Ah echt super leuk zo van die boeken!
Heel mooi!
Heel leuk zo met die uitgeprinte book covers!
Ja still going strong, al staan er nu vooral to do lijstjes voor werk in. Verder hou ik films, boeken en series bij, track ik menstruatie/prikpil en heb ik een fitness tracker. Daarnaast simpele maandagenda en een dagelijkse gratitude lijst.
Ja ik gebruik de mijne ook (bijna) elke dag, eigenlijk net als @vitaminwater vooral voor het tracken van van allerhande dingen, van welke sportwedstrijden ik heb gekeken tot hoe vaak ik iemand een kaart heb gestuurd. Als dagelijkse dingen heb ik wat habits die ik bijhoudt, elke dag één zin en waar ik die dag dankbaar voor ben. Aan het einde van de maand maak ik een soort overzichtje van de afgelopen maand met hoogte en dieptepunten
Ja ik gebruik het ook nog dagelijks. Vooral voor de week planning en to lijstjes, maar ik hou ook dagelijks bij welke hobby’s ik uitvoer, wandelen/sporten, mediteren en fruit eten haha. Hou er ook in bij hoeveel stappen ik zet op een dag, financiën, wat ik ‘s avonds eet en welke honden ik tegenkom op een wandeling (special interest haha).
Qua jaarlijkse trackers heb ik een menstruatie tracker, welke boeken ik gelezen heb, hoeveel ik verdien met een webshop en ik heb nog een wishlist met dingen die ik wil kopen/doen
Ik doe het nog steeds elke dag, al is die van mij langzaam veranderd in een soort dagboek. Het enige dat ik nog heb is een weather tracker die vind ik altijd leuk om terug te kijken.
Hier ook nog! 1 van de weinige hobbies die ik lang volhou. Sinds 2017
Ik track habits die ik nog niet in mijn systeem heb zitten, goals, heel veel lijstjes met dingen die gewoon even uit mijn hoofd moeten, agenda, to do’s, dagboek, en elke maand print ik foto’s uit. Ook dingen die ik echt even moet verwerken (een afscheid van iemand bijvoorbeeld) kan ik er echt goed in kwijt.