Show je bos bloemen

Wauw die kleurencombi van de bovenste is echt prachtig :heart_eyes:

2 likes

Ja hé! :smiling_face_with_three_hearts:
Ik ben echt gek op bloemen. Vooral een boeket met meerdere verschillende bloemsoorten er in

2 likes

Tulpen🥰

9 likes

Niet de beste foto. Vorige week deze bos gekregen van mijn vriend

6 likes

Tulpen!

9 likes

9 likes

18 likes

Deze bos kreeg ik bij het afscheid van een tijdelijke werkplek. Moet echt vaker zelf wat bloemen gaan kopen weer. Word er zo blij van!

14 likes

Up! Want vind dit een leuk topic.
Zijn er hier mensen met een Bloomon abbonnement (of ander bloemenabbonnement) en zoja, welke stijl? En vinden jullie het altijd mooie bossen? Lijkt me echt chill. Vind de voorbeelden op de site vet mooi maarja daar zetten ze vast alleen de leukste op. Die Atelier style ziet er ook heel artsy uit.

1 like

Niet mijn bos maar wel de bos bloemen die ik zelf heb gegeven. Misschien zie je het niet goed op de foto maar hij is heel groot en vond hem zelf ook mooi!

7 likes

Heb je wat eigen fotos toevallig? :blush: en heb je t idee dat t wua prijs heel erg verschilt met als je zelf naar de bloemenwinkel zou gaan?

3 likes

Wauw wat een prachtig hoekje ook :heart_eyes:

1 like

Mooi! Zijn dat van die zijden bloemen? Ik heb daar ooit een fortuin aan uitgegeven maar helaas met een verhuizing zijn ze gewoon verdwenen?!?!? Hoeveel was je ongeveer kwijt als ik vragen mag?

1 like

Ik heb sinds januari een bloomon abo en ben er heel blij mee! Ik laat elke drie weken bezorgen en met een beetje mazzel staat de bos 2,5 week wel. Elke keer weer leuk om te ontdekken wat voor bos er nu weer bezorgd is. Ik heb trouwens ook de Atelier stijl. Had de allereerste bezorging de normale bos, maar vond dat toch iets meer 1 uit een dozijn.

Wat foto’s die ik zo 1, 2, 3 kan vinden:

Samenvatting

8 likes

Oh wel echt mooi! Maar ook wel groot volgens mij, ik heb wat kleinere plekjes om het te plaatsen dus dan is de original denk ik beter. Maar dits wel leuk!

1 like

Wat bossen van het afgelopen jaar

14 likes

Leuk in zo’n ‘kooitje’. 1e is mn fav.

2 likes

Zo mooi altijd dahlia’s, ze staan alleen nooit zo lang

19 likes

Leuk met die tegeltjes ook

2 likes

Was een heel miezerig supermarktbosje maar toch wel leuk geworden. In de opening de pen van m’n dochter :grin:

Heerlijk topic dit trouwens!

14 likes