Show je bos bloemen

Ik zie vaker in topics een tof boeketje voorbij komen, en ik word zelf ook altijd erg blij van een mooie bos bloemen!
Ik heb momenteel een mooie bos pioenrozen;

Ben benieuwd wat jullie op dit moment in huis hebben! Sharing is caring :wink:

43 likes

21 likes

Volgens mij heb je ook hele mooie stoelen :slight_smile: Welke zijn dat?

1 like

Ik vind dit altijd prachtige bossen. Hoe lang blijven deze ongeveer vers?

Oh zon leuk topic!

Ik heb nu deze staan, gisteren gekregen van een vriendin dus hij is nog "klein":heart_eyes:

15 likes

Ik heb geen bloemen om te showen, maar wat een leuk topic!
Je wordt gewoon vrolijk van naar al die mooie bloemen te kijken! :blush:

4 likes

Zoals @Solsikke zegt: met een beetje verzorging gaan ze lang mee en daardoor vind ik ze het geld wel waard! De bloemen die t langst blijven staan kun je ook nog leuk in wat kleine vaasjes zetten. Ik heb toevallig gisteren een grotere fles snijbloemenvoeding gekocht om er nog bij te doen na het verversen van het water. Ben benieuwd of dat nog wat uit haalt.

Als er trouwens iemand zo’n abonnement wil afsluiten mag je me pben voor een code. Krijg je de vaas gratis en ik een bosje bloemen.

1 like

Gekregen van m’n werk omdat ik binnenkort weg ga en zij op vakantie zijn! Supermooi.

En deze van m’n moeder gekregen. Mooiste bloemen ooit.

21 likes

Ik weet niks van bloemen btw. Ik pin om de week een tientje en dan zie ik het wel op de markt :sunglasses:

25 likes

Heel mooi! Is de hele bos van de markt? De woonplaats waar ik eerst woonde had ook zo’n chille markt net een paar bloemenkramen. Ik zou er natuurlijk wel nog naartoe kunnen rijden met de auto maar niets zo leuk als wandelend naar de markt een bosje bloemen halen :heart:

Ja, de hele bos. Ik koop altijd bij dezelfde kraam. Dan hebben ze meestal wel een paar samengestelde boeketten voor €10 en die zien er altijd goed uit. Precies wat je zegt; ik loop dus op zaterdagochtend naar de markt :smile:

2 likes

Goede boeken in de kast! Herken er een paar.

Nooit aan gedacht om bloemen op de markt te halen. Ga ik deze week zeker een keer doen, jullie bloemen zien er allemaal super mooi uit!

2 likes

@Raingurl @WhereTheLightIs hebben wij nu allemaal dezelfde Xenos vaas? :grimacing:

Waarom hebben ze deze niet het hele jaar :heart_eyes:

8 likes

Ik zat ook al te kijken :grimacing: maar die van mij zat bij mn b. loom on abonnement.

1 like

Dan weet je waar zij ‘m vandaan hebben :wink:

1 like

mooie schoenen ook! waar gekocht?

3 likes

Die rechtse vind ik echt heel mooi!

1 like