Show je bullet journal

Maand januari afgemaakt. Alleen nog een habit tracker, die ik morgen ga maken. En ik maak morgen ook mijn doelenpagina af.

Sorry dat de foto’s niet helemaal in de goeie volgorde staan.

20 likes

Wauw, mooi!

1 like

Thanks! :blush:

Oe mooi! Ik hou van die ‘cleane’ pagina’s. Ik ga morgen ook weer eens in mijn bujo beginnen denk ik!

1 like

Oh meiden, ik ben echt een sukkel. Ik ben meestal niet zo van nieuw jaar, nieuw boekje, dus ik ging gewoon verder in mijn oude boek. Heb ik net mijn hele planning uitgeschreven, kom ik er achter dat ik nog maar 3 lege pagina`s heb. Ik heb gewoon veel in dat achtervak zitten, dus het leek meer. Dus nu twijfel ik of ik het overschrijf of niet. Mijn nieuwe boek is kleiner.

4 likes

Ik zou wel opnieuw beginnen in een nieuw boekje ja! Schone lei, aan drie pagina’s heb je toch niks. Tenzij je genoeg hebt aan die drie pagina’s tot het einde van je toetsweek natuurlijk.

Ja ga ik doen, de vorige was ook begonnen met 2018, dus komt mooi uit!

1 like

Ja, zou ik ook doen. Even een gedoe, maar dan kun je weer verder.

1 like

De stijl van jouw bujo is zo leuk! Doet me ook een beetje denken aan een dagboek.

Heel leuk al jouw pagina’s! Welke pen gebruik jij om te schrijven, die Pigma Micron? Ziet er namelijk heel mooi uit! Ik gebruik die zelf ook meestal voor echt het invullen van mijn bujo omdat ik het wel mooi vind, maar eigenlijk vind ik ze niet fijn schrijven. Stroever ofzo dan een balpen natuurlijk. Dat zijn echt mijn favo pennen maarja die zijn niet zo zwart en ook te dik naar mijn smaak! Iemand tips voor een fijne dunne schrijf-pen?

Megaveel foto’s

Derde jaar op rij! Weer in een moleskine. Puntjes lijken iets lichter dit jaar, wel blij mee

27 likes

Wat leuk allemaal!
Ik ben - mede door dit topic - overstag gegaan en heb er ook eentje gekocht. Zal binnenkort ook wat foto’s posten

2 likes

Jaa veel mensen gebruiken hun bujo voor planner-dagboek-notitieboek in 1, is ook veel leuker en handiger dan tig boekjes hebben (wat bij mij nu het geval is oeps). Plan jij je bladzijdes ook een beetje of ga je gewoon zitten en dan zie je wel hoe het eindresultaat wordt? Ik vind het echt een leuke stijl, wil het voor mijn nieuwe dagboek ook gaan gebruiken.

Ik ben terug van vakantie en ga nu ook in een nieuw notitieboek beginnen. Heb weer een zwarte plain moleskine, vind ik toch net een fijner formaat dan de leuchtturm. Heel veel zin om hem weer helemaal vol te schrijven, dit wordt nummer 3!

2 likes

Ik wil hem trouwens ook wel creatiever volplakken en versieren, maar ik ben altijd bang dat ik hem op mijn werk laat liggen en dat mijn collega’s hem vinden :see_no_evil:

Oke ik ga NU beginnen. Stel het al een paar weken uit omdat ik heel bang ben dat ik het verpest, dingen vergeet of niet ‘goed’ doe (extreme perfectionist met dit soort dingen) en omdat ik alles behalve creatief ben maar ik ga ervoor. Zal dit weekend wel wat fotootjes posten van de vooruitgang haha. Ik heb overigens gewoon deze BJ van de Hema:


Gezien mijn cconcentratievermogen ben ik het zo weer beu maar we gaan het zien!

11 likes

Ik ben deze week ook gestart met een bullet journal. Vind het wel spannend, want wil hem het liefst zo mooi mogelijk maken, maar ik ben toch maar gewoon begonnen. Hopelijk wordt het steeds mooier door te oefenen. Ik wil hem niet als agenda gaan gebruiken, maar voor lijstjes en trackers, zoals een mood- en habittracker en om wat dingen alvast voor onze vakantie naar Noorwegen op te schrijven. Ook wil ik er wat dingen in kwijt van mijn ‘fit journey’. Ik zal binnenkort eens foto’s posten

5 likes

Nou ik ben begonnen hoor! Aan de versiering ga ik nog werken maar ben blij dat er iets staat. Voor nu is het vooral nog uitzoeken wat ik wil meten/bijhouden en hoe dan precies maar dit is een goede manier om mijn perfectionisme aan te pakken. Heb heel veel leuke ideeën voor lijstjes maar het kost me wel heel tijd dus binnenkort een nieuwe update. :joy:

13 likes

Ja mij wel! Ik stuur je even een berichtje!

Ik ben een beetje laat met mijn foto’s (en ze zijn vrij donker), maar ag. Ik heb echt een afschuwelijk handschrift, maar als ik mijn best doe valt het best mee. En ik heb op youtube al veel filmpjes opgezocht hoe je je handschrift kunt corrigeren. Ik ben normaal ook niet creatief dus ik verbaas mezelf met bullet journaling :’)

Ik heb op dit moment sowieso tijd te veel (zit even zonder werk) dus ik ben ook al begonnen met maanden voorwerken.

Foto's


Birthday wheel


January thema


Mood & Habittracker


Weekoverzicht


Beginpagina


Quote pagina

14 likes