Leuk! Heel veel heb ik ook
je hebt ze volgens mij ook bij de pipoos!
super late reactie haha, maar ik kwam toevallig in dit topic terecht.
edit: oke ik zit nu op de site te kijken en ze hebben ze niet meer lijkt het, ik zie sowieso bijna geen kantoorspullen meer.
anders is misschien dit wat (al heb je waarschijnlijk allang wat gevonden):
Aaah zo fijn! Ik had de zoektocht een beetje bespaard tbh maar ik ga er nu gelijk een bestellen
Bij Zalando Lounge hebben ze sale op Leuchtturm!
Dit gaat niet echt over bullet journaling maar hier zitten denk ik wel de meeste experts Weet iemand hier misschien of er ook notitieboeken bestaan met harde kaft en tabbladen (of een ander zichtbaar indeel systeem), maar zonder spiral wire? Ik vind die spiralen namelijk zo rot schrijven maar tabbladen zouden wel handig zijn om mijn projecten te organiseren.
Of is Filofax dan misschien wel een goede oplossing? Ik wil namelijk ook nog het liefst ruitjespapier en dat kan bij Filofax en op de foto’s ziet de spiral wire er wel redelijk oke uit. Iemand ervaring met voornamelijk veel schrijven in een filofax?
Misschien de (Midori) Traveler’s Notebooks? Dan heb je allemaal losse schriftjes die je met elastieken aan elkaar verbindt. Wel een beetje een soft cover, maar als je op normaal A5 formaat wilt zijn er genoeg niet-Midori merken te vinden waarmee je vast ook wel nog stevigere covers kunt krijgen dan een dun lapje leer.
Anders zou ik zeggen het Staples Arc systeem, maar dat is in principe ook wel weer met discs en een beetje het ringband effect. Is wel allemaal te vervangen/verplaatsen wat misschien juist meer is wat je zoekt.
Die Traveler’s notebooks vind ik voor mijn werk niet zo geschikt maar het ziet er wel echt mooi uit dus misschien koop ik die wel voor iets anders
En ik ga dan het Arc systeem even vergelijken met Filofax, bedankt voor de tip!
@hanson Een ander systeem met discs is de Happy Planner. Daar kun je bladen ook uit halen als je er bijvoorbeeld op wil schrijven.
Iemand nog leuke spreads om te tonen?
Moet binnenkort weer eens aan de slag. Heb hele leuke luxe behangstalen gekregen voor mn journal!
Mus creatief is bezig met het ontwerpen van een Timeline Journal. Je kon jezelf opgeven om het prototype te testen en gratis een versie te krijgen. Bij mijn opgave had ik deze foto gedaan. Een spread van mijn journals tot nu toe!
Had m’n bullet journal al een paar maanden niet aangeraakt, maar nu voor het nieuwe collegejaar toch maar weer mee begonnen om chaos in m’n hoofd te voorkomen.
Geïnspireerd door deze video, maar dan zonder die coole tekening want ik kan totaal niet tekenen
Leuk om die timeline te zien!
Bedankt! Kijk zelf ook niet vaak terug, dus was best leuk om te maken!
Hebben jullie nog aanraders op Etsy met leuke stickersheets? Ik ga opnieuw alles op papier inplannen voor school, want Google Agenda doet het hem toch niet voor mij.
Ik heb al stickers gekocht bij Minddaisies. Liefst ook shops die verzenden vanuit Europa!
Edit: toevallig vandaag mijn bestelling binnen gekregen! Die boekenleggers zijn zo mooi.
Ik vind dat Basically Britt wel leuke stickervellen heeft! Ze zijn niet heel origineel ofzo, maar wel leuk vind ik haha. Stationery Bookmarks Prints & More by BasicallyBritt on Etsy
En deze shop heeft ook mooie bijzondere stickers Illustrated goods by kimolyslager on Etsy
Allebei uit Nederland trouwens!
Oh, wat mooi allebei! Echt wat ik zo ook zou kopen, dank je wel.
Hahaha wilde net minddaisies zeggen maar die heb je dus al. Ik volg haar op Youtube en ze is zo leuk!