Show je bullet journal

Zijn er ook bujo’ers meegekomen? Kunnen we hier inspiratie opdoen!

Ik ben zelf net in een nieuw boekje begonnen, dus er staat nog niet zo veel in om te showen op dit moment…

2 likes

Leuk topic! Ik heb het een hele tijd actief gedaan, nu wat minder. Ik zal eens wat foto’s maken. Ik heb ook wel weer zin om er mee aan de slag te gaan. Enige is dat ik heel perfectionistisch ben en als ik een klein foutje maak, wil ik eigenlijk een nieuw boekje :no_mouth:

Haha, daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van. Blaadje eruit scheuren geen optie? Die van mij heeft ringetjes, dus dat zou niet opvallen als ik dat zou doen.

O nee dat kan ik niet over m’n hart verkrijgen haha! Ik heb by the way een gele Leuchtturm 1917 :slight_smile: Welke bujo’s hebben jullie?

Ik heb er nu een van Wish, een roze met een stevige kaft. Merkloos dus, maar fijn ding hoor. En aangezien ik toch niet van het bewaren ben (als hij vol is dan is het klaar) hoef ik niet zo nodig een hele dure.
Mijn eerste was een gelinieerd boekje van de HEMA, ik had geen idee of het iets voor me was dus heb maar gepakt wat ik nog in huis had liggen :sweat_smile:

:smile: Ik heb ook een bullet journal: een zeegroene LT. Ben inmiddels aan nummer 3 bezig. Heb er verder nog 2 voor het schrijven. En twijfel of ik een derde wil die alleen gericht is op mijn boekenserie.

Ik ben ooit begonnen aan een bullet journal maar weer mee gestopt. Eigenlijk wil/moet ik het weer oppakken want het is zooo leuk om te doen en zorgt ook zo goed voor meer rust in mijn hoofd. Vooral dat laatste zorgt ervoor dat ik het eigenlijk wel weer wil doen. In het selfcare topic zag ik ook een selfcare journal voorbij komen. Ik denk dat ik dit dan een beetje ga combineren.

Jaa leuk dit topic! Mijne is eigenlijk meer een combinatie van een agenda en notitieboekje, en ik hou 'm vrij minimalistisch alhoewel ik wel probeer om iedere maand een ander kleurtje te geven.

Ze zijn een feest voor het oog maar het lukt mij nooit om er een bij te houden:(

Ik kom dit topic even uppen met wat foto’s van mijn bujo :grin:

18 likes

Mooi zeg, erg leuk!

1 like

Dankje! Veel wel van Pinterest overgenomen hoor haha. Heb er deze maand helaas weinig aan gedaan door tentamens en scriptie, maar verheug me al om in juni weer ermee bezig te gaan :grin:

Wauw super mooi!! Die ‘Hello March’ heb ik ook precies zo, behalve die blaadje bij hello.

Haha ja ik had de tweede L per ongeluk te lang gemaakt en ik vond het zo lelijk dar ik er toen een blaadje van gemaakt heb en ook blaadjes heb toegevoefd aan de andere letters.

2 likes

Hoe maken jullie je to do lijstjes voor de dag? Ik heb al een weekoverzicht, maar heb nog inspiratie nodig voor een dagelijks lijstje haha!

Volgen jullie ook youtubers die bullet journaling? Ik vind zelf creachick wel leuk en Diana Leeflang. Ook al doe ik er zelf momenteel wat minder mee, ik vind het wel leuk om er video’s van te kijken.

Ik heb wat foto’s gemaakt van mijn bujo. Vind ze zelf wel veel lelijker op mn telefoon dan in het echt. Je ziet al die penstrepen veel duidelijker, maar in de hoop dat dit een actief topic wordt post ik ze toch

Fit tracker waarop ik aantal kilo’s dat ik ben afgevallen bijhoud en rechts een productivity tracker waar ik een hokje mag inkleuren als ik een workout heb gedaan, onder X aantal kcal heb gegeten, X aantal stappen gezet etc. Mn doel is om deze voor de vakantie vol te hebben.

Mijn lijst waarbij ik al mn kerstcadeau’s heb bijgehouden incl eigen wishlist

Monthly overviews & ‘begin’ pagina’s voor de nieuwe maand


Lijst met mn favo wijntjes

Temperatuur tracker (krijg m niet omgedraaid)

41 likes

@cappuccino wauw ik vind je foto’s super mooi! Ook een paar leuke ideeën voor lijstjes om zelf ook bij te gaan houden!

Ik heb de hele maand mei niks gedaan behalve de voorkant gemaakt… zo stom :frowning: heb het gewoonweg te druk. Kan niet wachten om in juni weer lekker creatief bezig te gaan!

Lief jullie reacties! Ik was namelijk een beetje bang om te posten!!

Soms doe ik ook een hele maand niks, maar dan wil ik de maand niet overslaan in mn bujo dus maak ik alleen zo’n pagina als die gele mei / oranje juni-pagina hierboven.

Nee joh, niet bang zijn! Ik vind het juist super leuk om het werk van anderen te zien :grin:

Ja ik had ook een maandpagina gemaakt al en ook de meeste lijnen voor mijn weekpagina’s al gezet, maar nooit afgemaakt. Nu heb ik dus 5 onafgemaakte pagina’s :roll_eyes:. Dit was de voorkant, haha.

Add images

3 likes