Show je bullet journal

Ha, dat is wel een hele goede, een kop thee drinken ofzo. Ik heb nu ook niet hele moeilijke erop staan, maar wel dingen, waar ik meer een gewoonte van wil maken en niet per se allemaal elke dag hoeven.

@Illuminated ja dat is ook wel weer zo! Eergister, toen ik niet gesport had, geen goede werkdag gehad had, niet geyogaat had dacht ik nouja dan stoker ik mijn tanden wel, kan ik daar iig een kruisje doen.

Een vriendin bedenkt altijd voordat ze gaat slapen 3 positieve dingen aan de dag. En als ze dan echt een verschrikkelijk slechte dag gehad heeft zijn het ook dingen als: ik ben gezond, ik heb een dak boven mijn hoofd, mijn bed is warm.

3 likes

Vriendin van mij heeft laatst deze gekocht;

Vond hem super tof, leuk in thema’s en in het Nederlands.

4 likes

Update van mijn 22 22’s in 2022

@Daydream ben jij nog begonnen?

18 likes

Bevalt die habit tracker bij jou ook zo goed? Chille opzet he!

Wat een leuk idee😃.

2 likes

Ja leuk om in te vullen ook! Gejat van pinterest hoor

3 likes

Ik gebruik op dit moment geen trackers, maar als ik dit zie dan heb ik er eigenlijk wel weer zin in, haha.

2 likes

Hihi ja heb welgeteld januari gemaakt en bijgehouden en toen al weer in de hoek gegooid. Erg he

Jouw 22 in 22 is al aardig gevuld zo!

3 likes

Ik vind het maken ook super irritant daarom heb ik gewoon van internet een tracker. Kan je er ook in plakken.

2 likes

Ik gebruik mijn bullet journal als een boekje waarin ik hersenspinsels en ideeën voor verhalen etc een beetje overzichtelijk kan maken, vind het erg leuk en ontspannend om te doen!

26 likes

Zojuist weer een journal afgesloten, dit is 1 jaar (van september tot september) en zoals je ziet, veel gebeurd. Lekker vol en dik!

26 likes

Wil je een paar pagina’s delen (als dat niet te persoonlijk is uiteraard!)? Ben heel benieuwd wat je er allemaal in doet om 'm zo dik te maken haha.

Sleepte je 'm ook overal mee naartoe, of liet je je journal ook veel thuis? Ik vond mijn vorige te zwaar worden na een tijdje en die was bij lange na niet zo vol als de jouwe.

3 likes

Iemand nog leuke pagina’s om te delen?
Ik ben bezig met mijn laatste spreads voor het jaar (op de jaar-recap na)

1 like

Ik heb een aparte bullet journal voor de avonturen van mijn Dungeons and Dragons groepje en ik vind het zo leuk!

16 likes

Dankje! Haha ik ook niet altijd hoor, sommige pagina’s zijn eh, matig, maar het is alsnog leuk voor later!

Wat voor boekje is dit?

1 like

Hahaha ja het heeft in sommige kringen nog steeds zo’n reputatie, toen mijn dungeon master verhuisde kreeg hij deze strip (verhaal over de “gevaren” van Dungeons and Dragons hahahaha) in de brievenbus. Hij weet nog steeds niet wie het was :grimacing:

2 likes

ik heb vorige week (of twee weken terug) een Ottergami journal besteld via Amazon.
De MUS journal beviel me echt heel goed (zit nu vol, kon niet meer werken met het laatste beetje wat er in zat omdat het de hele tijd dicht viel) qua papieren en open slaan etc maar op het eind merkte ik wel dat ik z’n envelop miste en een bandje wat het bij elkaar hield. Envelop heb ik toen zelf gemaakt en een los elastiek besteld maar het voelt dan toch een beetje raar. Pen loop had ik nog liggen van een van mijn oude journals en die er ook nog opgeplakt.

Het papier van de Ottergami is lekker dik, heb geen ghosting/bleeding met de Zebra mildliners of de Staedtler pastel markers die ik heb.
Er zitten ook nog 3 gratis stencils bij waarmee je dus kunt journallen. 2 lintjes, penloop etc zit er al op.

Ben nu poepie verkouden en wil mijn journal voor ak week al gaan opzetten en migratie gaan doen. Hopelijk lukt dat een beetje.
Hebben jullie een nieuwe journal voor aankomend jaar en hier al een setup mee?

6 likes

Ik zat echt te denken van wat the fuck is een ak jaar maar toen viel het kwartje haha. Mooi journal! Ik heb gewoon een simpele van amazon, dit jaar met wat minder pagina’s want ik heb altijd heel veel pagina’s over aan het einde. Ik gok dat ik hetzelfde ga doen als dit jaar dus vrij simpele lay-out en wat trackers (stemming en lezen per dag) en verder wat dingen als series die ik nog wil kijken. Ik gebruik mijn BJ niet op de ‘juiste’ manier maar dus eigenlijk alleen om te tracken want voor mijn planning gebruik ik een gewone agenda

2 likes

Oops, sorry. Ik zie nu inderdaad dat het ook niet zo heel handig neer is gezet.
Persoonlijk vind ik dat er niet een juiste manier van bullet journalling is, maar het echt naar jouw hand moet. Dat hele mooie opmaken etc is ook niet het originele bullet journalling. Het is mooi om te zien maar kost zoveel werk.

2 likes