Show je bos bloemen

Thanks! een bijdrage van m’n vriend aan het interieur, maar ik vind 'm ook mooi ja!

1 like

Een of andere onverlaat had ze omgeschopt :unamused: nu mogen ze hier nog even shinen

5 likes

Gekregen van mijn lieve mama omdat ze me mist :sob::two_hearts:

30 likes

Zijn hier ook mensen die droogbloemen hebben? Ik ben nog op zoek naar een leuk adres :slight_smile:

Van m’n schoonouders en mijn ouders :heart:

16 likes

Wil hier ook nog een bos kopen! Worden daar in elk geval heel goed verkocht!

2 likes



Heeeel veel lelies

4 likes

Ik heb dit boeket, wilde specifiek deze kleuren en kwam die niet veel tegen dus de eerste de beste die er goed uit zag (volgens mij in een ad ergens random) heb ik gekocht haha. Wel een goeie koop gelukkig, ben er heel blij mee.

2 likes

Oooh die zijn echt heel mooi. Ik heb nu een bos via Etsy besteld.

Een winkel in Nederland zou denk ik wel sneller kunnen leveren. Bedankt voor de tip!

7 likes

Oh dat boeket vind ik ook heel erg mooi! Is vast het wachten waard!

1 like

Van BloomOn (op de foto een week oud, nu na 1,5 week heb ik er wat bloemen uitgehaald maar is ie verder nog heel mooi!)

13 likes

8 likes

Heel mooi! Past ook mooi in je huis en op die ronde tafel

7 likes

Jaa de vorige keren waren de kleuren van het boeket perfect bij het interieur haha.

Nu heb ik een boeket dat ik zelf minder snel zou hebben gekozen vanwege de blauw/paarse kleuren, maar vind het toch wel heel mooi!

12 likes

Ik word hier zo blij van :partying_face:

14 likes

Mooie bloemen ook maar ooooh die lamp staat al tijden op m’n toekomstverlanglijst.

1 like

Ja, mooi! Ook leuk dat je nu een boeket hebt gekregen dat je zelf niet zou kiezen en dat het toch mooi staat :slight_smile:

2 likes

Ja! Ik vind het een beetje stom dat het BloomOn is en niet van een lokale bloemwinkel :grimacing: maar die hebben bijna allemaal hetzelfde veldboeket wat uit echt alle soorten kleuren bestaat en dat vind ik niet zo mooi.

1 like

17 likes