Show je bullet journal

Maar vast aan april begonnen

10 likes

Maken jullie nog weekly spreads nu met deze shittoestanden?


Test met decopatch papier van de action, quote gestolen van Coco Chanel

6 likes

Ja, voor april nog wel gedaan. Desnoods schrijf iker wat meer dagboekachtige verhalen in. Em schrijf mijn activiteiten er wel in. Ook diegene die afgezegd zijn. Daar zet ik dan een streep door.

1 like

Ja ik denk dat ik ook wat meer dagboekstijl ga doen.

Ik maak ook nog weekly spreads en ik schrijf nu dingen op als huishouden doen en hobby’s uitvoeren enzo. Daardoor kan ik toch dingen afvinken haha

1 like

11 likes

Heb het een beetje simpel gehouden deze keer. Dit + mood/habit tracker



9 likes

Doet iemand hier aan mee? Ik kan echt totaal niet tekenen maar ik had er wel lol in, morgen even inkleuren. Ik ben echt trots op mijn haas doodle😂

9 likes

Wat leuk!

1 like

Ik ben maar gestopt met weekoverzichten te maken, die blijven anders toch maar leeg

5 likes

Oh ik had de foto wel even bij moeten snijden, let niet op mijn ugly pantoffels😅

2 likes

Mijn verder ingekleurde doodles en coronapages

9 likes

@Poetsvrouw nu jij weer!

1 like


Twee nieuwe pagina’s. Ja, heb een LOONA journal :no_mouth:

11 likes

Ik heb dit in het verleden weleens gedaan :slight_smile: Vond het ook altijd leuk.

1 like

De Action heeft momenteel weer Bullet Journals! Momenteel in de aanbieding voor 1,49 :slight_smile:

2 likes

jaa ik heb van de week toevallig 1 meegenomen. Wel een verbetering met die dikke oude boekjes. lintjes in en een elastiek ook nog. Ben benieuwd hoe lang die heel blijft :stuck_out_tongue:

1 like


Heel veel foto’s

10 likes

Oops, ik had het druk met van alles en nog wat

Dankjewel, ja ik maak er wel dagelijks tijd voor, vooral memoryjournalen in deze rare tijd is fijn