Mijn pagina’s
En dan nog mood+habit trackers
Het is niet helemaal het juiste topic, maar ik weet niet waar ik het anders zou moeten vragen. Heeft iemand misschien een idee waar je een ‘whitelines’-achtig notitieblok in Nederland zou kunnen kopen? Of iets met lichte lijnen iig wat er op lijkt? Ik zie wel dat ze het verkopen op Amazon, maar dan betaal je gelijk een tientje + verzendkosten voor zo’n schrift
Oh ik ken dit helemaal niet, maar wat cool dat het met een app werkt. Wil je dat ook echt of gaat het er meer om dat die lijntjes vaag zijn?
Deze kwam ik tegen maar is wel vrij prijzig
Thanks! Ja, het gaat me er met name om dat die lijntjes niet op de voorgrond staan zeg maar, want ik vind aantekeningen echt een stuk mooier als die er echt uitspringen ipv de lijntjes of ruitjes
Ah ja snap ik vind ik zelf ook het fijnste. Ik heb zelf altijd een agenda van essencio en die heeft natuurlijk wel lijntjes, maar valt wel mooi weg in het papier. Ze hebben ook notitieboeken. Misschien is dat nog een optie. Niet zo mooi als whitelines maar ook niet super opvallend/storend (vind ik dan).
Ook ik kom even met een niet perse bullet journal vraag… maar normaal heb ik de passionplanner, die is alleen incl verzendkosten best duur. Is er een andere soortgelijke agenda dat jullie weten? Van de passionplanner gebruik ik eigenlijk alle ‘passion’ dingen niet, zoals de maandelijkse terugblik. Maar de weekopzet en to do’s vind ik wel heel fijn!
Mijn BuJo zit vol dus daarom kan ik niet meer journallen. Ik moet maar snel een nieuwe voor volgend jaar kopen
Weet alleen nog niet welke journal ik ga nemen
Succes planner heeft gelijkaardige indeling.
Ook prijzig: 36 euro, maar minder verzendkosten of gratis met een actie.
Nadeel van structuur junkie en veel agenda’s is dat weekend dagen minder ruimte krijgen.
Erg mooi!
Ik ben tijdelijk gestopt doordat ik onlangs ben bevallen, maar ik hoop het binnenkort weer te kunnen oppakken
Gefeliciteerd!
Super leuk om te zien! Ik gebruik die van mij voornamelijk als agenda, en soms plak ik er een plaatje bij maar het vooral heel saai haha.
Ik doe niet aan bullet journalen maar ben dit jaar begonnen met een dagboek, en zou daar graag een paar overzichten in willen gaan maken: dagelijkse mood trackers en maandoverzichten (terugblikken).
Vraag aan de mensen die een mood tracker gebruiken: hoe bepalen jullie welke emotie je invult voor een dag(deel)? Is dat de emotie die je het grootste deel van de tijd had, die het meest heftig was, …?
En hoe hebben jullie de lijst van emoties die je bijhoudt gekozen?
En voor het maandoverzicht: ik wil 1 pagina met gewoon een verhaaltje, en dan op de andere wat meer lijstjesachtig, met vooral positieve dingen. Niet als in “ik ben dankbaar voor”, maar meer “favoriete serie, leukste herinnering”.
Hebben daar misschien nog leuke ideeën of inspiratie voor?
Ik gebruik voor mijn moodtracker inderdaad het gevoel dat die dag overheerst. Meestal splits ik het in tweeën. Eerste helft van de dag en tweede helft van de dag. Ik heb gekozen voor emoties die passend zijn bij mij. Ook juist positieve emoties zodat ik kan terugzien dat het niet alleen ‘ellende’ is. (Ik ben vooral geneigd om te schrijven als ik mij niet goed voel namelijk, maar positieve dingen zijn natuurlijk veel fijner om terug te zien of te lezen.)
Ik maak elke maand een memoriepage. Daarin schrijf ik op wat die maand allemaal fijn was en waar ik op wil/kan terugkijken. Daar zet ik ook regelmatig een fijn boek of een leuke serie op. Maar kan ook iets heel simpels zijn als een goede (online)les die ik heb gegeven of een fijne quote.
Ja dat soort dingen vind ik heel leuk! Maar omdat ik er echt een duidelijk overzicht van het hele jaar van wil maken wil ik voor iets simpelers en rechters gaan. Ik had een beetje teruggezocht in het topic ook, en denk dat ik het qua lay-out zoals @punaise ga doen, gewoon een tabel met wel 3 vakjes per dag.
Hobby’s vind ik een leuke!
@Cactusje dank je! Wat voor positieve emoties gebruik jij? Ik kan daar minder relevante onderscheidende emoties bij bedenken…
Zag de tag en dacht huh maar ik doe inderdaad 3 momenten per dag want ik vind dat veel te ingewikkeld om maar één moment aan de dag te hangen. Dus ik track ochtend - middag - avond.
Qua stemming track ik : boos / productief / blij / bang - verdrietig (al zou ik die eigenlijk ook nog wel op kunnen splitsen) / ziek-moe en normaal
Wat een mooie stickers! Waar koop jij ze?