Show je bullet journal

Ik vind de Leuchtturm boekjes heel fijn, nu ben ik in een gewone softcover van Moleskine bezig en dat bevalt ook goed :slight_smile:

Bedankt voor de suggesties! Leuchtturm it is then :joy:

Ik wil een apart boekje maken met foto’s en herinneringen. Ik twijfel of ik dat in een leuchttrum wil gaan doen of een apart scrapbook achtig boekje. Hebben jullie misschien aanraders of wat voorbeelden?

Niet helemaal tevreden mee. Geheel had wat meer naar beneden gekund. Maar aldoende leer ik weer :sweat_smile:

deze pagina overgenomen vanuit mijn vorige bulletjournal. Maten van twee datums ook, kan ik nu weer verder.

Ik zou een boekje kopen met tekenpapier, gewoon een dummie (dummy?) in plaats van een schrijfboekje. Zijn wat geschikter voor decoreren met foto’s/verf en aangenomen dat je vooral ‘belangrijke’ momenten erin bewaard heb je ook wel genoeg aan het aantal pagina’s dat zo’n boekje meestal heeft

Kan mijn post niet aanpassen maar *bewaart

de kaft van mijn leuchtturm is juist een beetje beschadigd na een aantal maanden, ik zou voor een moleskine gaan met een harde kaft, die bleef wel het hele jaar mooi bij mij

Oh gelukkig heb ik nog niet besteld! Hoe erg was ie beschadigd bij jou? Een beetje gebruikerssporen vind ik zelf niet zo erg maar als de kaft er half afhangt na een paar maanden dan is het een ander verhaal.

Nee het gaat om gebruikssporen, de kaft zit er nog netjes aan vast, haha! Maar ik heb een leuchtturm met een groene kaft en door beschadigingen zie je nu aan de zijkant het wit van de kaft eronder. Ik stoor me daar zelf aan bij een notitieboek dat ik dagelijks gebruik, bij Moleskine bleef de kaft wel mooi. Maar geen ernstige beschadigingen!

Ik ga voor een schoolproject een losse bullet journal opzetten en heb daarvoor voor 13 eu een Paperstore boekje gekocht.
Echt een fijn ding en zelfs ecoline brushpennen ghosten niet!

Ik was al een beetje begonnen in een nieuwe Leuchtturm met de opzet van 2019 maar nu twijfel ik weer zo erg om weer terug te gaan naar mijn Traveler’s Notebook… Heb op zich nu alleen nog maar jaaroverzichten van 2019 en 2020, de lay out voor een future log (maar nog niet de dagen opgeschreven dus kan ik ook in 2020 doen) en nog een korte future log voor 2020 die ik dan richting eind 2019 nodig zou hebben voor de eerste dingen voor het volgende jaar. Dus op zich zou ik de Leuchtturm kunnen laten voor wat het is en hem in 2020 gebruiken. Maar ergens werkte de Traveler’s Notebook toch ook niet helemaal.

Vind het ook lastig omdat het eerste half jaar van 2019 voor mij om afstuderen draait en ik natuurlijk nog totaal geen idee heb wat er daarna gaat gebeuren.

Ik heb net mijn Leuchtturm 1917 binnen gekregen, maar durf er niet in te beginnen haha, zit er bijna over te denken om eerst met potlood het een en ander te doen

Ik vind een nieuw boekje voor het nieuwe jaar altijd zo chill, dat je echt naar een nieuw, schoon jaar toewerkt ofzo en vooraf al helemaal enthousiast wordt. Afgelopen jaar vond ik dat ook fijn werken, zeker met de cheesy goede voornemens, als je allemaal trackers in je boekje hebt staan ben je toch een stuk gemotiveerder.
Of ben ik de enige? haha

Mijn pagina’s voor december

Hier ga ik nog mee bezig haha

Sorry voor de mega foto’s!

Helaas schijnen de pagina`s echt heel erg door :frowning:

Ik ga deze dan maar gebruiken als dagboek en een andere kopen als bullet journal

Late reactie, maar love Leuchturm (alleen niet mee gooien, daar gaan ze kapot van :’) )

Ik ga trouwens 2019 gewoon in mijn huidige bullet journal door, want ben er nog niet zo lang geleden aan begonnen.

:blush: Voor mijn kerstpakket trouwens een MUS en een Leuchturm besteld, dus ik kan voorlopig weer vooruit (kan ik nog, want heb nog 8 boekjes op voorraad, haha. Oeps)

Ik heb m’n eerste 2 pagina’s in m’n journal af :grin: Vind deze (leuchtturm) zoveel fijner werken dan de MUS journal

Ik vind dat jullie allemaal zulke mooie dingen maken! Il heb het hele topic doorgescrollt. Een tijdje geleden ben ik er ook mee begonnen maar ik houd het vervolgens niet bij, doen jullie dat wel allemaal trouw? Zo ja, hoe dan!?

heb jij je hiervoor laten inspireren door creachick (youtuber)? want het doet me heel erg aan haar denken!

Ik begin dit jaar ook aan een bullet journal! Vorig jaar had ik een moleskine met aan een kant de week-indeling en de andere kant ruimte voor notities.

Ik zal morgen eens foto’s maken (:

Ja! Had op pinterest heel veel voorbeelden gevonden en die bleken allemaal van haar haha