar hebben nu eindelijk een grotemensenvriezer gekocht. Heb ook de koelkast meteen aangepakt en helemaal gepoetst en nieuw ingedeeld.

Bovenste la van de vriezer: alles om direct te eten. Ijsklont-pasta voor de baby en eten voor ons in bakjes.

Ingrediënten in de middelste la, allemaal netjes in zakken met opschrift.

En de koelkast:
Op de bovenste verdieping de dingen die open zijn en op moeten. Daaronder de zuivel en kazen enzo. Toch de groenten maar eens in de lade proberen (dat hadden we tot nu toe nooit).

En de zijdeur: drinken, een la met random potjes en een la met smeersels voor op brood.

Heb er even twee uur over gedaan, maar wat heerlijk :grinning::grinning:

22 likes
Off topic

Love de aarke flessen, heb je ook zo’n mooi shiny apparaat?

1 like

Ja! Echt een takkeduur ding maar hij is zo mooi en super fijn. Wilde liever niet zo’n sodastream in de keuken toen :grimacing:

1 like

Haha same!

Zijn dat van die herbruikbare ziploc bags op de tweede foto? Bevallen die een beetje?

Ja ik vind ze fijn! Zet ze gewoon open in de wasmachine en dan even drogen. Heb ze als 1 grote set met 15 zakken ofzo gekocht

1 like

Ha heb jij Albert Heijn vershoudbakjes geïmporteerd? :slight_smile:

Ik heb de ziplock van de ikea en die hergebruik ik, gewoon met de hand afwassen gaat prima!

3 likes

Haha nee! Maar ze lijken er wel erg op. Dit is blijkbaar het merk ‘Amazon Basics’, die hebben ook echt alles inmiddels :flushed:

Wauw die lijken er echt precies op!

Old amsterdam balletjessss :heart_eyes:

2 likes

Ik ben dolblij met m’n miniappartement maar een groot nadeel is wel dat ik geen fatsoenlijk formaat koelkast in kan passen. Zou hier ook zoo blij van worden haha :grinning:

2 likes

Liuk! :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Niks opgeruimd voor de foto, als ik het op de foto bekijk mag ik wel even alles ordenen :joy:

6 likes


Ik wil een grotere koelkast.

17 likes

Die kan is fantastisch.
Netjes recht gezet heur ben trots op je haha

1 like

Gewoon doen treat yoself

4 likes

Sowieso doen, anders is het eerder nojito.

6 likes