Ik was vandaag naar een bloemenpluktuin geweest. Vond het echt heerlijke, soort mini vakantiegevoel kreeg ik ervan!
Vriendin bleef twee weken in mijn huis toen ik ergens anders was en toen ik thuiskwam vond ik deze bos bloemen. Zo blij mee
Heb precies deze bos staan, vind ‘m ook zo mooi!
Kennen jullie een goede bloemist (regio utrecht of amsterdam of een die thuis levert) die hele mooie boeketten maakt en deze ook heel extra inpakt?
Na gezocht te hebben op instagram met de woorden bloem, boeket en flower:
Monpioen.flowers, deze bezorgt ook als een van de weinigen.
Mijn favoriete bloem, Gloriosa, kwam er gisteren achter dat die niet alleen in de zomer te koop is. Gewoon 1 tak in een vaas. Elke knop komt altijd uit. Hou ervan.
Mooie vaas die 2e! Waar is die van?
Dankjewel!
Het is deze
Heb hem niet hier gekocht, maar in een plaatselijk winkeltje in Overijssel
Heel mooi! Waar is ie vandaan?
Een winkel hier uit de buurt (die stopt) dus daar heb je niets aan. Maar de Blokker heeft een soortgelijke als je zoekt op schelp vaas.
Ik heb voor het eerst pioenrozen in huis! Ik vind ze fantastisch, maar vind mijn vaas niet geschikt voor deze bloemen, of voor bijvoorbeeld tulpen of andere rozen. Van bovenaf is het nog mooi, maar van het zijaanzicht niet echt. Deze vaas is heel mooi bij grote veldboeketten waarbij de takken echt heel lang zijn en de bloemen heel groot, maar niet geschikt voor bosje tulpen of rozen oid. Mocht iemand een tip hebben welke vaas mooi is voor dit soort bloemen hoor ik het graag!
Ja deze heb ik ook maar deze vind ik wel echt veel te klein daarvoor!
Die heb ik ook maar ik weet nooit wat ik er mee moet, of wat voor boeket erin past. Allemaal net niet, had hem ook besteld dus de grootte niet goed ingeschat.
Deze misschien @Nysmn? En dan die brede lage of de hogere. Ik wil die zelf ook nog bestellen.
Ongevraagd advies op een oude post, maar het zijn ranonkels ipv pioenen verder vind ik die Ikea vaas wel echt een aanrader. Hema heeft altijd ook wel een mooie glazen vaas en sostrene grene vaak ook wel. En tuincentra!
Ik ben ook altijd op zoek naar leuke vazen.