Show je bullet journal

Heeft iemand een tip voor notitieboekjes met fijn schrijvende creme kleurige pagina’s?

Ik heb altijd die van paperblanks en ben echt nog niets tegen gekomen wat zo fijn schrijft als deze boekjes, alleen ze zijn zo duur. Misschien bestaat er een bijna exacte maar dan goedkoper

Morgen maar weer even foto’s uitzoeken

3 likes

Ik wil denk ik ook een Bullet Journal beginnen. Sinds vorig jaar maart hou ik een soort “dagboekje” bij. Ik schrijf niet elke dag, maar soms mis ik wel de ruimte om stickers te plakken of te tekenen. Schrijven jullie elke dag in jullie journal?

Ik schrijf er elke dag in, meestal een paar zinnen over de hoogtepunten van die dag. Ik ben nu tijdelijk gestopt, omdat ik 1,5 maand geleden bevallen ben en geen tijd heb, maar ik vind het erg leuk om van de afgelopen twee jaar te kunnen lezen wat we zoals gedaan hebben.

1 like

Bijna wel elke dag, maar dat komt doordat het voor mij ook een agenda is en ik to do lijstjes maak voor studie, en een habittracker en gratitude lijstje bij hou.

1 like

Leuk! Heel veel heb ik ook :stuck_out_tongue:

je hebt ze volgens mij ook bij de pipoos!
super late reactie haha, maar ik kwam toevallig in dit topic terecht.

edit: oke ik zit nu op de site te kijken en ze hebben ze niet meer lijkt het, ik zie sowieso bijna geen kantoorspullen meer.

anders is misschien dit wat (al heb je waarschijnlijk allang wat gevonden):

2 likes

Aaah zo fijn! Ik had de zoektocht een beetje bespaard tbh maar ik ga er nu gelijk een bestellen :hugs:

1 like

Bij Zalando Lounge hebben ze sale op Leuchtturm!

2 likes

12 likes

Dit gaat niet echt over bullet journaling maar hier zitten denk ik wel de meeste experts :sweat_smile: Weet iemand hier misschien of er ook notitieboeken bestaan met harde kaft en tabbladen (of een ander zichtbaar indeel systeem), maar zonder spiral wire? Ik vind die spiralen namelijk zo rot schrijven maar tabbladen zouden wel handig zijn om mijn projecten te organiseren.

Of is Filofax dan misschien wel een goede oplossing? Ik wil namelijk ook nog het liefst ruitjespapier en dat kan bij Filofax en op de foto’s ziet de spiral wire er wel redelijk oke uit. Iemand ervaring met voornamelijk veel schrijven in een filofax?

Misschien de (Midori) Traveler’s Notebooks? Dan heb je allemaal losse schriftjes die je met elastieken aan elkaar verbindt. Wel een beetje een soft cover, maar als je op normaal A5 formaat wilt zijn er genoeg niet-Midori merken te vinden waarmee je vast ook wel nog stevigere covers kunt krijgen dan een dun lapje leer.

Anders zou ik zeggen het Staples Arc systeem, maar dat is in principe ook wel weer met discs en een beetje het ringband effect. Is wel allemaal te vervangen/verplaatsen wat misschien juist meer is wat je zoekt.

2 likes

Die Traveler’s notebooks vind ik voor mijn werk niet zo geschikt maar het ziet er wel echt mooi uit dus misschien koop ik die wel voor iets anders :heart_eyes:

En ik ga dan het Arc systeem even vergelijken met Filofax, bedankt voor de tip!

1 like

@hanson Een ander systeem met discs is de Happy Planner. Daar kun je bladen ook uit halen als je er bijvoorbeeld op wil schrijven.

Iemand nog leuke spreads om te tonen? :blush:

Moet binnenkort weer eens aan de slag. Heb hele leuke luxe behangstalen gekregen voor mn journal!

Mus creatief is bezig met het ontwerpen van een Timeline Journal. Je kon jezelf opgeven om het prototype te testen en gratis een versie te krijgen. Bij mijn opgave had ik deze foto gedaan. Een spread van mijn journals tot nu toe! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Had m’n bullet journal al een paar maanden niet aangeraakt, maar nu voor het nieuwe collegejaar toch maar weer mee begonnen om chaos in m’n hoofd te voorkomen.

Geïnspireerd door deze video, maar dan zonder die coole tekening want ik kan totaal niet tekenen

8 likes

Leuk om die timeline te zien!

1 like

Bedankt! Kijk zelf ook niet vaak terug, dus was best leuk om te maken!

1 like