Dankjewel! Moest even denken, maar het is de kleur Polar Blue (van Pure&Original) maar dan met Karwei verf
Wauw, wat mooi!
Zelf geplukt vandaag in de pluktuin hier om de hoek
.
Ik kom er elk jaar en hij heeft er nog nooit zo mooi bijgestaan als nu, wat een bloemen.
En deze door mijn zoontje van 4.
“Mama, ik ben er eigenlijk wel heel trots op, op mijn eigen bosje bloemen” ![]()
Oooh wat leuk. Waar is dit?
Heb je een PB gestuurd
Kind wilde na school weer naar de pluktuin. Er was al best veel uitgebloeid maar toch nog genoeg moois gevonden!
Echt verliefd op deze kleur ![]()
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben rozen (van een uitvaart) aan het laten drogen en wil ze bewaren. Dus eventueel wat moois van laten maken (in een lijstje oid). Heeft iemand hier ervaring mee of met een bedrijf? ![]()
@Tumtum heeft dit laatst gepost en zij raadde dit bedrijf aan: https://www.sunny-lifestyle.nl/
Ik zie nu dat de link niet werkt, maar misschien weet tumtum hoe of wat
@lightbox Wat gek, zie inderdaad dat de site niet meer werkt. Haar insta is sunny.lifestyle, heb daar mijn bruidsboeket laten drogen en in een lijst laten doen. Maar als ik jouw berichtje lees laat jij de rozen zelf al drogen?
Bedankt!
Klopt! Heb er voor de zekerheid een stuk of 15 (meegenomen van de uitvaart, waren er meer dan 300 haha) die ik nu laat drogen. Dan kies ik de mooiste 2 of 3 denk ik. Misschien ga ik het zelf doen, wil het in een stolp.
Ik heb er aardig wat ervaring mee! Dus als je nog hulp nodig hebt let me know.