Dankjewel, ja ik maak er wel dagelijks tijd voor, vooral memoryjournalen in deze rare tijd is fijn
Collages gemaakt voor mijn normale BuJo
En aangezien ik nog niet naar de bios kan heb ik aan het einde van mijn bios BuJo een Disney filmlijst gemaakt
Ja ik vind het echt heel leuk om in mijn bujo te kliederen, ik ben nu aan het uitproberen wat echt bij mij past, boekje past alleen niet echt goed meer bij elkaar nu, ik vind de stijl van creachick heel leuk maar zo uitgekauwd, dus ik probeer steeds iets nieuws
Ik vind haar journal stijl heel tof maar soms zo nagemaakt dat ik het niet echt origineel meer vind. Ik zoek nog naar wat ik functioneel vind en wat praktisch is, de doodle challenge hou ik erin, die vind ik te leuk
Twee nieuwe spreads, ik stop maar met de weekly’s, ik zit toch nog maanden thuis tenzij corona besluit om eerder op te rotten dan verwacht, nu ga ik een nieuwe spread over de persco maken en daarna ga ik in een hoekje zitten huilen omdat het allemaal zo lang duurt en het einde is nog niet in zicht
Nieuwe weekendspread en moederdag cadeautjes, vooral met het flow paperbook ben ik erg blij, zou ik zelf nooit kopen aangezien hij toch 15,00 euro kost, en zoals het er nu naar uit ziet heb ik nog maanden tijd om te leren handletteren.
Ja mn oudste werkt in een boekenwinkel dus ze krijgt korting. Had ze het ook nog ingepakt in mooie papiertjes omdat ze weet dat ik die altijd bewaar.
Jij bent echt heerlijk bezig! Zo leuk om te zien
Ik maak iedere maand mijn layout, maar doe “de agenda”, habit tracker en to do list per week. Ziet er bij mij nu zo uit
Had eerst 2 weken per 2 pagina’s, maar nu met zelfstudie werkt deze to do list voor de week er wel prettig naast vind ik! Verder heb ik voorin nog een lijstje met films, series en boeken, verjaardagen, telefoonnummers, jaaroverzicht etc.
Ow wow die is echt netjes!
Oh leuk!!
Wat ik me even afvraag, hè: hoe doen jullie het als je een hele planning hebt gemaakt (en bladzijden per maand enzo toegewezen hebt) en je ineens een tijdje niet meer aan je bujo werkt? Dat is dus wat ik doe, maar ik heb nu alweer spijt dat ik dat deed, omdat ik al een tijdje niet aan bullet journallen toekom.
Een nieuwe kopen kan, maar dat vind ik zo zonde. Hoe ga ik alsnog creatief om met die lege pagina’s? Gewoon opvullen met de afgelopen maanden alsof het niet gebeurd is, of gebruiken voor wat dan ook?
Ik werk om deze reden nooit verder dan een spread vooruit.
Haha, wel zo slim. Als ik maar per week doe, ziet het er allemaal niet zo uit als ik wil. Normaal maak ik per maand vooruit (echt een thema, kan ik het er ook creatief uit laten zien enzo), maar door emigratie en deze situatie is dat niet helemaal gegaan zoals ik wilde.
Ik werk eigenlijk nooit echt met thema’s, ik probeer wel te zorgen dat het allemaal een beetje in dezelfde stijl is
Ik kom weer even mn nieuwe spreads spammen, nu mn journal al een heel stuk over de helft is zit ik steeds meer aan een journal in een stijl te maken te denken, zoals jullie gezien hebben heb ik in dit boekje verschillende stijlen uit geprobeerd maar ik vind het soms wat rommelig ogen, ook vind ik dat hij redelijk snel vol is, hoeveel van die journals gebruiken jullie per jaar??
Ik heb dit stuk nog over dus ik denk dat er wel 3 maanden inpassen. Hij moet nu dus nog tot 21 juni mee. En oeh een winterjournal maken verheug ik me al op, ga straks alvast stickers kopen op bol