Show je bullet journal

Wow, echt supeemooi!

Ah dankjewel, wat lief!

Mijn moeder wordt volgende maand 50. Nu leek het mij misschien leuk om random herinneringen van mij aan en met mijn moeder op een soort bulletjournal manier op te schrijven.
Ik vraag mij alleen af of dat leuk is of dat het kinderachtig wordt of juist meer iets is voor als er iemand dood is… Dus eigenlijk is mijn vraag aan jullie wat jullie van het idee vinden? en mocht ik het gaan doen of jullie dan nog tips hebben voor wat leuk is om er in/erbij te doen :blush:

1 like

Daar heb je ook wel gelijk in!
Ik twijfelde omdat ik dacht van wordt het niet snel zo’n kinderknutselwerkje of juist een boek die je aan familie geeft ter herinnering van; maar denk dat ik het maar gewoon moet doen!
Ik ga er denk ik indd zo’n scrapbook gebeuren van maken, met foto’s, verhalen, anekdotes en decoratie
Bedankt voor je antwoord :blush:

2 likes

Ik vind het juist een superleuk idee, zo’n persoonlijk cadeau!

1 like

Wat een super leuk en origineel idee! Zou het gewoon doen. Misschien heb je iets aan de filmpjes van Creachick voor inspiratie?

Suuuuper leuk! Ik heb ooit eens het boekje ‘brieven aan mijn moeder’ gegeven. Daarin zitten 12 brieven geloof ik met elk een titel van een onderwerp. Mijn moeder vond dat echt het mooiste cadeau wat ze ooit gehad heeft. Niet helemaal het zelfde als een bullet journal, maar misschien kan je er inspiratie uit halen :blush:

2 likes

@GirlLikeThis @DikkeKip Thanks! Ik ga er naar kijken :blush:

1 like

Het boekje waar we elke dag in schrijven voor onze jongste dochter is toevallig een bujo. Had nu wat fineliners op Ali gekocht en ging me ff uitleven. Dit heb ik getekend naast de bladzijde waarover we schrijven over afgelopen wintersport.

28 likes

Yep, ik vind mn bujo steeds leuker worden.

11 likes

Misschien kan je hier nog inspiratie uithalen?

https://www.bol.com/nl/f/voor-mama/9200000068978339/

1 like

Hoe doen jullie dat als je bujo vol is en het jaar is nog niet voorbij?? Maken jullie de lijsten die voor een jaar dan nog in een keer?


Not to self: zilverfolie plakt niet met pritt :sweat_smile: en ik heb mijn tweede pagina ondersteboven geplakt. Whyyy

2 likes

Wat plakt er wel met pritt, haha! Maar super leuk gedaan :smiley:

1 like

Hahaha dat is waar! :sweat_smile:

1 like

Ik schrijf er te weinig in dus heb eerder het omgekeerde… maar mocht ik in die situatie komen zou ik het denk ik wel overschrijven om een complete lijst te hebben…

Tenzij je precies een halfjaar in je bujo doet, dan heb je dus ook een lijst per half jaar

Ik heb inmiddels 8 pagina’s gemaakt (maar ben er nog lang niet…)
Het wordt anders dan ik in gedachte had, maar nog steeds wel leuk denk ik en ik ga het ook gewoon geven. Het is meer beetje scrapbook achtig.
afbeelding


afbeelding

7 likes

Ja ik heb al besloten dat ik in de herfst een nieuwe mag.
April al helemaal af en nu begonnen aan Mei

4 likes

Supermooi! Zetten jullie je creaties ook op Instagram? Dan volg ik jullie graag!

Oh nee, ik vind hem daar te ugly voor haha, maar ik heb een nieuwe gekocht ivm langdurig thuiszitten, ik was over de indeling van deze niet helemaal tevreden en het doel waarvoor ik hem wilde gebruiken heb ik pas ontdekt toen ik bezig was