Show je bos bloemen

Pioenen van de markt van zaterdag. Ruiken ook heel lekker!

20 likes

Mooi en ook een heel mooie vaas!

1 like

Als bedankje voor m’n inzet bij een project van m’n werk. Heb nu wel een grote mensen baan, maar geen grote mensen vaas :sweat_smile::joy:

16 likes

:heart_eyes:

19 likes

Oh, maar dit staat leuk! Kan prima als vaas, vind ik.

2 likes

Echt tevreden over deze tulpen die ik een week geleden bij de AH uit de 50%-weggooi-bak het gepakt, 4 bosjes voor 5 euro (1 bosje aan de buurvrouw gegeven dus dit zijn er 3).

7 likes

Vorige week van mijn vriend gekregen :smile:


Dit waren twee verfrommelde bosjes van de Coop voor €4. Heb ze uit elkaar gehaald (zaten helemaal in elkaar gedrukt) en zo is het echt een mooie, dikke bos :heart_eyes:

18 likes

Wauw die kleurencombi van de bovenste is echt prachtig :heart_eyes:

2 likes

Ja hé! :smiling_face_with_three_hearts:
Ik ben echt gek op bloemen. Vooral een boeket met meerdere verschillende bloemsoorten er in

1 like

Tulpen🥰

9 likes

Niet de beste foto. Vorige week deze bos gekregen van mijn vriend

6 likes

Ik heb er op dit moment 2, allebei gekregen!


13 likes

Tulpen!

9 likes

9 likes

18 likes

Deze bos kreeg ik bij het afscheid van een tijdelijke werkplek. Moet echt vaker zelf wat bloemen gaan kopen weer. Word er zo blij van!

14 likes

Up! Want vind dit een leuk topic.
Zijn er hier mensen met een Bloomon abbonnement (of ander bloemenabbonnement) en zoja, welke stijl? En vinden jullie het altijd mooie bossen? Lijkt me echt chill. Vind de voorbeelden op de site vet mooi maarja daar zetten ze vast alleen de leukste op. Die Atelier style ziet er ook heel artsy uit.

Niet mijn bos maar wel de bos bloemen die ik zelf heb gegeven. Misschien zie je het niet goed op de foto maar hij is heel groot en vond hem zelf ook mooi!


7 likes

Heb je wat eigen fotos toevallig? :blush: en heb je t idee dat t wua prijs heel erg verschilt met als je zelf naar de bloemenwinkel zou gaan?

3 likes

Onze permanente bos bloemen, want het zijn nepbloemen (via STAYS). Kost wat, maar blijft wel eeeuwig mooi.

29 likes