Show je bullet journal

leuk!! Ik gebruik 'm sowieso niet echt als agenda. (prive) afspraken zet ik in mijn montly en verder heb ik nou ook weer niet zoveel te doen hier thuis dat ik daar hele to do lijstjes voor moet maken. Werk hou ik er graag buiten, al heb ik daar wel een notitieboekje waar ik elke week een running to do lijst maak hahah maar dan met een simpele lay out

Bij mij is het meer dagboek/lijstjes/vakantie pagina’s etc.

Een vriendin doet het inderdaad ook op die manier en die heeft er dan nog een extra agenda naast! Dat is mij teveel boekjes voor verschillende dingen haha.

@voortaan normaal gesproken zou ik komend weekend met juni gaan beginnen, maar omdat ik het zo druk heb met studie doe ik juni ook pas echt in juni. Vind het eigenlijk fijner om het al af te hebben wanneer de maand begint, zodat ik lekker afspraken kan opschrijven en zo.

1 like

@TheRock ik heb hem ook van iemand nagetekend, geen idee meer van wie of waar ik de foto vandaan heb gehaald. Weet wel dat het ook in een boekje met dots was, ik heb toen letterlijk die puntjes voor elke streep zitten uittellen :joy: was uren bezig!!

@voortaan ik ook meestal het weekend ervoor, alleen nu ben ik ziek dus ik heb tijd over.

1 like

@cappuccino
Die temperature tracker is leuk! Hoe doe je day met invullen, ik zie niet zo goed of het per week ofzo is? Dus dat je na een week met een kleurtje invult?

Verder echt mooie foto’s allemaal!

Ik heb een BuJo 2 maanden gedaan, en ben nu op Passion Planner overgestapt. Maak ik zelf mooi met stickers, washi en highlighters. Ik merkte na 2 maanden dat ik gewoon geen keuze kon maken voor een lay out in m’n BuJo dus ik bleef het uitstellen… had er dus weinig aan.

Ik gebruik 'm nog wel voor period/cleaning/finance tracker en dat vind ik wel handig om apart te hebben van m’n daadwerkelijke planner

1 like

Vul het idd per dag in (elk vakje is een dag). Ben alleen al zo vaak vergeten de temperatuur bij te houden dat ik heb besloten de gemiddelde temperaturen van de KNMI website hiervoor te gebruiken :grimacing:

1 like

Ik vind die leeuw echt heel gaaf gemaakt!

2 likes

Wauw, heel mooi! Leuk om te zien! Vooral die leeuw vind ik erg gaaf!

1 like

Ben bezig met mijn pagina’s van juni en zag dat ik die van mei nog niet had gedeeld. Is niet heel speciaal haha, gebruik het vooral om allerlei dingen bij te houden.
Haha wow sorry voor de mega foto’s!
Zit op m’n telefoon dus kan ze ook niet verkleinen

7 likes

Meestal 3-4 dagen voor die tijd, omdat ik dan weet hoeveel ik nog nodig heb voor de huidige maand qua dailies :slight_smile:

1 like

Ik vind deze video heel tof! Vooral mooi strak en mooi met het kleurenschema.

6 likes

Oeh echt goals!

Wauw! Heel mooi!!

Ik heb al een paar keer layouts van haar nagemaakt omdat ik soms niet zo creatief ben, maar het ziet er bij mij nooit zo mooi uit als bij haar helaas :stuck_out_tongue:

Ik volg even, net vandaag mn eerste Bujo gekocht! Ik heb nog een heleboel stempels enzo om hem op te leuken, maar die mooie letters moet ik echt nog leren :confused:

Iemand nog mooie foto’s van juni spreads? Altijd leuk om te zien!

Ik wil ook even foto’s laten zien, ik ben echt rete trots dat ik steeds beter kan vinden wat werkt, ookal ben ik nog steeds zoekende. En wat is het lastig een maand die al geweest is te laten zien, zo veel dat wazig moet. Tsja, het is naast mijn agenda ook gewoon een dagboek.

Mei


15 likes

Juni (ik heb belangrijke examens)
Op juni ben ik zo trots! Ik heb het in 2 delen gesplitst, to do’s en een dagboek deel. Om het voor mezelf overzichtelijk te houden.



21 likes

En omdat ik gisteren heel hard mijn best deed om vooral niet te studeren, alvast een begin van juli

Mocht iemand die graag wilt beginnen met bullet journaling nu denken: jezus christus hier heb ik helemaal geen tijd voor, mijn bullet journal is een groot deel van ontspanning waar ik de hele dag door in bezig ben, ik gebruik het juist om even adem te halen en doelloos te kleuren enzo.

20 likes

Ik vind het zo gaaf wat jullie maken!!! Mij zou het nooit lukken. Ik begin altijd enthousiast aan zoiets maar dan ga ik er niet mee door. Ik zou het ook nooit zo mooi krijgen als jullie ben ik bang

1 like

Ik moet vandaag mijn juni spread nog maken maar ben inspiratieloos. Wil altijd wel een ‘thema’ maar kan deze keer niet bedenken wat.