Show hier je voorraadkast en/of koelkast

Love die kan :heart_eyes:

1 like

Omg ik heb dus voor het eerst in mijn zelfstandige leve een grotere koelkast dan tafelmodel en echt :partying_face::partying_face::partying_face:


Ook meteen keukenkastjes opgeruimd

25 likes

Vroeger had ik een mooi georganiseerde koelkast

30 likes

Wooww wat een gigantisch ding

5 likes

Brood in de koelkast :exploding_head:

Aaaaah en in welke van de 2 woont de poes? Ideaal zo een vriezer en koelkast in 1 en dan wel zoveel ruimte!!

Ja anders is het zo snel beschimmeld :joy: en ik rooster het toch altijd

1 like

Die woont het liefst in de diepvries! En de diepvries lijkt groot, maar qua inhoud paste dit ook precies in de 3 la’s die ik hiervoor had

2 likes

Jaaa zijn zo lief​:heart::heart::heart:

3 likes


Toevallig net bezig met de voorraadkast. Koelkast niet interessant want daar staat bijna niks in

21 likes

Ziet er mooi uit :slight_smile: waarmee heb je op de potten geschreven?

2 likes

Ik ben haar niet, maar volgens mij is dit glasstift?
Vind dit ook zo leuk staan maar ben bang dat ik het zelf dan verpest met mijn lelijke handschrift :disappointed:

1 like

Je kunt ook met een krijtschrift op glas schrijven, als je net niet mooi vindt veeg je het er gewoon af en doe je het opnieuw :blush:

1 like

Ja krijtstift inderdaad!

1 like

Vol met de pas gedane boodschappen. De vriezer sla ik lekker over, want die puilt uit en moet nodig ontdooid worden :+1:t3: Als het binnenkort minder warm is ga ik de voorraadkasten leeghalen en opnieuw inrichten, die worden ook te vol.

11 likes

Net boodschappen binnen dus de koelkast is stampvol

17 likes

Ik weet niet waarom maar je zuivel-deur is goals :star_struck:

2 likes

Veel beter! Een hele vuilniszak aan troep weg en alles heeft in mijn hoofd nu weer een logische plek

23 likes


De voorraadkast heeft een reorganisatie nodig zag ik dus die volgt nog.

10 likes


Zo gevuld is mijn ijskast nooit!

17 likes