Show je bullet journal

Thanks!! :relaxed::relaxed: En ja NATUURLIJK die habit tracker komt ook 1 op 1 van pinterest! Leuk dat je ook bent gestart!

Ik heb net een nieuwe gekocht. Ben net na start van corona begonnen, maar het daarna weer laten liggen. Nu dus een frisse start in een nieuw boekje! Ik ben van plan om er iig een habit tracker in bij te houden en mooie quotes uit boeken die ik lees op te schrijven.

2 likes

Nog wat updates (deze zitten allemaal voorin, voor januari)
Die 22 in 2022 heb ik van pinterest ook, maar heb m per ongeluk de eerste keer ingevuld als een habit tracker :joy: maar valt nog wel te herstellen. Dat stipje van bullet journal moet bijv gewoon op 1, niet op 3

16 likes

Het zal aan mij liggen maar ik snap echt niks van de 22 in 2022 maar het concept spreekt me aan. Hoe werkt die spread precies?

Je bedenkt 22 dingen die je 22 keer (of 22 dagen wilt doen), bijvoorbeeld geen alcohol drinken. En voor iedere dag dat je dat doet in 2022 zet je een stip, dus als je het 22 keer hebt gedaan heb je het rijtje volgemaakt

2 likes

Dankjewel, dat klinkt eigenlijk heel logisch haha

Haha ja dus waarom ik het dan zelf meteen opfok😂 oh well

1 like

supermooi dat handschrift!
(ik weet niet of je het al doorhad maar zag toevallig dat bij de fitnesstracker de maand juli mist of is dat bewust?)

2 likes

KUT :joy: jij bent scherp. Nouja, dan neem ik die maand maar vrij! Hahaha
En dankjewel!

3 likes

ik dacht nog misschien ben je dan een maand weg ofzo haha oeps. maar maand vrij is ook helemaal prima toch, kan je daar nu vast naar uitkijken!

1 like

Allemaal leuk en aardig die habit tracker, maar wat deprimerend als je niets kan aanvinken op die dag zeg.

Maar dat werkt voor mij persoonlijk vaker juist motiverend dan demotiverend haha! Ik heb nu een digitale habittracker sinds kort en wil dan extra graag mijn doelen per dag halen om bepaalde (gezonde) habits af te kunnen vinken.

1 like

Ik zat te denken om een habit tracker te maken om aan te vinken als ik iets niet doe. Dus kleuren als je geen eten hebt besteld, of geen geld hebt uitgegeven. Een beetje banalere dingen.

4 likes

Daarom altijd iets laagdrempeligs erop zetten :partying_face: voor mij is dat lezen, dat doe ik toch iedere dag wel. Maar het kan ook zijn creme smeren, naar buiten, een glas water drinken, of je bed opmaken! Opstaan zelf is ook een accomplishment op sommige dagen.

3 likes

Vind dit echt mooi

Bestaan er ook van deze journals die je zelf kan customizen met pagina’s naar wens, maar die je niet zelf hoeft te tekenen/schrijven? Want dat kan ik helemaal niet.

2 likes

Ha, dat is wel een hele goede, een kop thee drinken ofzo. Ik heb nu ook niet hele moeilijke erop staan, maar wel dingen, waar ik meer een gewoonte van wil maken en niet per se allemaal elke dag hoeven.

@Illuminated ja dat is ook wel weer zo! Eergister, toen ik niet gesport had, geen goede werkdag gehad had, niet geyogaat had dacht ik nouja dan stoker ik mijn tanden wel, kan ik daar iig een kruisje doen.

Een vriendin bedenkt altijd voordat ze gaat slapen 3 positieve dingen aan de dag. En als ze dan echt een verschrikkelijk slechte dag gehad heeft zijn het ook dingen als: ik ben gezond, ik heb een dak boven mijn hoofd, mijn bed is warm.

3 likes

Vriendin van mij heeft laatst deze gekocht;

Vond hem super tof, leuk in thema’s en in het Nederlands.

4 likes

Update van mijn 22 22’s in 2022

@Daydream ben jij nog begonnen?

18 likes

Bevalt die habit tracker bij jou ook zo goed? Chille opzet he!

Wat een leuk idee😃.

2 likes