Show je bos bloemen

Mogen kunstbloemen hier ook? Tweedehands gekocht voor een leuke prijs, ben er erg blij mee!

36 likes

Mooooi! Leuk ook met die aardbeien vaas en cactus!

2 likes

11 likes

Werkt een tulpenvaas echt beter/fijner trouwens, naast dat het er mooi uit ziet? Ik twijfel over een grote maar vind ze wel erg prijzig…

Dankjewel! Die aardbei is nieuw en dat cactus vaasje stond al een poos in de kast, dus die heeft ook weer een mooi nieuw plekje gekregen.

2 likes

Als nieuwe hobby in 2025 heb ik bloemschikken gekozen, dit is mijn huidige bos bloemen. Maar ik vind het lastiger dan verwacht! Vooral als er niet zoveel keuze aan bloemen of kleuren is.

34 likes

Ik heb geen bloemen in huis, want mijn katten vreten alles op, maar bij meerdere restaurants heb ik prachtige bloemstukken gemaakt door een Japanse bloemist gezien. Als je dan weinig keus hebt in bloemen, daar zijn net lang niet altijd grote bossen maar bijv wat speelser gearrangeerd en zitten vaak echt mooie dingen tussen om naar te kijken. Kan wel zijn dat het veel moeilijker is dan het lijkt haha, maar dacht leuk iets om eens op te zoeken.

2 likes

Bedoel je ikebana? Wat een leuke tip! Het ziet er wel moeilijk uit!

1 like

Ja klopt!

Heel leuk! Waar is je cactus vaas van? Vind het zo schattig.

4 likes

Dankje! Hij is van Serax, zijn verschillende varianten van. Nog nieuw te koop, maar ook te vinden op Marktplaats en Vinted.

2 likes

Bloemen uit eigen tuin, eigenlijk zonde om te plukken maar heb foto’s gemaakt die ik weer ergens voor ga gebruiken :sweat_smile: Ze zijn zo mooi dat ik er bijna van kan huilen hahaha, ik zit soms een half uur in mijn tuin te staren :smiling_face_with_tear: (narcis heb ik er even uitgehaald want die gaan niet samen met tulpen en moeten eerst een dag ontslijmen blijkbaar :joy:)

28 likes

De cymbidium orchidee🤍

45 likes

20 likes

26 likes

Weer tulpen uit eigen tuin :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

58 likes

Prachtig :heart_eyes:

3 likes

Ze zijn zo geweldig dramatisch, kan er niet over uit dat ze zo mooi kunnen zijn :sob:

2 likes

30 likes

15 likes