Heel leuk zo met die uitgeprinte book covers!
Ja still going strong, al staan er nu vooral to do lijstjes voor werk in. Verder hou ik films, boeken en series bij, track ik menstruatie/prikpil en heb ik een fitness tracker. Daarnaast simpele maandagenda en een dagelijkse gratitude lijst.
Ja ik gebruik de mijne ook (bijna) elke dag, eigenlijk net als @vitaminwater vooral voor het tracken van van allerhande dingen, van welke sportwedstrijden ik heb gekeken tot hoe vaak ik iemand een kaart heb gestuurd. Als dagelijkse dingen heb ik wat habits die ik bijhoudt, elke dag één zin en waar ik die dag dankbaar voor ben. Aan het einde van de maand maak ik een soort overzichtje van de afgelopen maand met hoogte en dieptepunten
Ja ik gebruik het ook nog dagelijks. Vooral voor de week planning en to lijstjes, maar ik hou ook dagelijks bij welke hobby’s ik uitvoer, wandelen/sporten, mediteren en fruit eten haha. Hou er ook in bij hoeveel stappen ik zet op een dag, financiën, wat ik ‘s avonds eet en welke honden ik tegenkom op een wandeling (special interest haha).
Qua jaarlijkse trackers heb ik een menstruatie tracker, welke boeken ik gelezen heb, hoeveel ik verdien met een webshop en ik heb nog een wishlist met dingen die ik wil kopen/doen
Ik doe het nog steeds elke dag, al is die van mij langzaam veranderd in een soort dagboek. Het enige dat ik nog heb is een weather tracker
die vind ik altijd leuk om terug te kijken.
Hier ook nog! 1 van de weinige hobbies die ik lang volhou. Sinds 2017 ![]()
Ik track habits die ik nog niet in mijn systeem heb zitten, goals, heel veel lijstjes met dingen die gewoon even uit mijn hoofd moeten, agenda, to do’s, dagboek, en elke maand print ik foto’s uit. Ook dingen die ik echt even moet verwerken (een afscheid van iemand bijvoorbeeld) kan ik er echt goed in kwijt.
Famous last words. Dit jaar zoooo slecht mijn journal bijgehouden. Normaal past een jaar precies in 1 boekje en dit keer ben ik niet eens op een kwart.
Ben echt irreëel boos dat ik nu geen nieuwe kan starten , mag niet van mezelf. Want ik had eindelijk een duur boekje gekocht voor 2025 ipv goedkope van de action, en dan doe ik dit ugh.
En straf gaat helpen? Kan gebeuren joh
Nou het is afwegen tussen dat lekkere gevoel van een nieuw boekje open maken en het lekkere gevoel van een helemaal dik en vol boekje afsluiten.
En ik wil beide ![]()
Gun jezelf een frisse herkansing met een nieuw boekje!
Ik heb hem dit jaar ook zeer weinig gebruikt! Ik heb geprobeerd om alles erin te doen: dus werk en privé. Maar dan schrijf in bepaalde zaken er toch niet in, omdat ik bang ben dat collega’s het zien… Dus dat werkt niet.
Dus twijfel nu of ik nog door zal gaan in dit boekje of een nieuwe zal pakken…
- Elk jaar een nieuw boekje!
- Doorgaan tot hij vol is!
0 stemmers
Hebben jullie nog goede tips voor YouTubers of anderen die jullie volgen voor inspiratie?
Ja werk en privé mixen in een boekje vind ik ook niks. Dus ik zou in jouw geval twee nieuwe pakken, eentje voor werk en eentje voor thuis!
Ik heb nu besloten eerst m’n boekje (wat ik een paar jaar op rij liet verslonzen na een paar maanden) eerst vol te maken, heb ook nog een travelling journal. En heb nog een a5 schetsboek waar ik nog een bestemming voor zoek. Ik dacht aan favo recepten of sportvorderingen bijhouden.